Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

God morgen! :)

Var på Panduro i går jeg, og der ble jeg så inspirert til å lage egne invitasjoner og bordkort - de hadde jo så mye fiiiint der! :hjerter2: Tenkte på deg og prosjektet ditt!

Fant ut at det ikke er noen vits for meg å begynne - jeg hadde aldri klart å komme i mål likevel - det er jo knapt 3 uker til invitasjonene skal sendes ut. :wink:

Dette er forresten bilde av invitasjonen min - bildet viser jo kirkeprogrammet, invitasjonen er ikke så høy.

Ha en fin dag!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, ekstrabladene til mitt fiskars-brett kostet bare 39,- På den annen side passer de ikke - skjønner ikke helt dette her (de har en litt annen fasong enn det som fulgte med brettet), alle steder jeg har sett har nemlig makent brett + kniv som mitt og makne refiller som de jeg har kjøpt, men jeg får dem ikke til å funke sammen...

Et tips - hvis du normalt skjærer i bare en retning (jeg skjærer alltid nedenfra og opp) blir bladet veldig sløvt på bare den ene siden. Snu det, og vips så har du "nytt" blad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag, jenter!

:vinke:

Jeg er litt seint oppe i dag...kom meg aldri i seng... For rastløs og for gira på invittene mine! :tunge1::ler::tunge1:

Men nå har jeg altså laget min første invitt så og si helt ferdig, og bilder kan ses her og her.

Nå er jeg faktisk litt stolt - og vi er veldig fornøyde med det endelige resultatet begge to! :-)

...

P.S

Takk for tipset, ragsan! Merkelig det med både pris og "passform"!!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, så koselig du synes de var fine!

Det var noe galt med det andre bildet...så jeg har lastet det opp på nytt og endret link. Håper det blir tilgjengelig straks!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S

God formiddag ja :P

Skjønner at du er gira nå... jeg vil helst bare bli ferdig slik at det er klart. Blå fargen var jo lekker den.

Fant forresten ut at de på binders selger disse knivene vi snakket om igår for 54,-.

Muligens dra og kjøpe et nytt større skjærebrett, skal kutte innleggsarket til innbydelsene i to. Håper å få laget ferdig noen i helga og kanskje få lagt ut bilde her på forumet :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin den også' date=' men jeg likte den første best! Der hvor Innbydelse står nederst på kortet.[/quote']

Oi, da må det være link til feil bilde igjen...for det andre er ment at skal vise innsiden av kortet (tekst)... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag ja :P

Skjønner at du er gira nå... jeg vil helst bare bli ferdig slik at det er klart. Blå fargen var jo lekker den.

Fant forresten ut at de på binders selger disse knivene vi snakket om igår for 54,-.

Muligens dra og kjøpe et nytt større skjærebrett, skal kutte innleggsarket til innbydelsene i to. Håper å få laget ferdig noen i helga og kanskje få lagt ut bilde her på forumet :ler::ler:

:wink:

Så bra! Bok & Media har vel bare sinnsyke priser! :o :o Godt jeg tenkte på Binders da, for den summen var jo helt til å leve med!!!

For den andre prisen lønte det seg jo faktisk å heller kjøpe et nytt brett omtrent! Jeg har to jeg, et lite og et større som tar opp til A3-format!

Gleder meg til å kanskje se bilde! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

så FLINK du er Vic!! Jeg er kjempe imponert!!

får jeg også en innbydelse??...eller forresten, jeg skal gifte meg den dagen, så jeg kan nok ikke... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så FLINK du er Vic!! Jeg er kjempe imponert!!

får jeg også en innbydelse??...eller forresten, jeg skal gifte meg den dagen, så jeg kan nok ikke... :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brud2005

Sjommelom! :vinke:

Har du det fint i dag?

Må ikke du bare kose deg på KG, da, er arbeidsdag også, vet du.. :ler:

Sier jeg ... :hoho:

God klem rundt Vic :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Sjommelom! :vinke:

Har du det fint i dag?

Må ikke du bare kose deg på KG, da, er arbeidsdag også, vet du.. :ler:

Sier jeg ... :hoho:

God klem rundt Vic :klem:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi, da er bildet av invitasjonsteksten endelig godkjent!

Er enig med deg at det var bedre uten monogrammet, ble veldig fint og mer oversiktlig. Men på et eller annet hvis må du jo få med monogrammet, det er jo sååååå fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...