TeddyToria Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #1001 Del Skrevet 26. februar 2005 Har sånne selv jeg - verdens beste tøfler Rimi-tøfler!?!?! Men de er kjempegode! Tenk, bare en 20-kroning på RIMI, også så snertne, varme, mye og goooooooooode tøfluser! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #1002 Del Skrevet 26. februar 2005 Legger forresten ut flere bilder jeg... Vi skal altså ha både stående og liggende invitasjoner, rett og slett fordi vi ønsker å ha litt ulikt og gjøre hver invitasjon unik! :-) Det vil nok være små forskjeller på mange, men alle vil se like ut til en viss grad allikevel. De liggende skal i all hovedsak sendes ut til hans side av familien, mens de stående sendes ut til min side, samt venner. Disse bildene er av den liggende varianten, innsiden vil være lik i alle: Utside Innside Det ble så utrolig mye finere når vi embosset hjertene også - WOW! Nesten impregnert...mener imponert selv jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 26. februar 2005 #1003 Del Skrevet 26. februar 2005 Hei, igjen! Kult med bryllupsdagbok, da... Kanskje noe for meg også?! Er vel mye jeg ikke har tenkt på å tenke på engang!!! Det hele har skjedd så fort Men har kirka, lokalet, forlovere, toastmaster, og fotograf under kontroll. Nå er kjole det neste på programmet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #1004 Del Skrevet 26. februar 2005 Hei hei! Fiiine datoen, ikke sant!? Så, hvor skal dere gifte dere da? Hmmm, sett for deg kjole da eller!?? Ble nysgjerrig jeg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 26. februar 2005 #1005 Del Skrevet 26. februar 2005 Skal gifte oss i Bodø Domkirke, og den er fiiin! Har et ganske klart bilde av kjolen, men kanskje jeg overrasker meg selv? Kan være ganske pirkete der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 26. februar 2005 #1006 Del Skrevet 26. februar 2005 Du er sååååå flink vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 27. februar 2005 #1007 Del Skrevet 27. februar 2005 Hei! Ble litt borte fra dere igår.. Ville bare innom å gi deg ros for invitasjonene. GUD de var lekker, innleggene var jo helt nydelige. Smart å ha monogrammet slikt da. Du fortjener virkelig en stor klem og masse klapper Og takk for hjelpen igår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 27. februar 2005 #1008 Del Skrevet 27. februar 2005 God morgen og god søndag din KNUPP!! Jeg lurer på en ting...hvordan fant du frem bilde av kjolen min egentlig? Fikk du mail fra Marylise eller hva?? Du er jo bare en reser på internett du! klem klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. februar 2005 #1009 Del Skrevet 27. februar 2005 Utrolig fine invitasjoner du har laget!!! Og sikkert billigere enn de jeg fikk tilbud om, til ca 270 pr stk...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragsan Skrevet 27. februar 2005 #1010 Del Skrevet 27. februar 2005 Invitasjonene blir helmaks! Tror nok halvparten av a5 skal gå, får leke meg litt med teksten og se hvor mye vi trenger å få plass til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 27. februar 2005 #1011 Del Skrevet 27. februar 2005 Utrolig fine invitasjoner du har laget!!! Og sikkert billigere enn de jeg fikk tilbud om, til ca 270 pr stk...?? oh gud! hvor har du fått det tilbudet fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. februar 2005 Forfatter #1012 Del Skrevet 27. februar 2005 Hei alle sammen!!! ...og god morgen! :oops: Er litt seint oppe og går jeg...eh!? Samma det! Koselig å se at flere har tittet innom meg denne formiddagen . Invittene min er DESIDERT rimeligere enn 270,- / stk. - det var da en SINNSYK pris!!! :o :o :o Nå brukte jeg riktig nok noen hundrede kroner bare på embossingpistolen, men det var det verdt...og jeg kan jo bruke den til senere også...jeg lager gjerne kort selv til de fleste anledninger! Men jeg kan ikke under noen omstendighet tro at kortene har kostet meg mer en 40,-/stk. Og selv om det er mer enn for disse som trykkes, så synes jeg nå at det er verdt det - får jo noen invitter som ingen andre har! :-) Nei, nå skal jeg ha ett helt øye med sporten her! Ønsker alle en superfin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2005 #1013 Del Skrevet 27. februar 2005 Så fint å lage hver invitasjon unik - den ideen likte jeg! Og jo mer jeg ser på invitasjonene dine, jo bedre liker jeg dem - de er spesielt fine syns jeg! Ha en fin søndag! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 27. februar 2005 #1014 Del Skrevet 27. februar 2005 Det er deilig å sove, men idag våknet keg brått pga mareritt om kjolen min Det var helt forferdilig der og da men når jeg tenker på det nå så må jeg bare le. faktisk! Jeg kommer opp kirkegulvet og oppdager at jeg faktisk ikke har bakdelen av kjolen i det hele og dermed får hele forsamlingen se min Kos deg med sporten, skal spise frokost nå(sambo lager egg og bacon) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. februar 2005 Forfatter #1015 Del Skrevet 27. februar 2005 Så fint å lage hver invitasjon unik - den ideen likte jeg! Og jo mer jeg ser på invitasjonene dine, jo bedre liker jeg dem - de er spesielt fine syns jeg! Ha en fin søndag! K Du er god du! Utrolig at du synes de er så fine liksom - blir så glad når vi får sånn tilbakemelding! Det er deilig å sove, men idag våknet keg brått pga mareritt om kjolen min Det var helt forferdilig der og da men når jeg tenker på det nå så må jeg bare le. faktisk! Jeg kommer opp kirkegulvet og oppdager at jeg faktisk ikke har bakdelen av kjolen i det hele og dermed får hele forsamlingen se min Kos deg med sporten, skal spise frokost nå(sambo lager egg og bacon) HEIA NORGE! :hoppe::hoppe: Ja, heia heia!!! SÅÅÅÅ kjedelig med bryllupsmareritt bare... En blir jo helt satt ut!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. februar 2005 #1016 Del Skrevet 27. februar 2005 Så flotte invitasjonane dine blir no, TeddyToria! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. februar 2005 Forfatter #1017 Del Skrevet 27. februar 2005 Hei Linn! Koselig du titter innom...og tusen takk! :-) Flott korsett du hadde kjøpt det forresten...samme som det jeg har tenkt litt på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. februar 2005 Forfatter #1018 Del Skrevet 27. februar 2005 JUBA JUBA! Tre nordmenn i tet på 5-mila!!! Johoo!!! :-) :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. februar 2005 Forfatter #1019 Del Skrevet 27. februar 2005 Neeeeeeei...ikke i tet! VI VANT! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 27. februar 2005 #1020 Del Skrevet 27. februar 2005 Da er hjemmesida oppe og går vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå