Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Sitter her og leker meg med kirkeprogrammene jeg...

Har bestemt meg for at jeg vil gjøre det selv...og veldig enkelt!

Så, jeg har som mange, brukt orkdalsmenighetene til inspirasjon - og brettet et A4-ark på høykant. Dette tenker jeg å pynte med et ark vellum utenpå, der jeg trykker monogrammet vårt i sølv, og setter kirke og dato!

Innholdet får jeg komme tilbake til - er ikke helt bestemt. Men jeg er i alle fall i gang, og veldig fornøyd med foreløpig resultat! :-)

Ellers er det litt fyfy at jeg sitter her og taster da. Har ei skolevenninne på besøk, og vi skal liksom skrive på hovedoppgaven! :roll: MEN, vi har fått gjort mye også - skrevet nesten 1000 ord faktisk - bare for å skryte om noe helt annet enn bryllupsforberedelser! :tunge1:

Gleder meg til hun går hjem jeg (ikke stygt ment), så kan jeg virkelig vie oppmerksomheten mot kirkeprogram og serviettringer igjen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for notater i bryllupsdagboka mi:=) Kaller vel ikke oppgaven min for hovedoppgave jeg da, men det er en viktig oppgave... He,he... Lykke til med hovedoppgaven din!!!! Av en eller annen grunn dumper jeg alltid inn på KG sidene. Det er litt gøyere enn å skrive oppgave, og mye gøyere enn å lese til eksamen. Hmmm... Må skjerpe meg!

Ja, bil ja.. virker som om det blir et problem!! Men pytt sa, ikke jordas undergang om vi bruker bilen vi har heller... (jo, litt undergang...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du har prioriteringene i orden' date=' Toria :ler:[/quote']

Høh?!???

Er det noe galt med dem da!??? :ler:

Godt poeng Heidi!

Men, det aller beste er vel hvis man kan klare å gjøre flere ting på én gang, ikke sant?

...

Hei Izaria! :vinke:

...og takk for hilsen Miori! :wink:

Nå skal jeg pludre videre med kirkeprogram her. Sitter å hører litt på salmer og leser tekster - vanskelig å bestemme seg altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil:

Det kirkeprogrammet hørtes fint ut.

Se å få laget det med en eneste gang og legg ut bilde :ler: !!

Moosekos :klem:

Tihi! :ler:

Nei, nå er jeg helt i ørska over et monogram jeg har pluddret meg frem til for tomias - og bare venter på at hun skal komme inn på msn, så jeg kan få vist det frem!

Men jeg holder på å printe litt kirkeprogram også nå da, mangler bare vellumen - hmmm, mon tro om matpapir kan gjøre susen enn så lenge!?!?!? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matpapir er kjempebra!! :tommelsmil:

Har det rundt matpakken min hver dag. Anbefales.

:hoho::hoho::hoho::hoho:

:tunge1:

Du da du!

Moroklumpen!!! :-x

*s*

Ok...litt morsom da!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, ja de kirkeprogrammene høres flotte ut!! Vil se bilde så fort som mulig!! :)

Så du spurte om stempel på bryllupssidene, jeg lurer på å bestille det jeg også, si fra hvor/om du gjør det a!

Eller istedenfor stempel har jeg litt lyst på sånn man "huler" ut monogrammet på..hvis du skjønte det? Husker ikke helt hva det heter :oops: Men jeg aner ikke hvor man kan få tak i sånt da!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

:hoho::klem:

Du er jo så god da! Håper samarbeidspartneren din på hovedoppgaven går hjem så du får ordnet med kirkeprogram som skal brukes om 1/2 år!

De høres kjempefine ut! Enkle sier du :o Synes de høres avanserte ut jeg. Mine er myyye enklere... Der er det bare å sette på print. Kopiere over på tosidig på fargekopimaskinen på jobben...og vola :wink: Blir sikkert bare halvparten så fine som dine da, men... pytt sann. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, ja de kirkeprogrammene høres flotte ut!! Vil se bilde så fort som mulig!! :)

Så du spurte om stempel på bryllupssidene, jeg lurer på å bestille det jeg også, si fra hvor/om du gjør det a!

Eller istedenfor stempel har jeg litt lyst på sånn man "huler" ut monogrammet på..hvis du skjønte det? Husker ikke helt hva det heter :oops: Men jeg aner ikke hvor man kan få tak i sånt da!

''

:)

Skal få lagt ut bilde så fort jeg kan også! :wink:

Fikk anbefalt en link, www.foldal.no - så den siden kan du jo sjekke ut.

Jeg vet hva du mener...synes det også er veldig fint selv, preging er det vel det heter...der du liksom hever ut tykk eller tekst i selve papiret, nesten som "blindeskrift"!?!?!?

Lekkert!!!

...

:hoho:

Ja, er jeg vel ikke god, Vigdis! :hoho: *s*

Kan ikke noe for det jeg da, at bryllup er langt mer spennende enn hovedoppgave! Merkelig! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg rukket får hilsener, man dagens :blomst_opp: går til deg!!! Takk for kjempefint monogram og alt annet du bidrar med her inne! Du er en engel og jeg setter veldig pris på deg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Skjønner deg godt jeg MissT. Jeg må innom KG i løpet av dagen på jobben også bare for å se litt. Selv om jeg ABOSLUTT IKKE HAR TID.

I dag har jeg også rotet rundt, ringt lennsmannskontoret og folkeregisteret med tanke på navnendring og pass og bankkort osv. Dette ble også gjort i arbeidstiden istedenfor å vente til mandag...

Mye mer gøy å tenke bryllup. Helt klart! :ler::sjarmor::P :-) :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Skjønner deg godt jeg MissT. Jeg må innom KG i løpet av dagen på jobben også bare for å se litt. Selv om jeg ABOSLUTT IKKE HAR TID.

I dag har jeg også rotet rundt, ringt lennsmannskontoret og folkeregisteret med tanke på navnendring og pass og bankkort osv. Dette ble også gjort i arbeidstiden istedenfor å vente til mandag...

Mye mer gøy å tenke bryllup. Helt klart! :ler::sjarmor::P :-) :hoho:

KG - dagen er ikke den samme uten! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått mail tilbake fra Foldal, etter at jeg sendte forespørsel ang. stempel.

De lo litt godt da, siden de hadde fått så veldig mange henvendelser i det siste! :wink:

Var ikke så gal pris. Tenker på det gummistempelet i 4x4 cm jeg da, til 249,- + frakt. Hm, må seriøst vurdere det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Var ikke så gal pris. Tenker på det gummistempelet i 4x4 cm jeg da, til 249,- + frakt. Hm, må seriøst vurdere det!!!

Hørtes veldig bra ut! :)

Sikkert kjempefint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant!

Men på den annen side så kan det jo være at det blir vel så lekkert hvis jeg stempler med det stempelhjertet jeg allerede har og bruker på invittene... Eller bare skriver ut monogrammet slik det er på dataen! Billigere og bra det også! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...