Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #961 Del Skrevet 25. februar 2005 Synes ikke de innbydelsene var så like i grunnen, jeg. Helt ærlig synes jeg de du har laget var enklere og penere. Uansett, om så skulle være - så lager en jo det en selv liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigi Skrevet 25. februar 2005 #962 Del Skrevet 25. februar 2005 Invitasjonene deres var veldig fine TeddyToria! Mye stiligere og klassiske enn din svigerinnes. Jeg likte ikke spesielt godt de avrevne arkene inni den... Jeg syns ikke de kan sammenlignes engang, så godt som alle bryllupsinvitasjoner har da hjerte på forsiden (utenom våre da..) Ingen andre enn deg vil legge merke til de marginale likhetene! Jeg pusler også med invitasjoner ikveld Ser forresten ut som vi har valgt samme font! Viener Hand?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #963 Del Skrevet 25. februar 2005 Synes ikke de innbydelsene var så like i grunnen' date=' jeg. Helt ærlig synes jeg de du har laget var enklere og penere. Uansett, om så skulle være - så lager en jo det en selv liker. [/quote'] Sikkert bare jeg (vi) som er litt paranoid! Blir fort det, for man vil jo at alt skal bli "perfekt"!!! Nå har jeg dessuten fått så mange komplimenter for invitasjonene, at jeg snart ikke tør å prøve meg på noe litt annet engang - for det kan umulig "måle" seg! :-) Kjempekoselig at så mange synes invitasjonene våre er så fine! Og det er veldig sant det du sier, om at man jo lager det man selv liker...hvis ikke ville man vel ikke laget det! Takker, Tigi! Enig i at mange invitasjoner har hjerter på forsiden. Det er jo veldig fint, men på samme tid nesten litt uoriginalt! Selv om det er udødelig og alltid vil symbolisere kjærlighet... Har du bilde av dine invitter? (ble nysgjerrig) Mulig jeg har sett dem, men "glemt" det... :oops: Synes ellers det er veldig koselig å pusle slik! Sette seg ned og gjøre seg ekstra flid. Det er jo virkelig en en herlig begivenhet som skal feires!!! OG, vi har visst samme smak ja. Samme font, helt rett, Viner Hand! Synes den er så fin, fordi den er lett lesbar, men ikke så stiv som mange maskinskrifter! Bruker den sammen med Edwardian, og synes det får en fin effekt - en slags røff blanding med det klassiske og elegante! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigi Skrevet 25. februar 2005 #964 Del Skrevet 25. februar 2005 Det jeg mente med det jeg skrev om 'hjerter på forsiden' var egentlig at 'det hører liksom med', og jeg har tenkt på om vi kanskje skulle unne oss et aldri så lite hjerte vi også. Begynner å få rare tanker om at alt i vårt bryllup skal være så stilig og rent og enkelt og perfekt -at det kanskje ikke blir koselig :o Men jeg tror egentlig ikke jeg trenger å bekymre meg for det, for så perfekt klarer vi ikke å få det Forøvrig har jeg ikke lagt ut noe bilde av invitasjonene, vet ikke hvor mye jeg vil utlevere meg, men gjør det kanskje etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #965 Del Skrevet 25. februar 2005 Skjønte du ikke mente noe negativt om det med hjertene da... Men jeg er helt sikker på at dere får flotte invitasjoner, og et flott bryllup dere også - stilig eller ikke! ( ) Mener bare at det nok blir så koselig så... Det blir jo ikke mer enn hva man gjør det til selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 25. februar 2005 #966 Del Skrevet 25. februar 2005 ...veldig trett jeg Vic...men ville bare si at man faktisk ikke kan sammenligne dine og sviggis invitter. Syns hennes så veldig hjemmelagede ut (er jeg slem nå?)..dine ser proffe ut i forhold. Min mening bare. Nattnatt og sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #967 Del Skrevet 25. februar 2005 ...veldig trett jeg Vic...men ville bare si at man faktisk ikke kan sammenligne dine og sviggis invitter. Syns hennes så veldig hjemmelagede ut (er jeg slem nå?)..dine ser proffe ut i forhold. Min mening bare. Nattnatt og sov godt! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. februar 2005 #968 Del Skrevet 25. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 26. februar 2005 #969 Del Skrevet 26. februar 2005 God morgen! Håper du får en bra lørdag ..jeg må på jobb :-? Klem fra L Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragsan Skrevet 26. februar 2005 #970 Del Skrevet 26. februar 2005 :o Øh. Det ser litt ut som om de har prøvd å kopiere deres og så ikke helt fått det til... De var jo ikke helt like, heller, men uansett synes jeg dere skal ta det med ro og holde dere til planen - alle kommer til å bli mye mer imponert over den jobben dere har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 26. februar 2005 #971 Del Skrevet 26. februar 2005 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 26. februar 2005 #972 Del Skrevet 26. februar 2005 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. februar 2005 #973 Del Skrevet 26. februar 2005 Skjønner ikke helt at du klarer så se likhetstrekke mellom invittene dine og svigerinnen din sine????!!!! Etter min mening er det helt ulike og dine er MYYYYYYE finere. Dine er mere classy og elegante, syns de andre så litt lurvete ut og kjipt fargevalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #974 Del Skrevet 26. februar 2005 God morgen! Håper du får en bra lørdag ..jeg må på jobb Klem fra L Mornings! Ha en fin dag på jobb da!!! Selv har jeg fri og skal bare slappe av og se på sport! Og lage invitasjoner - kose meg med det! :o Øh. Det ser litt ut som om de har prøvd å kopiere deres og så ikke helt fått det til... De var jo ikke helt like, heller, men uansett synes jeg dere skal ta det med ro og holde dere til planen - alle kommer til å bli mye mer imponert over den jobben dere har gjort. Det var jo uansett bra at du synes våre var finere da, og at vi bør holde oss til våre! :-) God lørdag, ragge! God morgen Gor morgen til deg også! Eller får en si god formidag!?? :oops: Jeg dro den leeeeenge i dag...deilig!!! ... I dag, som jeg har skrevet i boke til Huldra også, så har jeg tenkt meg en tur til byen og kjøpte både "invitasjon"-stempel, pulver og varmepistol...så skal vi se om ikke jeg får til slik embossingsteknikk på invittene! :-) Nå er jeg gira igjen, og håper det kan komme noe enda bedre ut av det! I kveld skal jeg og kjæresten bare kose oss med god mat. Biffen ligger å tiner på kjøkkenbenken, og jeg gleder meg til at G i dag skal kokkelere for meg! Han kan sakene sine når det kommer til kjøtt!!! Ha en deilig lørdag alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #975 Del Skrevet 26. februar 2005 Skjønner ikke helt at du klarer så se likhetstrekke mellom invittene dine og svigerinnen din sine????!!!! Etter min mening er det helt ulike og dine er MYYYYYYE finere. Dine er mere classy og elegante, syns de andre så litt lurvete ut og kjipt fargevalg. Vet du Heidi...krampa har lagt seg! Vi fikk litt panikk i går, men vi blir mer og mer sikre for at vi vil kjøre vår valgte linje fullt ut uansett! Det er jo helt andre farger og jeg synes selv våre er finere da... :oops: Dere gode snille jentene har vært så flinke til å roe meg ned...slik at jeg videre har kunnet roe sambo! Det er en lang historie, men pga. mange ting, så har det vært og er viktig for oss at vårt blir noe helt annet enn deres... Uansett, vår dag blir noe helt annet - det er jo VI som gifter oss, og ikke dem!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 26. februar 2005 #976 Del Skrevet 26. februar 2005 Bra at krampa har lagt deg vennen! Jeg venter i spenning på resultater av nytt stempel og embossing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #977 Del Skrevet 26. februar 2005 Ja, jeg er spent jeg også skal jeg si deg! Kom nettopp hjem med posene fulle...stemple, maskin, flere meter stråbånd, hjerter i klister, vellum mm. Nå skal jeg til verks!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. februar 2005 #978 Del Skrevet 26. februar 2005 Da gleder jeg meg allerede til å se det du skal lage! Flinke Toria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 26. februar 2005 #979 Del Skrevet 26. februar 2005 Tror du må ta med deg alle de nye tingene dine og sette deg i bilen i morgen... treff kl. 15 vettø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #980 Del Skrevet 26. februar 2005 Tror du må ta med deg alle de nye tingene dine og sette deg i bilen i morgen... treff kl. 15 vettø! *tjihi* ... Ikke ha for store forhåpninger her da dere... ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå