TeddyToria Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #981 Del Skrevet 26. februar 2005 Åhhhh! Prøvde meg på embossing nå, og det ble lækkert!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. februar 2005 #982 Del Skrevet 26. februar 2005 Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 26. februar 2005 #983 Del Skrevet 26. februar 2005 Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! Vi vil se bilde! :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #984 Del Skrevet 26. februar 2005 Masekopper!!! (som om jeg er noe bedre selv... !) Bilde 1 Bilde 2 Tror detta blir meget bra jeg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 26. februar 2005 #985 Del Skrevet 26. februar 2005 Flinke jenta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #986 Del Skrevet 26. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragsan Skrevet 26. februar 2005 #987 Del Skrevet 26. februar 2005 Ååååå. Blir bare finere og finere, jo :o Minner meg på at jeg skulle laget utkast til våre invitasjoner - må lage mer papir før jeg kan lage alle, men utkast kan jeg jo jobbe med... Har lyst til å bruke a5 ark som brettes, men tror kanskje det blir litt lite. Må vel bare prøve meg frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. februar 2005 #988 Del Skrevet 26. februar 2005 Du er kjempeflink Toria Superfine invitter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #989 Del Skrevet 26. februar 2005 Ååååå. Blir bare finere og finere, jo :o Minner meg på at jeg skulle laget utkast til våre invitasjoner - må lage mer papir før jeg kan lage alle, men utkast kan jeg jo jobbe med... Har lyst til å bruke a5 ark som brettes, men tror kanskje det blir litt lite. Må vel bare prøve meg frem. :oops: ...tror forresten A5 kan være passe størrelse jeg. Selv deler jeg jo A4 i to, som jeg videre bretter - så det blir jo det samme! Passer akkurat i en vanlig konvolutt, så slipper vi å tenke mer på det! ... til Heidi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. februar 2005 #990 Del Skrevet 26. februar 2005 :oops: ...tror forresten A5 kan være passe størrelse jeg. Selv deler jeg jo A4 i to, som jeg videre bretter - så det blir jo det samme! Passer akkurat i en vanlig konvolutt, så slipper vi å tenke mer på det! Vi skal også ha invitter i A5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2005 #991 Del Skrevet 26. februar 2005 ...tror forresten A5 kan være passe størrelse jeg. Selv deler jeg jo A4 i to, som jeg videre bretter - så det blir jo det samme! Passer akkurat i en vanlig konvolutt, så slipper vi å tenke mer på det! Våre innbydelser er 6,8 cm X 16,8. Bretta i tre. Vet ikke helt hva det tilsvarer, men bruker E65 konvolutter. Fungerer helt fint. Har klippet et "baststrå" som er kryssa - og forsegla med hvit voks og stempel. Litt annerledes - har ikke sett det hos andre iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #992 Del Skrevet 26. februar 2005 Høres innmari fint ut det Moses! Gøy med noe annerledes!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 26. februar 2005 #993 Del Skrevet 26. februar 2005 takk for hjelpen, med tanke på funn av kjole. Du er en knupp! Og på grunn av det får du herved en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. februar 2005 #994 Del Skrevet 26. februar 2005 Toria er en liten her på forumet!! Stiller alltid opp og er en sprudlende og positiv jente å ha her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #995 Del Skrevet 26. februar 2005 Toria er en liten her på forumet!! Stiller alltid opp og er en sprudlende og positiv jente å ha her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. februar 2005 #996 Del Skrevet 26. februar 2005 Når lanseres den nye hjemmesiden din da? Så snill Tomias er som hjelper deg. Har heller aldri laget hjemmeside. Samboer er heller ikke så veldig interessert så jeg har ikke orket å sette meg inn i hvordan man gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #997 Del Skrevet 26. februar 2005 Ja, hun er en knupp! Jeg har jo laget flere hjemmesider selv tidligere, men med et helt annet program, og ikke like "eksklusivt"! Og den vi har nå er bare satt sammen helt på måfå egentlig, som en midlertidig greie uansett. Meningen var å endre den, men jeg følte jeg ikke hadde tid - det ble så mye annet - og da kom den lille reddende tomias! Vi har snakket løst og fast, og så bare kontruerte hun noe flott ut av det blå... Det blir enkelt og stilfullt! Personlig har jeg hele veien sagt at dette ikke er noe hun må gjøre, så dette går uansett i hennes tempo...er derfor ikke sikker på lanseringstidspunkt! Men med tomias´s entusiasme, regner jeg ikke med så lange tiden! Sambo her har heller ikke vært så interessert, men nå er han blitt gira også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. februar 2005 #998 Del Skrevet 26. februar 2005 Da gleder jeg meg til å se!!! Var innom den siden du har nå og så på kjolen du fikk sendt fra USA. Det er jo et utrolig morsomt bilde med raggsokker (eller er det tøfler) på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #999 Del Skrevet 26. februar 2005 Da gleder jeg meg til å se!!! Var innom den siden du har nå og så på kjolen du fikk sendt fra USA. Det er jo et utrolig morsomt bilde med raggsokker (eller er det tøfler) på. :oops: ...i know! Hannemor var den første til å kommentere det...og det er et par rustne tøfler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. februar 2005 #1000 Del Skrevet 26. februar 2005 Har sånne selv jeg - verdens beste tøfler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå