TeddyToria Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #1061 Del Skrevet 1. mars 2005 Nei, den hodepinen er pyyyton! Men men, slik er livet... Tok rådet ditt jeg, og skrev en liste - så nå gjenstår det bare å få alt oppi kofferten! Bare synd klær og sko ikke pakker seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2005 #1062 Del Skrevet 1. mars 2005 Er det ikke bare å sette mannen til å pakke da Nå har du jo laget liste så da er det bare å sette han i arbeid! Håper du er frisk som en fisk i morgen og klar for å reise på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #1063 Del Skrevet 1. mars 2005 Hmmm, ja! Den som hadde hatt en mann som GADD å pakke selv du! Akkurat der er min kjære en gedigen slabbedask og døgenikk!!! :-x Ikke klarer han å pakke heller, og da får jeg helt makk...så det blir nok jeg som må gjøre det! Brette tøy, hva er det for noe da!?!? Nei, vi bare surrer alt sammen og stapper nedi det stom stappes kan! Anyway...må telle ned litt igjen: It is 171 days, 20 hours, 18 minutes and 4 seconds until August 20, 2005, at 1:00:00 PM Skal si dagene flyr! Husker første gangen jeg telte ned, da var det 221 dager...og nå er det altså 50 dager siden allerede! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2005 #1064 Del Skrevet 1. mars 2005 Kjenner til det der når mannen skal pakke. Det ender stort sett opp med at jeg må pakke for han også når vi skal ut å reise :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 1. mars 2005 #1065 Del Skrevet 1. mars 2005 Har nå fått sett på de andre invitasjonene. Det var jo ikke nesten konkurranse engang! Dine er vanvittig mye finere!!! De var jo ikke like i det hele tatt! Kun at det er hjerte, men de er jo helt forskjellige de også. Synes IKKE du skal bekymre deg! Men vedr. å pakke Vic og Heidi. Dere får gjøre som jeg: La være å pakke for han! Javel så har han reist på tur uten toalettsaker en gang. En annen gang glemte han pensko. En gang hadde han kun t-skjorte og ikke genser med seg. Men han lærer Har han glemt en ting en gang så skjer ikke det flere ganger! Jeg pakket også for min kjære i mange år... Men etter vi fikk barn ble det slutt. Ikke aktuelt å pakke for 4 stk. nei. Jeg pakker for meg og barna, så får han pakke for seg selv. Klager han på det så får han pakke for barna også! (og ligger klærne hans i en haug på gulvet blir de ikke vasket heller ) Men du får ha en RIKTIG GOD TUR TIL PRAHA!!! Misunnelig jeg??? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 1. mars 2005 #1066 Del Skrevet 1. mars 2005 Kjenmner til mannfolk som ikke kan pakke ja.... får helt angst og må gjøre alt selv. Tuuusen tak for koselig hilsen på mail vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 1. mars 2005 #1067 Del Skrevet 1. mars 2005 ....åhh, merker jeg er litt missunnelig på å reise bort altså! Blir det bare dere to turtelduene, eller er det bare jeg som ikke har fått med meg annet? Håper du sender oss på KG noen tanker fra Praha. Har veldig lyst til å reise dit en gang jeg også. Jeg skal jobbe mye i de neste to ukene, ja og lese til eksamenene selvfølgelig.. Kanskje du finner noe du kan bruke til bryllupet deres der...åååhhh jeg vil også på ferie Men jeg unner deg en ferie! Alltid deilig å komme seg litt bort. Og enda deiligere å komme hjem... klem og kyss til deg & Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #1068 Del Skrevet 1. mars 2005 Ja, gleder meg veeeldig Izaria! :-) Selv om jeg må tilstå at jeg ikke har tenkt så mye på det...det har liksom bare plutselig falt ned i hodet på meg - "Shit, vi skal reise! Jeg må vaske!! Jeg må PAKKE!!! :o " *ler* Men altså! I utgangspunktet så er dette en reise gjennom jobben til min kjære her... Han er tillitsvalgt i sitt distrikt, og hvert år reiser denne "Riksklubben" på tur for å ha årsmøte! Han får dermed turen gratis, og jeg halv pris. Så hvert år (ifjor var første gangen vår da) reiser vi et eller annet sted på denne tiden av året, til "kvart" pris, hvis en velger å se det sånn. I fjor var vi i Paris, og denne gangen blir det altså Praha...hva det neste blir, aner jeg ikke! Men det er jo helt topp. Det årsmøtet, med alle fra de ulike disriktene i landet, varer jo bare et par timer på fredags formiddag - resten er pure ferie!!! :-) :-) :-) Vi kan jo gjøre som vi vil, med unntak av en felles middag...men det er jo bare koselig! Og de fleste andre fruene er med også! Hehe, blir rart da - neste år er jeg kone pone selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2005 #1069 Del Skrevet 1. mars 2005 Kone pone ja. Min kjære og meg snakket om det for ikke lenge siden at snart kan han kalle meg for kona si og jeg han for mannen min. Syns det er så koselig å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 1. mars 2005 #1070 Del Skrevet 1. mars 2005 håper jeg også får følge med som konepone når lars er ferdig psykolog...bare med kollegene og ikke pasientene da det hadde tatt seg ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #1071 Del Skrevet 1. mars 2005 Kone pone ja. Min kjære og meg snakket om det for ikke lenge siden at snart kan han kalle meg for kona si og jeg han for mannen min. Syns det er så koselig å tenke på Kone-pone og mann er en koselig ting - selv om jeg nok alltid vil like klangen av "kjæresten min" aller best! For det er jo det han er, herfra og til evigheten! Men mann og kone - så majestetisk liksom! ... Du er morsom du, Izaria! Og jeg håper for all del det er mannen din du skal følge og ingen andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 1. mars 2005 #1072 Del Skrevet 1. mars 2005 God tur vennen og kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 1. mars 2005 #1073 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg har kalt sambo for "mannen min" i mange år alt jeg :oops: Synes det er så koselig, så jeg "adopterte" ordet selv om det ikke var helt teknisk riktig. Men han er jo "min" og han er jo mann!!! Kos deg i Praha, og husk Bohemia Crystal! Det er også en veldig koselig spiseplass med kjempegod mat (ihvertfall det vi spiste) rett ved Karlsbrua. Fra brua går det en trapp ned til en idyllisk liten gate. Gå bortover den og så finner du et spisested på venstre hånd med buet innvendig steintak. Jeg vil også til Praha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 1. mars 2005 #1074 Del Skrevet 1. mars 2005 god tur søtnos...gleder meg til du er tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #1075 Del Skrevet 1. mars 2005 Vi reiser ikke helt enda da, dere... *ler* Skakke forlate dere før torsdag morgen...eller imorgen ettermiddag da! Så dere må nok pent holde ut med meg litt til! ... Vigdis vennen! Hvis du ruller deg selv godt sammen, så kan det jo hende jeg får plass til deg i kofferten min!!! Sluker tipsene dine! Men Bohemia glemmer jeg ikke, for jeg har som sagt allerede fått 12 rødvinsglass jeg gjerne vil matche. Fikk av svigermor anbefalt en butikk som ligger i en bakgate bak klokketårnet på plassen - der mot Karlsbroen eller noe. Den var visst billigst med størst utvalg! Mann er koselig det altså, skal ikke krangle om det jeg! Men pr. dags dato så synes jeg bare det høres så rart ut "på oss" - mann og kone! Det er liksom mamma og pappa det! Men den tid kommer jo, og den dagen jeg virkelig kan kalle han mannen min....åh, det skal bli så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 1. mars 2005 #1076 Del Skrevet 1. mars 2005 enig enig...gleder meg til å kalle han mannen min...men som du sier vic, så kommer jeg nok til å kalle han kjæresten min for alltid!! Gode gode gutten!! Godt at du er her litt til da! Men isted på msn så var det en annen som sa at du ikke var på pc nå...var det gunnar kanskje?? Ville ha dataen selv,vel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #1077 Del Skrevet 1. mars 2005 Hehe, det var nok kjæresten min det ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 1. mars 2005 #1078 Del Skrevet 1. mars 2005 Yess! Pakk meg i kofferten din til Praha-turen, så pakker jeg deg på innerlomma til Bali-turen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #1079 Del Skrevet 1. mars 2005 Yess! Pakk meg i kofferten din til Praha-turen' date=' så pakker jeg deg på innerlomma til Bali-turen [/quote'] OK! Da er det en deal! Helt seriøst altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 1. mars 2005 #1080 Del Skrevet 1. mars 2005 Mulig du syns jeg går tidlig i seng...men det var skikkelig bølgete i natt på båten og har ikke sovet så mye med andre ord...pluss at det er noen dager siden jeg så lars... så nattinatt! Regner med at jeg ser deg en tur her på kg før du reiser til oslo og praha imorgen...heldiggrisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå