TeddyToria Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #1081 Del Skrevet 1. mars 2005 Nei, for all del venne...hopp i loppekassa akkurat når du føler for det! Dessuten tar jeg hintet ang. Lars! Du er nå skjønn også!!! godt da - drømme søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 1. mars 2005 #1082 Del Skrevet 1. mars 2005 Nei, Teddymor. Nå tar jeg natta altså! Sov godt vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #1083 Del Skrevet 1. mars 2005 Kaster inn hånkleet selv jeg... Natta alle sammen! godt! Og stor klem til deg da Vigdis, en ekstra en, for den turen på innerlomma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #1084 Del Skrevet 1. mars 2005 Meeeeeeen....hva i FAKKERTEN har skjedd med bildegalleriet mitt!?!?!!??! :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 1. mars 2005 #1085 Del Skrevet 1. mars 2005 Mitt også.... :-? borte vekk... alt sammen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2005 #1086 Del Skrevet 2. mars 2005 Snodige greier, det er jo ingen bilder i albumet lenger???? :klø: I dag MÅ du pakke Toria!!! Det er en ordre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #1087 Del Skrevet 2. mars 2005 Ahhhh..... ....bildene tilbake! Puh! :-) Ble litt blek her i gårkveld - men alt ser ut til å være i skjønneste orden! Har for moro lagt ut et bilde av den kjolen jeg aller først skulle ha. Den kan sees her. Litt vittig, og IRRI PIRRI da, for denne kjolen prøvde jeg i august 2004, rett før jeg dro til Afrika...og den var bare så nydelig på! Bildet utøver sånn sett ikke mye rettferdighet - jeg ble rett og slett litt skuffa da jeg fant det! :-? For tingen var den, at jeg ikke bestilte noen kjole fordi jeg følte det var så lenge til og fordi jeg skulle reise. Da jeg så kom hjem igjen nærmere jul, hadde ikke salongen denne kjolen og jeg hadde mistet navn og nummer - så ingen kunne hjelpe meg (dårlig service! :-x )... Og NÅ, når jeg altså har funnet og kjøpt en annen kjole - DA dukker denne kjolen opp på internett, rett foran snuten på meg!!! :o Er det ikke typisk!?!?! Er veldig fornøyd med valget jeg har tatt altså, og kjolen jeg har valgt blir jeg bare mer og mer forelsket i! Men den var så innmari fin, og lekker på meg, denne her altså, slik at jeg ikke får den helt ut av hodet! Meeeen, jada mamma (Heidi) - jeg skal pakke! Har faktisk pakket aldri så lite. Stort sett er mitt i boks, nå skal jeg bare finne frem det den godeste mannen trenger... Logget meg inn hos meterologene her i stad, og det glimter til med sol og - 10 grader i Praha, så - det er bare å pakke varmt tøy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 2. mars 2005 #1088 Del Skrevet 2. mars 2005 God morgen/dag! Jeg syns at kjolen du har kjøpt er finere enn den du har lagt ut bildet på nå...den du har kjøpt er mer original liksom...min mening. Du blir sikkert nydelig!! Jeg gleder meg SÅÅÅÅÅ mye til å se bilder fra dagen.. -10 grader i Praha er det bare å drite i...ferie er ferie!! God tur schnuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2005 #1089 Del Skrevet 2. mars 2005 Kjolene var jo ganske like i stil bortsett fra at den ene er halterneck og den andre stroppeløs. Enig med Izaria - syns den du har kjøpt er stiligere enn den siste kjolen du har lagt ut bilde av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #1090 Del Skrevet 2. mars 2005 God morgen/dag! Jeg syns at kjolen du har kjøpt er finere enn den du har lagt ut bildet på nå...den du har kjøpt er mer original liksom...min mening. Du blir sikkert nydelig!! Jeg gleder meg SÅÅÅÅÅ mye til å se bilder fra dagen.. -10 grader i Praha er det bare å drite i...ferie er ferie!! God tur schnuppa!! Kjolene var jo ganske like i stil bortsett fra at den ene er halterneck og den andre stroppeløs. Enig med Izaria - syns den du har kjøpt er stiligere enn den siste kjolen du har lagt ut bilde av Er enig med du, og Heidi - er VELDIG fornøyd med, og oppover ørene forelsket i, kjolen jeg har endt opp med! Og den er vel hakket mer original, og ja - stiligere som dere sier! Og jeg angrer ikke på noe! Skulle bare frem til hvor typisk det er at ting dukker opp når man minst venter det, og trenger det... Det sådde bare tvil, hvis dere skjønner! Men jeg er som sagt veldig glad for at det er blitt som det er blitt tross alt. Det er rart det der, hvordan man vekselsvis, i perioder (i allefall jeg), tviler litt på om man har valgt rett, for så å sveve på skyer!?!?! :o Men alt i alt, så er jeg SÅ forelsket i kjolen min... Satt her i stad og studerte den opp og ned i mente, og..*sukk* - den er jo så fin! Helt objektivt sett - selvsagt! Tror jeg må på besøk til den litt mer gylne tvillingen i salongen flere ganger før juni er her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 2. mars 2005 #1091 Del Skrevet 2. mars 2005 ække lenge til du skal på feri!! Venter du bare på at G er feridg på jobb eller? Sover dere hos mamma og pappa inatt da eller? (veldig nysgjerrig her... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 2. mars 2005 #1092 Del Skrevet 2. mars 2005 Hei vennen! Må si meg enig med de andre, kjolen du har endt opp med er mye finere, selv om jeg skjønner at den sikkert er finere i virkeligheten enn på bildet! Hvis vi ikke snakkes så ha en super-duper tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #1093 Del Skrevet 2. mars 2005 Jepps - kjolen min er bærre lækker! Og for å svare deg, nysgerrigpetrine Izaria ( ), så bor vi hos mine foreldre i natt ja. G kom just hjem fra jobb, så nå er det bare en kjapp dusj før vi er avgårde! Og bare for å gi et bilde på akkurat hvor mye vinter det er på Sørlandet, så kan det sies med det faktum at unguttene i nabohusene nå stå på snowboard ute på tunet!!! De har til og med laget hopp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 2. mars 2005 #1094 Del Skrevet 2. mars 2005 GOD TUR!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #1095 Del Skrevet 2. mars 2005 God tur! Snø, ja... Her er det så mye at vi snart ikke kommer ut døra. Måtte til og med grynne til jobb i morges. Og snøen bare fortsetter og lave ned............. i tillegg til masse vind. Glad vi prioriterte vinduer i fjor, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 2. mars 2005 #1096 Del Skrevet 2. mars 2005 Hei vennen du må ikke være i tvil i kjolevalget ditt, må stemme i med de andre jentene: den kjolen du har valgt er den fineste. Når alle vi andre er enig om det, er det da noe å lure på ? Jeg håper du får en kjempegod tur, Toria. Blir tomt her inne uten deg? Kanskje du kan snike deg til en liten datamaskin? Ja, det var en god ide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2005 #1097 Del Skrevet 2. mars 2005 God tur Toria og kose dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #1098 Del Skrevet 2. mars 2005 *tjihi* Dere er jo så søte! Og jeg kommer helt sikkert til å savne dere masse... Men DETTA gidder jeg ikke!!! :o Her i Oslo er linjen bare analog - og når jeg nå har blitt vant med kjippkjapp adsl, ble detta for trått! See you! Og kommer jeg over en datamaskin der nede, skal dere ikke se bort i fra at det kommer en hilsen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 2. mars 2005 #1099 Del Skrevet 2. mars 2005 GOD TUR VENNEN!! Kos dere masse på tur! Gleder meg allerede til neste oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 2. mars 2005 #1100 Del Skrevet 2. mars 2005 Endelig har jeg fått logget meg på da. Du er sikkert ikke innom her før du drar i morgen, men GOD TUR ENGELEN MIN!!! KOS DEG MASSE I PRAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå