Gjest Brud2005 Skrevet 12. mars 2005 #1301 Del Skrevet 12. mars 2005 Hei toria Håper du har hatt en god helg og koser deg med venninnen din på besøk. Håper dere får en koselig lørdagskveld! Vellykket med pizza i går, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. mars 2005 #1302 Del Skrevet 12. mars 2005 Neste helg får jeg forloveren min på besøk - og vi har knapt snakket med hverandre siden jul, så det skal bli SÅ bra!!! :D GLEDER MEG! Håper dere har ei strålende helg! K Jeg også Gleder meg veldig til forlover-besøk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 13. mars 2005 Forfatter #1303 Del Skrevet 13. mars 2005 Hei dere! Helgen har føket avgårde...og jeg og forlover har storkost oss! Det var godt å se henne igjen, og ha litt skikkelig kvalitetstid! Var i byen i går. I ville se kjolen...og da vi kom stod den faktisk i utstillingsvinduet. Kjempekjekt, for jeg hadde ingen ambisjoner om å prøve den igjen enda, det hadde ikke salongen tid til heller - og man får jo et litt bedre inntrykk enn når kjolen bare henger på en kleshenger! Fine, fiiine kjolen! Ellers endte jeg opp med en hel del mer enn jeg hadde planlagt. Har jo egentlig ikke råd - men siden jeg ikke har brukt penger direkte på meg selv siden før jul, så ble det både sko, en topp, en genser og noe annet stash! *s* Sånn er det - farlig å dra kortet... Farlig å gå i byen!!! TeddyShopoholiker! Kjøpte meg pensko også, som jeg skal ha til kjolen i bryllup neste helg... *ser praktisk talt pengene få vinger og fly avsted* En ting er at det ikke er billig å skullef feire bryllup selv, men det er flate meg ingen billig affære å skulle være gjest heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 13. mars 2005 #1304 Del Skrevet 13. mars 2005 og ønsker om en god søndag til deg! :-) Shopping er skremmende gøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 13. mars 2005 #1305 Del Skrevet 13. mars 2005 *elsker å shoppe!!* Men du, kan du legge ut bilder fra bryllupet du skal i neste helg? Kan jo bare droppe å ta med ansiktet hennes...har så lyst til å se kjolen og sånn skjønner du..vet du hvilken hun skal ha forresten? Skal sambo'n din holde tale for søsteren sin forresten? klem klem og god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 13. mars 2005 #1306 Del Skrevet 13. mars 2005 Mmmm... .shopping... Hva syntes forloveren din om kjolen forresten? Forloveren min har ennå ikke sett kjolen! Har kun vist bilde av den til venner og kolleger som ikke kommer i bryllupet - så den ikke bare er en overraskelse for sambo. Hittil har en venninne + mamma sett den på, og pappa sett den på hengeren. Men skal vise forloveren linken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 13. mars 2005 Forfatter #1307 Del Skrevet 13. mars 2005 Takk for søndagshilsen, Iselin! Ha en kjempefin søndag du også!!! Ja, Izaria - jeg vet hvilken kjole hun skal ha...en MS-kjole, "Olympia"! Den er jo veldig pen! :-) :-) Men G skal IKKE holde tale!!! Jeg tror det er det siste han ville gjort i historien! :o Som han faktisk sa til min venninne og forlover i går, så føler han seg mer knyttet til, og nær forloveren min (og til og med hennes samboer og foreldre) - og det taler vel for seg selv! Skal se om jeg kan få tatt noen bilder vettu...og om jeg ikke legger dem ut her, så kan det jo være jeg sender deg noen på mail! Ellers Betty, så er vårt ønske også at ikke så mange skal se kjolen før den store dagen! Nå vet jo mange av dere hvordan den ser ut da - men i bunn og grunn så er det bare begge forloverene mine, den ene svigerinnen min og mamma som har fått og antakelig kommer til å få den æren! Lille forlover synes forøvrig at kjolen var nydelig! Og jeg vet hun er smertelig ærlig, så jeg er ikke redd for en pyntet sannhet!!! Nå har jeg og sambo ligget arm i arm, sammenkrøllet i sengen og sovet i flere timer. Det var så godt å bare ligge sånn tett i tett og sove og drømme og kjenne hverandres varme! Er så glad i kjæresten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 13. mars 2005 #1308 Del Skrevet 13. mars 2005 Heisann gode snille deg! Er glad jeg har blitt kjent med deg også! Jeg har vært litt for slepphendt med kjolebilder jeg :oops: Flere venninner som kommer i bryllupet som har sett link til kjolen min. Men det er to venninner + søster som har sett meg med den på. De to venninnene var på kjoleprøving, og min søster var jo med til Danmark forrige helg. Koselig at du har hatt en hyggelig helg! Shopping er utrolig morsomt! Hiver meg på med på det laget med de som liker det jeg. Kom hjem med skinnkåpe + støveletter + glittertopp +++ etter Danmarksturen forrige helg, så det var ikke bare brudekjolen som ble hamstret nei :oops: Men morro er det! Ha en fortsatt flott helg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. mars 2005 #1309 Del Skrevet 13. mars 2005 Hei Toria. Ser du har hatt en koselig kveld med forloveren din og en deilig ettermiddag med din kjære De som har sett min kjole til nå er min svigerinne, for hun var med da jeg fant den. Svigermor (+ noen av hennes venninner) har sett den på hengeren. Kjolen henger hos svigers så hun har vist den frem til ett par av venninnene sine for hun syns den er så fin Ellers har foreldrene mine sett bilde av den på internett + forloveren min og en venninne til. Det er jo endel folk men gjør meg ingen ting. Bildet på internet er jo egenetlig ganske ulikt kjolen i virkeligheten og uansett så vil den jo se ulik ut når det er jeg som bærer den. Ikke sant?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 13. mars 2005 #1310 Del Skrevet 13. mars 2005 Ååå så kjedelig at G mistet lappen i går! Håper det ikke var for så lenge av gangen. :trøste: til dere begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. mars 2005 #1311 Del Skrevet 13. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. mars 2005 #1312 Del Skrevet 13. mars 2005 Ååå så kjedelig at G mistet lappen i går! Håper det ikke var for så lenge av gangen. :trøste: til dere begge! Nå skjønner jeg også litt mere av det du skrev i dagboken min. Så utrolig kjipt Toria :trøste: Hvor lenge må han gå uten lappen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 13. mars 2005 Forfatter #1313 Del Skrevet 13. mars 2005 Tusen takk for koslige hilsner begge to - go´jentene! For all del - synes IKKE det er noe galt i å vise frem stoltheten sin, kjolen, altså!!! Vi har baer tenkt at vi ikke kommer til å vise slikt frem til flere en strengt tatt nødvendig - men det bunner jo også i en litt spesiell familiesituasjon på han sin side her da, og det at man ikke får ha sine ting og ideer helt i fred. Så vi lar ting ligge stille og rolig, og forteller heller hvis enkelte spør! Når det gjelder "uhellet" i helgen, så vet vi ingenting om tid og penger enda... Men det blir nok en klekkelig bot, og rundt 6 mnd! Igjen ikke noe vi hadde trengt nå - meeen, gjort er gjort og skjedd er skjedd - nå må vi bare ta det som det kommer og se fremover. Som jeg sa til G i går, så må han jo bare tenke på at det i dag er en dag mindre til han får den igjen! SHOPPING er tipp topp! Godt å høre at jeg ikke er alene om å svi av lappene, Vigdis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 13. mars 2005 #1314 Del Skrevet 13. mars 2005 Nå har jeg og sambo ligget arm i arm, sammenkrøllet i sengen og sovet i flere timer. Det var så godt å bare ligge sånn tett i tett og sove og drømme og kjenne hverandres varme! Er så glad i kjæresten min! Åhh så deilig! Sånn gjør sambo og jeg også. Det er så deilig og bare sove tett-i-tett. Elsker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 13. mars 2005 #1315 Del Skrevet 13. mars 2005 Kjedelige greier det der! Håper dere får ordnet dere på en grei måte etter hvert med kjøring til jobb osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 13. mars 2005 #1316 Del Skrevet 13. mars 2005 en :trøste: og en til deg og sambo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 13. mars 2005 Forfatter #1317 Del Skrevet 13. mars 2005 Heidi *mos mos* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. mars 2005 #1318 Del Skrevet 13. mars 2005 *mos mos* tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 13. mars 2005 #1319 Del Skrevet 13. mars 2005 jeg moser gjerne tilbake selvom jeg aldri har moset før... Det er ikke noe stas å slite med pengene...hater selv følelsen. Men det skal nok gå skal du se. Alle vi på kg fungerer som dine 'er og skal sørge for at alt ordner seg for deg og G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 13. mars 2005 #1320 Del Skrevet 13. mars 2005 Moooosekos til deg også!!! Har dessverre ingen boller å dele ut, men du kan få litt rødvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå