Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Gjest Brud2005

:trøste:

Jeg er!

Ehhh.. ja, men jeg ser ikke selve programmet før noen kontakter meg på msn... Litt vanskelig å forklare, men hele maskinen må fikses litt på :klø:

dumme boksen..

Jeg skal fikse snart.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jammen... Du er da slank?

Hvor er denne dagboka? Er det plass til fler?

Det er SMB- dagboken som er her på Bryllupsdagbøer-forumet :) Og JAAAA det er plass til fler :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, det var da noe så inni fakkertens svarte mye aktivitet her i dagboken da!

Jeg klarer jo slett IKKE å følge med i svingene her... :o

*hihi*

Dere er nå skjønne! :wink:

Vet ikke hvor mye jeg orker å fortelle jeg, for formen er elendig! Halsen føles som om tusen tornbusker har slått seg ned over natten, og hodet er lik en bombe som bare venter på å lage faen! :-x

Den kulda i Praha var visst ikke godt for min kropp og sjel... :roll: Det var altså så kaldt!!! :o :o :o Selv om gradestokken ikke nødvendigvis viste så altfor mange minus, så er luften betydelig tørrere der nede og det gjør sitt til at kulden biter mye mer. Og det var surt og blåste og snedde og i det hele! Men Praha er helt klart en utrolig flott og vakker by!!! :wink: Selv om jeg ikke synes det var SÅ utrolig mange shoppingsmuligheter...

Det vil si - klart det var mange butikker! Men, enten var det det samme som hjemme eller det var sviiindyrt eller veldig billig! Og det som var billig var kanskje ikke like fint! :tunge1: Det var jo mye krystall da - og lass på lass med souvenirs og jewlery...utrolig mye flott, men nokså mye jalla også! :ler: Neida, men det var innmari mye fint, men ikke allitid like aktuelt å vite om det var juggel eller ei, for å si det sånn!

Kjøpte faktisk ikke så mye....UTROLIG NOK!!! Kjøpte 6 cognac-glass til G´s forlover, og 6 rødvins-glass til svigermor...og til slutt tolv, rålekre (objektivt sett :hoho: ) hvitvins-glass til oss selv! :wink: Og til slutt en liten krystallengel til min mor, som samler på engler! Herregud - vi lette og lette, men ingen engel fant... Det var helt umulig! Alt de har er små bikkjer, og svaner og mus, men INGEN engler. Så vi ga opp, og fant én på vei tomhendt hjem! Veldig typisk det da... Men den vi fant var veldig søt, og mamma storfornøyd! :-)

Utover dette ble det ikke mye gitt, annet en kvota hjem og noe godter! :fy: Men, jeg har svart belte i shopping jeg da, så jeg finner fort noe å bruke pengene på her hjemme også!

Vi har spist så mye god (og vond - det er en laaang historie) mat, og drukket så mye godt øl og god vin! :sjarmor: Men FY (!!!) på meg!!! Jeg føler meg stuffed og kan bare konstantere at min kjære - nooot - vekt har krøpet motsatt vei av sin hensikt! :evil: :evil: :evil: Gidder ikke kommentere det noe mer - annet enn at jeg må nikke meg sabla enig med Vigdis - hotellferie er IKKE bra for sunne matvaner og medlemskap i SMB! En kombinasjon fungerer overhodet ikke!!! Så sånn er det....*kremt* :tunge1:

I dag derimot er jeg alt annet enn sulten da, men skal forsøke å få i meg noe, slik at ikke forbrenningen daler til bunns. Og utover det så er det bånn pine!!! Skal jeg kunne drømme om å komme inn i kjolen til den store dagen, må jeg gå NED og ikke opp! :evil: Enkelt og greit!!! Så, full skjerpings!

Orker ikke trene så mye nå da, naturlig nok. Men jeg skal se om ikke disse vektene kan finne veien bort i go´stolen, slik at jeg i det minste kan få gjort noe "fornuftig" - lett vektløfting er tross alt ikke SÅ anstrengende!

Når det så kommer til bryllup, så er vi for så vidt et skritt nærmere antrekket til han! Kjøpte meg noen danske bryllupsmagasiner da vi var strandet og måtte vente i det evige på Castrup - når vi endelig kom dit i det hele (bareforåunderstrekeatjegvarpassedrittleiogMÅTTEventeveeeldig

lengebaresådetersagteliksomogdetikkeskalgånoenav

derehusforbi! :hoho::hoho::hoho: ) tatt. Og der fant vi både det ene og det andre som kan være aktuelt for han, så mye lekkert! :sjarmor: OG, vi skal til Danmark å shoppe tøy til han, helt klart! Fillepriser jo, i forhold! Lik kjoler! Nesten sjokkskadet vi - det er jo ekstremt!!! :-( Så får vi se da, tid vi får satt oss på flyet til Køben...og OM vi får gjort det - men det er nå "planen"! :tunge1:

Tja, noe mer jeg hadde på hjertet da? Ble mye detta - så hvis dere har giddet å lese alt sammen, skal dere ha tommelene opp for det!

:tommelsmil:

Spør hvis dere lurer på noe da, for jeg er helt kake...og har vel skrevet meg helt bort her, så aner ikke hva som står og ikke nesten jeg! :-?

Å jo, nå kom jeg på noe!

Du, Vigdis - den klokken var jo flott å se på, by all means...men nei, det var ikke akkurat spennende å se på det som liksom skulle være så spennende hver time! :tunge1:

Ellers var jo Karls-broen flott, særlig opplyst i mørke. Hele byen er jo så gammel og nostalgisk, nesten mektig mystisk og majestetisk. Men jeg er litt skuffa :evil: - for jeg så INGEN hodeløse menn! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Titter forsiktig inn.. Jeg lurte på en ting jeg.. Den buketten du viser frem i albumet her, har du funnet linken på nettet et sted, eller er det et privat bilde?

Jeg skal nemlig ha en ganske så lik bukett, men med en annen blomst (Gloriosa). Fant bilde i blomsterbutikken, men finner ikke noe liknende på nettet... Og vil ha et bilde å vise frem, så jeg slipper å forklare dette her med at den ligger over håndleddet osv.. :ler:  

Skjønte du var på ferie i Praha. Håper du koser deg!

Heisann du!

Jeg fant bildet på nettet ja, men i en annonse som nå er gått ut! Derimot så har jeg bildet lagret her på dataen, så jeg kan sende det til deg hvis du vil!? Nydelig bukett da, og sikkert lekker også med Gloriosa - selv om jeg ikke aner hva slags blomst det er! :wink: Nå mpå jeg tråle nettet! :ler:

Alt om Praha kan leses i mitt innlegg ovenfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KAKER

:sikle: Marsipankake

:sikle: Verdens beste

:sikle: Sjokoladekake

:sikle: Kransekake(stenger)

:sikle: Muffins

:sikle: Brownies

:sikle: Ostekake

:sikle: Wienerbrød/kringle

:sikle: Nøttebunnkake

:sikle: Firkløverkake

:sikle: Fromasjkake

:sikle: Fruktsalat med krem og vaniljesaus

:sikle: Gulrotkake

:sikle: Daim Iskake

:sikle: Suksesskake (?)

:sikle: Mousse-kake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Takk for hilsen i dagboka mi :blomst:

Så dere gifter dere 20 august dere! Er neimen ikke lenge til det :) Blir nok hærlig med et sommerbryllup. Solskinn, varme og planter i full blomst. Sommeren er en hærlig tid, og en perfekt årstid å gifte seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia @riel!

Koselig å "se" et nytt ansikt i dagboken min...

Sommerbryllup ja - en herlig tid det, med grønn og frodig natur!

Meeen, jeg må få sagt at jeg synes riktige vinterbryllup kan være vel så flotte, med nysne og det hele - hvis det ordentlig klaffer! :wink:

Uansett, tiden går fort og det er ikke lenge til nei...litt skrekkblandet fryd dette - tenk, gifte meg med kjæresten min! :-) *iiik*

It is 165 days, 23 hours, 10 minutes and 47 seconds until August 20, 2005, at 1:00:00 PM

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake lille venn!! :)

Skal starte ordentlig i SMB imorra jeg, tenkte jeg da :roll: For nå er det nemlig under 5mnd igjen!!

:klem: God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake lille venn!! :)

Skal starte ordentlig i SMB imorra jeg, tenkte jeg da :roll: For nå er det nemlig under 5mnd igjen!!

:klem: God bedring!

I´m with you!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Principessa

Hei din fjomp! Rister på hodet jeg av all slankestyret...er sikker på at dere alle ser deilige ut! :kyss:

Godt å ha deg tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei din fjomp! Rister på hodet jeg av all slankestyret...er sikker på at dere alle ser deilige ut! :kyss:

Godt å ha deg tilbake!

Fjomp!?!?!

En fjomp kan du selv være! :tunge1:

*s*

Ikke noe hysteria da - men for meg er det faktisk en big deal! Etter å ha fjernet 22 kg, så skal jeg jammen meg klare "finpussen" også, og ta de siste kiloene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Principessa

Altså, fjomp er i følge mitt vokabular et koseord! :tunge1: Med mindre man er en dustefjomp da! :wink::ler:

Jeg skjønner at du gjerne vil bli kvitt det aller siste, når du er så nær målet ditt.

Mange stå-på-klemmer fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Toria' date= koselig å ha deg tilbake. God bedring, håper du blir frisk i en fei! :klem:

Takk, snupp!

:klem:

...

Og du, Izaria! Tok meg ikke nær av det da, jeg bare kosefjompet litt tilbake! Er et koseord her i gården også, lik løyen (fritt etter "haugesundsk" og ei venninne! :ler: ), din fjomp! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Eg og trur de er nokre deiligassar alle sammen! Så det så! Eg har ikkje lyst å bli noe tynnare eg, for då forsvinn berre puppene mine, og dei har eg blitt så glad i! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og trur de er nokre deiligassar alle sammen! Så det så! Eg har ikkje lyst å bli noe tynnare eg' date=' for då forsvinn berre puppene mine, og dei har eg blitt så glad i! ;)[/quote']

Menne du er vel herlig goe da!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...