Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen, solstråler!!!

:-D :-D :-D

Ja, Teddy er tidlig oppe for å kjøre bamsen på jobb i Grimstad! :tunge1: Men, litt deilig å stå opp og ha så mye av dagen liggende foran seg også... Skal på jobb i ettermiddag, og vet ikke helt hvordan dagen blir - om jeg trasker rundt i Grimmen mens bamse snekrer, eller om jeg kjører tur/retur x 2. Får nå se!

Lurer på om ikke jeg får hentet selskapskjolen min i dag da!? Håper jeg får tid, hvis ikke får det blir en oppgave for morgendagen...men også det gjenstår å se :wink: .

Ha nå uansett en herlig mandag!!! :-)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si gratulerer så mye med bryllup (litt sen ute kanskje jeg med det) og lykke til videre med alle planene :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Toria :vinke:

Nå har jeg prøvd så lenge for å lese om hvordan kjæresten din mistet lappen, men neida.. finner det ikke. Men uansett så er det kjempetrist. Godt han har en så snill kjæreste som kjører han på jobb da :Nikke:

Gleder meg til å høre om selskapskjolen jeg da. Den er bare så utrolig lekker :rosasmil: Men det er dyrt å dra i bryllup ja. Det er ikke bare de som skal gifte seg det er dyrt for. Holder jo selv på å lete etter selskapskjole. Håper det kommer mye lekkert i butikkene nå som våren kommer :wink:

Ønsker deg fortsatt en finfin dag :blomst:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Toria :vinke:  

Heia! :vinke:

Nå har jeg prøvd så lenge for å lese om hvordan kjæresten din mistet lappen, men neida.. finner det ikke. Men uansett så er det kjempetrist. Godt han har en så snill kjæreste som kjører han på jobb da :Nikke:

Du finner det ikke, rett og slett fordi jeg ikke har skrevet om det. Nevnte det bare kort i dagboken til Vigdis - da jeg egentlig ikke hadde tenkt til å utbasunere det her i det hele tatt... Men altså, dagen i dag er lysere enn lørdagskvelden var, og livet går sin vante gang - mer eller mindre. Kom nettopp hjem, fant ut jeg heller ville være hjemme og slappe av før jobb.

Historien bak det hele skyldes bare en sambo som er litt for glad i fart, tankeløshet og MAX uflaks! Faren til forloveren min har en temmelig vill Golf GTI Turbo Diesel med eget sportsgir, og det var jo denne bilen min bilgale sambo skulle teste da vet dere... Og, det gikk litt vel for mye for fort, og svupp svapp - lappen en sagablott! Det som er så dumt er jo at sambo mer eller mindre er avhengig av lappen i jobb... Men dette skal gå bra, jeg får bare trå hjelpende til som sjåfør fremover. For hvor lenge vet vi ikke enda, men blir nok ikke mer enn 6 måneder i alle fall, og jeg håper inderlig det ikke blir for mer enn 5! Enda mer sur i mine øyne er nå den klekkelige boten som vil komme i tillegg...for den hadde vi virkelig IKKE trengt! :cry:

Gleder meg til å høre om selskapskjolen jeg da. Den er bare så utrolig lekker :rosasmil:  Men det er dyrt å dra i bryllup ja. Det er ikke bare de som skal gifte seg det er dyrt for. Holder jo selv på å lete etter selskapskjole. Håper det kommer mye lekkert i butikkene nå som våren kommer :wink:  

Håper jeg også, for både din og andre skyld. Det er et særdeles dårlig kjoleutvalg i butikkene generelt spør du meg, med mindre du oppsøker salonger og er villig til å betale i dyre dommer!  :roll: Håper virkelig årets sommersesong kan by på mange spennende og lekre nyheter!  :wink:  

Kjolen får jeg ikke før i morgen tenker jeg, pga. av hun som leverer den av personlige årsaker skal utenbys - men jeg får den levert på døren igjengjeld da!  :-)  Så får jeg bare smøre meg med tålemod en dag til...

Ønsker deg fortsatt en finfin dag :blomst:  

Du også - kose deg masse i dag med jobb, trening eller hva dagen måtte by på!

:klem:

Teddy- :klem: tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vigdis_brud05

Heisann snuppelure!

Det var Betty's dagbok du røpet hemligheten i, ikke i min :tunge1: Men om du vil holde sånt hemmelig må du skrive det i PM eller ikke si noe i det hele tatt. Her går alt som ild i tørt gress :ler: (sorry om jeg har bidratt til det tørre gresset med å skrive i boka di om det :oops: )

Håper du har en koselig dag i Grimstad i dag! Du får ta deg en tur på Oddensenteret (det er jo fort gjort :ler: )

Stooor kos til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann snuppelure!

Det var Betty's dagbok du røpet hemligheten i, ikke i min  :tunge1: Men om du vil holde sånt hemmelig må du skrive det i PM eller ikke si noe i det hele tatt. Her går alt som ild i tørt gress  :ler: (sorry om jeg har bidratt til det tørre gresset med å skrive i boka di om det :oops: )

Håper du har en koselig dag i Grimstad i dag! Du får ta deg en tur på Oddensenteret (det er jo fort gjort  :ler: )

Stooor kos til deg!

Ikke no problem det vettu - mente bare at jeg ikke har skrevet om det direkte i min egen dagbok...! :wink:

Hihi! Det er faktisk Oddensenteret G jobber på - bygger om apoteket! Så det er der jeg har trasket rundt i to dager nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Du får ta deg en tur til Arendal i morgen istedenfor å tråkke skoene i Grimstad da. Om du har vært på Oddensenteret i to dager, så har du vel sett mer enn nok tenker jeg :ler: Vittig at det var der G jobbet forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann

Ser du har en bilgal kjæreste du også.

Min kjære har en Porsche 911 turbo, og vet å kjøre ganske så raskt. Er vel et lite mirakel at han fremdeles har lappen. Fikk ei saftig bot en gang da. 5000 kr. Hadde han fått den nå som de har økt botene hadde det svidd ganske mye mer i lommeboka.

Håper du får en fin uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme - etter en rimelig lang og slitsom mandag!

Oddensenteret ja! Koselig sted det, men ikke akkurat det størte senteret i denne verden, så to dager på rad er mer enn nok i denne omgang! :tunge1:

Tror nok jeg sitter hjemme imorgen...så kan G jobbe litt overtid heller og ta igjen, før jeg henter han! :wink:

Ellers er det vel egentlig et lite mirakel at jeg sitter her i god behold! Den kjøreturen til Grimstad som jeg hadde tidlig i ettermiddag er desidert den JÆVELIGSTE kjøreturen jeg noensinne har hatt!!! :o Jeg var driiitredd og trodde vel aldri jeg skulle komme helskinnet hjem!!! :roll: Fytti!!! Det snedde, og ingen måkebil i sikte...det var faktisk NULL sikt og jeg lå i sånn mellom 30 og 40 hele veien - så jeg brukte hele 2 timer på strekningen! Det var så ekkelt!!! :o :o :o Flere ganger ut i grøften fordi det var flere tungtransporter som holdt på å meie meg ned, men ikke kunne jeg stoppe heller, for jeg så jo ingenting!!! Knapt bilen foran, og IKKE bilene bak! :-x *grøss og gru*

Men her er jeg - lys levende og lykkelig for å sitte hjemme i go´stolen! :-)

Nytten av bilgale kjærester kan diskuteres - men vi er nå pokker så glad i dem allikevel! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke moro å kjøre på i sånt vær...

men du kom deg jo heldigvis helskinnet hjem og det var jo bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Vigdis_brud05

Ellers er det vel egentlig et lite mirakel at jeg sitter her i god behold! Den kjøreturen til Grimstad som jeg hadde tidlig i ettermiddag er desidert den JÆVELIGSTE kjøreturen jeg noensinne har hatt!!! :o Jeg var driiitredd og trodde vel aldri jeg skulle komme helskinnet hjem!!! :roll: Fytti!!! Det snedde, og ingen måkebil i sikte...det var faktisk NULL sikt og jeg lå i sånn mellom 30 og 40 hele veien - så jeg brukte hele 2 timer på strekningen! Det var så ekkelt!!! :o :o :o Flere ganger ut i grøften fordi det var flere tungtransporter som holdt på å meie meg ned, men ikke kunne jeg stoppe heller, for jeg så jo ingenting!!! Knapt bilen foran, og IKKE bilene bak! :-x *grøss og gru*

:o :o :o Å kjære vene snille deg! For en grusom tur! Og den veien er jo ikke akkurat den fineste strekningen på E18 heller.... Forbi Nørholmen og mot Lillesand er det jo ganske smalt og svingete. Sikkert et mareritt i det været du tydeligvis var ute for i dag :o

GODT DU ER TRYGT TILBAKE!!!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor:

Ja, det er ekstra godt å krype inn i armkroken til kjæresten nå altså! :wink:

E18 mellom Arendal og Kr.sand er i grunnen pyton i seg selv, med alle svingene - og trangt som du skriver. Vinterføre i slike ekstreme grader er ikke akkurat drømme. Hørte forresten nettopp at det har vært en ulykke ved Lillesand! :-x Jaja, det måtte vel komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klippe og lime*

:vinke: Jeg kan gjøre noe ENDA bedre enn å gi deg oppskriften på bollene' date=' nemlig gi deg denne adressen; www.detsoteliv.no -det er en FANTASTISK kakebakeoppskriftsside, der man kan søke etter kaker og ingredienser :sikle: .Anbefaler virkelig "cream cheese brownies" som du finner oppskrift på der :wink:[/quote']
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Det var da litt av en biltur!! Huff og huff.. Godt at du kom deg trygt hjem, trulta mi!

Tusen hjertelig takk for kjempekoselige hilsener i dagboken min. Jeg setter så stor pris på det. Spesielt når jeg ikke har mulighet til å være så aktiv her på KG akkurat nå, så betyr det så mye å finne en hilsen når jeg logger meg inn. Tusen takk. :klem:

Håper du ellers har hatt en god dag, Toria. God klem

C :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...