Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Gjest Vigdis_brud05

Hvor har du tenkt å bruke det stempelet da?

Jeg har sandardstempel (Panduro) som jeg bruker. Det er hjerte med to gifteringer på. Har også et stempel som står "Invitasjon" på. Bruker disse to på forsiden av invittene. Selve invitasjonen printer jeg ut på velloark. Der har jeg monogrammet vårt (VK) i bakgrunnen (under teksten om du skjønner). Blir enkelt, lett å lage :) og fint!

Vedr. kirkeprogrammet så har jeg ikke noe av dette på (ihvertfall ikke foreløpig). Men lurer på å bruke stempelet på sangheftet. Er ikke helt i boks med det der enda :klø: :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen!

Er så glad for at du har funnet ånden ang. invitasjonene dine, det blir så bra!

Ang. stempel så er vel hovedgrunnen til at jeg kjøper at det gir meg mulighet til lyse farger på mørk bakgrunn som ikke ville fungert bra på printer. Hvis du får det resultatet du ønsker med printeren så kan du jo bare spare de pengene. Med mindre du vil bruke embossing og få den effekten da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du tenkt å bruke det stempelet da?

Jeg har sandardstempel (Panduro) som jeg bruker. Det er hjerte med to gifteringer på. Har også et stempel som står "Invitasjon" på. Bruker disse to på forsiden av invittene. Selve invitasjonen printer jeg ut på velloark. Der har jeg monogrammet vårt (VK) i bakgrunnen (under teksten om du skjønner). Blir enkelt, lett å lage :) og fint!

Vedr. kirkeprogrammet så har jeg ikke noe av dette på (ihvertfall ikke foreløpig). Men lurer på å bruke stempelet på sangheftet. Er ikke helt i boks med det der enda :klø: :wink:

Jeg tenkte jeg kanskje skulle stemple det samme sølvhjertet som jeg bruker til invittene på både kirkeprogram og sanghefte/meny.

Vi tenker likt! Selve invitten skriver jeg ut på vellum jeg også, og har monogrammet "under" teksten - det er utrolig lekkert! :-)

Har bestemt oss for bordkort også i dag, skal få laget et helt ferdig og legge ut bilde!

Er så glad for at du har funnet ånden ang. invitasjonene dine, det blir så bra!

Ang. stempel så er vel hovedgrunnen til at jeg kjøper at det gir meg mulighet til lyse farger på mørk bakgrunn som ikke ville fungert bra på printer. Hvis du får det resultatet du ønsker med printeren så kan du jo bare spare de pengene. Med mindre du vil bruke embossing og få den effekten da?

Hehe, ja det er godt å få litt ånd igjen! :ler:

Dro jo som sagt en tur til byen da, for å handle inn litt diverse og prøve meg frem. Endte opp med en god pris på Bok & Media...men ble stående i kø. Og tror du fakkerten ikke at jeg fikk bot!!! :o Så, det ble en nokså dyr bytur allikevel! :roll:

Snakk om uflaks!

Men shit au - har betalt allerede og vil bare glemme...så nå skal jeg gå berserk med lim, saks og papir og leke meg! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som vi tenker likt ja. Samme smak høres det ut som :wink::tunge1::ler:

GLEDER meg til å se bilde!!!

:tommelsmil:

Moro!

Skal skynde meg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg puslet litt og lastet opp bilder av noen av ideene mine til invitasjoner, bordkort og krikeprogram!

Ok, here we go:

Invitt 1

Invitt 2 (tror jeg liker denne selv best så langt)

Invitt 3

Bordkort 1 (favoritt)

Bordkort 2

Kirkeprogram

Dette er som sagt bare tanker og forslag - gøy med litt respons mens vi tenker! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brud2005
Da har jeg puslet litt og lastet opp bilder av noen av ideene mine til invitasjoner, bordkort og krikeprogram!

Ok, here we go:

Invitt 1

Invitt 2 (tror jeg liker denne selv best så langt)

Invitt 3

Bordkort 1 (favoritt)

Bordkort 2

Kirkeprogram

Dette er som sagt bare tanker og forslag - gøy med litt respons mens vi tenker! :wink:

WOW! :tommelsmil: WOW! :tommelsmil: WOW! :tommelsmil: WOW! :tommelsmil: WOW! :tommelsmil: WOW! :tommelsmil: WOW! :tommelsmil: WOW! :tommelsmil: WOW! :tommelsmil: WOW! :tommelsmil: WOW! :tommelsmil:

Jeg er imponert! De var utrolig fine! Gratulerer med fantastisk invitasjoner , bordkort og kirkeprogram!

Enig med deg på favorittinvitasjon. Synes begge bordkortene var fine.

Så flink du har vært, Vic. Dette kan du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte! Er også enig med dine favoritter, særlig på bordkortene (det andre var mindre orginalt, synes jeg, men stilig for det).

Det er så gøy å se hva andre lager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen tuusen takk, dere nusselusselige go´jentene mine!

:kose:

Så koselig å få slik tilbakemelding!!!

Fikk enda mere ånd nå! :ler:

Og Hannemor - jeg skal prøve meg jeg, men lover ingenting... :wink: Ok!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brud2005

Næmmen.. :o

Er mannen din også syk?

kanskje noe som går her inne på KG, hva? Blir syke av skranglete jenter på KG? :wink:

Tar tid å lage boller. Jeg er stuptrøtt. Godt at klokken ringer høyt når et brett er ferdig. :hoho:

Moooosekos :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: Så flink du har vært! Skulle nesten hatt sånne arbeidsleire, hvor vi kunne jobbet og inspirert hverandre vi KG-jentene :)

Er enig med din favorittinvitasjon. Når det gjelder bordkort er jeg litt usikker hvem av de to jeg vill jeg valgt. Det er litt finr når det hjertet går igjen synes jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra jobba! Jeg vet ikke om jeg likte innbydelse nr. to eller tre best, syntes begge var flotte. Likte bordkort nummer to best, jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

:vinke:

God natta, Toria.

Nå kan du gå å legge deg med god samvittighet nå som du har laget så fine bryllupsting.

Vi snakkes i morgen.

Håper du får sove godt, vennen min. :klem:

Natti natt :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

God natta, Toria.

Nå kan du gå å legge deg med god samvittighet nå som du har laget så fine bryllupsting.

Vi snakkes i morgen.

Håper du får sove godt, vennen min. :klem:

Natti natt :sove:

Natt natt, vensen! :kose:

Sove godt du også da, og drøm søte drømmer om boller og andre hyggelige ting! :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...