Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Synes det er kjempekjekt med tilbakemeldinger jeg!

En ting er at dere faktisk kan være med på å hjelpe oss med å velge...for det er vanskelig! :roll:

En annen ting er jo at det bekrefter litt at vår smak ikke er helt på jordet - selv om andres mening til syvende og sist ikke har noen betydning sånn sett! :wink:

Sendte mail til gullsmeden i DK i dag, og håper jeg får rask tilbakemelding ang. priser etc...

Kjøpte forresten hjerteklistremerker i sølv i dag, et brett store og to brett små. Har lekt med tanken om og har hatt lyst til å forsegle konvoluttene med lakk eller voks og hjertestempel, men det ble såpass dyrt at vi tenkte det er vel like fint å sette et stort hjerte i sølv bak på konvolutten, og lime to små sammen på forsiden! Eller, hva synes dere!??

Også titter jeg for harde livet etter brudepikekjoler. Så jo på noen jeg har falt veldig for i brudesalongen, men det koster nærmere tusingen og leie, og det vet jeg ikke om vi vil prioritere - vi ha nok av ting å bruke de nær 2000,- konene på for å si det sånn...slik som å betale en trompetist for å spille i kirken! :wink:

Så jeg har vært på eBay da, og sett meg ut noen nydelige kjoler jeg kan få, to stykker inkl. frakt og toll, for en brøkdel av prisen.

Har også lekt med tanken om å ha kjoler som ikke er hvite/offwhite. Kjolen min er jo ivory, men det er vanskelig å få noe i samme nyanse, da det jo finnes tusner med ivory-varianter, alt fra designer til designer... :roll: Så jeg har tenkt litt på noen blå da, rett og slett. Skal jo ha blå blomster i buketten, samt at blått jo er en av fargene - så kanskje det kunne vært litt fint og annerledes?

Er uansett veldig opptatt av at brudepikene ikke på noen som helst måte skal være slike "minibruder"!!! :-? Det synes jeg er så lite fint!

Kjole 1

Kjole 2 - samme som 1, men i ivory

Kjole 3

Tror en slik type kjoler kan bli fint... Jentungene er jo såpass små, at det kan bli veldig søtt - samt at jeg liker det at disse kjolene også har et florlett chiffonliknende lag over silken, lik min kjole! :)

Nei, det er virkelig mange avgjørelser som skal tas...*tjihi* Det er jo så gøy, men litt "blæh" også - for en vil jo så gjerne ta de rette valgene! :-)

Blir så mye lister om dagen altså, sorry for det. Men har liksom fått ånden ordentlig over meg nå og fingeren ut, og begynt å ta fatt på mye av den nødvendige researching´en som må til!

Her kommer det også en liste med sko jeg synes er fine:

Alternativ 1

Alternativ 2

Alternativ 3

Alternativ 4

Alternativ 5

Alternativ 6

Alternativ 7

Puh!

Ble visst mange alternativer her også gitt! :oops:

Åhhhh – er visst et problem detta, at det er så mye fint! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vigdis_brud05

Heisann :rosaengel:

Brukte en evighet på å komme igjennom boka di! :o Jeg som egentlig skulle legge meg...

Orker ikke skrive så mye for jeg er helt utrolig trøtt nå, men synes det var veldig leit at dere hadde så trøblete reisevei både frem og tilbake til Praha + at du ble syk der da stakkars! :trøste: Høres ikke ut som dere hadde den aller beste turen, men litt koselig var det vel alikevel! Må bare si at jeg hadde en fantastisk tur/opplevelse da jeg var der, så jeg synes det er synd at ikke du hadde det like flott.

Ringer: alternativ 1 er min mening (sikkert ikke noen bombe fra denne kanten :tunge1::ler: )

:sove::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :rosaengel:

Brukte en evighet på å komme igjennom boka di! :o Jeg som egentlig skulle legge meg...

Orker ikke skrive så mye for jeg er helt utrolig trøtt nå, men synes det var veldig leit at dere hadde så trøblete reisevei både frem og tilbake til Praha + at du ble syk der da stakkars! :trøste: Høres ikke ut som dere hadde den aller beste turen, men litt koselig var det vel alikevel! Må bare si at jeg hadde en fantastisk tur/opplevelse da jeg var der, så jeg synes det er synd at ikke du hadde det like flott.

Ringer: alternativ 1 er min mening (sikkert ikke noen bombe fra denne kanten :tunge1::ler: )

:sove::kose:

Å du søte vennen min! :kose:

Denne og andre dagbøker har fartstriper det ryker godt av! Puh... :ler: Virker som om veldig mange er aktive her hos meg - men bare koselig det da! :wink:

Joda, vi hadde en fiiin tur - men reisen var selvsagt en historie for seg selv, og kunne helt klart vært kortet ned :tunge1: . Ellers hadde jeg jo gjerne sett at vi hadde hatt mer tid sammen, bare jeg og han - men det får vi ta en annen gang. Vi koste oss jo, og det er det viktigste. Praha er jo flott, men det var kanskje feil årstid!?? Kan tenke meg desember var bra...mens mars liksom bare var surt, hvis du skjønner!

Natta da, herlige du! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei Toria,

For noen nydelige brudepikekjoler du har sett på. Syns den blå var veldig fin og en kjempegod idè å bruke litt av fargene som går igjen ellers i bryllupet. Det er jo ingen regel for at brudepikene må ha hvite kjoler så jeg syns så absolutt at de kan ha blå :)

Ser at Vigdis er enig med meg når det gjelder ringene for jeg syns også ringpar nr 1 er finest :ler:

Blir spennende å høre hva slags pris du får på de i DK. Sikker endel kr å spare på å kjøpe de der ja.

Ja, det er mange avgjørelser å ta i all planleggingen og selv om det til syvende og siste er deres valg så er jeg enig med deg. Det ER veldig greit å ha noen å rødføre seg med slik at en ikke havner helt utpå jordet :ler:

Men, so fare so good :Nikke:

:klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Enig i de blå kjolene - synes ikke de trenger å ha samme farge som deg på kjolen, det at det blir flere av dem som har samme kjolen på seg gjør det jo nok "uniformert" til at du kan ha en annen farge.

Hvis jeg skal ha brudepike skal hun ha bunad sånn som forloveren min og gå hånd i hånd opp kirkegulvet med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må jeg bare smelle med et bilde av disse' date= for de synes jeg er så søte...hmmm, overtale min bedre halvdel!?!?!?! :sjarmor:

Jeg likte, uten tvil, disse aller best av ringene.

Har du prøvd Binders?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for helt oppriktige synspunkter, vennen! :wink:

Skal jeg være helt ærlig, er jeg selv aller mest gira på par 1 og 2, og av de synes sambo at nr. 2 er de fineste - så det er vel paret vi holder den største knappen på!

...og nr. 2 var vel kanskje de jeg likte minst... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Skoene ja, glemte å si noe om de jeg.

Likte nr 4 best, hvis man klare å gå i så høye heler en hel dag. Ellers var også nr 2 veldig fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Hei og god formiddag!!

Syns den blå brudepike kjolen bare var kjempe fiiin! Og det passer supergodt til 'temaet' i bryllupet deres. Syns du virkelig skal vurdere den altså!! Også så synd hvis den i Ivory ikke skulle stemme helt til din kjole...

Mange fine sko du har funnet frem...mange av de jeg også har på listen min... Men jeg kom plutselig på at jeg hadde et par fine sko i Ivory stående i skapet mitt...har aldri brukt dem før...så jeg skal prøve de til kjolen min når den kommer, for i så fall så går jeg for de. Jeg velger å overse regelen med at man skal ha NYE sko... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ser man det! Da har dagboken igjen fått vinger og flydd avsted! :ler:

Men nå har jeg altså klart å lese meg igjennom alle koselige innlegg og dere er virkelig go´jenter altså! :wink:

:klem: til alle for det!!!

Så, ja...vi synes også de blå er litt søte altså. Flotte, men samtidig ikke så helt tradisjonelle... Dessuten veier det tungt for oss at de koster oss så utolig mye mindre enn leie her hjemme, selv med tollen inkludert! Bryllup er jo et stort nok pengesluk fra før av! :roll:

:klø: Kanskje jeg skal være litt vill i fletta og legge inn et bud?!??

Sko klarer jeg dermed ikke helt å bestemme meg for da, men jeg liker veldig godt de tre første, nei, fire første parene ekstra godt...tror jeg...heh! :oops: Snart så vet jeg vel ingenting!!! :ler:

(Izaria - jeg hadde også brukt sko jeg hadde hvis jeg hadde hatt og det hadde gått...alle penger spart er jo en lykke nærmest! :wink:)

Ellers takk, lunacia - skal sjekke Binders igjen. Var der for en tid tilbake og kjøpte mye annet, men tenkte ikke på dette med kartong og ark! :klaske:

Heidi jeg å gå i så høye hæler!?? Hmmm, jeg har nemlig takket oven da det ble mote med disse mellomlave på støvletter etc, for det er jo bare så mye mer behagelig å gå med. Tror nok kanskje jeg sverger mer til skopar nr. 2 jeg da, for de har sånn passe høye hæler, og er enkle og elegante :-) .

Svarte da!!! :evil: En dust på GMN erklærer her at det liksom er kreftfremkallende og farlig å spise rå sopp, særlig champignoner!!??! :o Og jeg som er så glad i champignon!!! Både rå og stekt og kokt og grillet og jah...alle varianter! :-x Piss meg i øret! :grine:

Måtte bare rase litt fra meg! :tunge1:

Nei, nå skal jeg spise litt. Formen er meget bedre i dag, og matlysten på topp! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker, kanskje ikke overraskende, kjole nr. 1 aller best. Faktisk likte jeg ikke de to andre noe serlig... Men det er meg, da.

Likte disse best av skoene.

Helt enig med Lunacia x 2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte da!!! :evil: En dust på GMN erklærer her at det liksom er kreftfremkallende og farlig å spise rå sopp, særlig champignoner!!??! :o Og jeg som er så glad i champignon!!! Både rå og stekt og kokt og grillet og jah...alle varianter! :-x Piss meg i øret! :grine:

Måtte bare rase litt fra meg! :tunge1:

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du, lurer på om ikke det blir nr. 2 jeg...disse!

Synes bare de blir finere og finere jo mer jeg ser på dem! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet på det nå - uten toll kommer begge kjolene på 596,-. NOK...vel 1000 med toll tenker jeg!

Men det er med ekspressfrakt, så jeg har sendt forespørsel om annen frakt - for det er jo ingen hast sånn sett, trenger IKKE å motta kjolene i løpet av to dager akkurat!!!

Får se - det blir jo uansett mye billigere enn å leie her hjemme da!

Men, hva med skyblue kjoler??! Eller blir det for tamt!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...