Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Gjest Betty Boop

Men det er veldig hyggelig å få tilbakemelding fra gjestene om hjemmelagde invitasjoner, altså! Jeg angrer ikke på at jeg lagde dem selv, men det var jo endel jobb mens det sto på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet egentlig ikke hva jeg tenker og ikke! Er vel kanskje det som er problemet!!!  :o  

På den ene siden vil jeg gå for det jeg allerede har... På den andre siden tenker jeg helt hvitt, kanskje med en ørliten detalj i sølv... Og til sist vurderer liksom det å droppe hele "lage selv!-prosjektet, og bare bestille via Bryllupsbutikken eller noe!  :roll:  

Prøver meg frem for egen maskin her, men blir ikke 100 % fornøyd!

Vet hva du mener vennen... Jeg har (hatt) det sånn med våre invitter også, og har enda ikke bestemt meg. Men vi har jo ganske god tid da, så vi rekker jo å lage dem. Men jeg har fremdeles ikke bestemt meg 100% for de jeg har laget.. sambo synes vi skal ha dem, men jeg er enda ikke helt overbevist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Toria :klem:

Jeg er litt enig med Vigdis her jeg. Om du ikke er 100% fornøyd så må du ikke ta på deg for mye jobb heller. Serviettringer òg invitter kan kanskje bli litt i meste laget eller?????

Viktig å ikke stresse for mye i denne ventetiden også da. Det skal jo være morro å planlegge bryllup også, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Toria :klem:

Jeg er litt enig med Vigdis her jeg. Om du ikke er 100% fornøyd så må du ikke ta på deg for mye jobb heller. Serviettringer òg invitter kan kanskje bli litt i meste laget eller?????

Viktig å ikke stresse for mye i denne ventetiden også da. Det skal jo være morro å planlegge bryllup også, ikke sant?

Det skal det!!! Ingenting å si på det...

Hmmm, får vurdere det litt tror jeg...og i mellomtiden leke meg videre med stempel, saks og papir!

Hjemmelagede invitter er jo så flott, og gøy å få tilbakemeldinger slik Betty nevner. Men hun heksa av en svigerinne hadde også hjemmesnekra, uten at jeg vil kalle DET vellykket, og ønsker ikke noen "reprise"! Sorry, det er kanskje barnslig - men vi skal være så mye mye bedre! :tunge1:

Snart en halv serviettring til... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 100% sikker på at uansett om du velger hjemmelagede invitasjoner eller kjøper så blir det 1000 ganger bedre!

Gode, søte, snille, tomias!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:vinke::hoppe::vinke::hoppe::vinke::hoppe::vinke::hoppe::vinke::hoppe::vinke::hoppe:

Titt, titt !! Er innom og prøver å oppdatere meg... :oops: Må bare si: for noen KNALLFINE serviettringer du lager !! Bærre lækkert ! :wink:

Håper det går seg til med kroppen etter fallet. Hadde samme type "ulykke" før jul og plages enda. Tar sinnsykt lang tid hvis en slår musklaturen... Men kan jo selvsagt kortes ned om en bruker medisin (som ikke jeg gjorde... ) :klem: og god bedring !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke::hoppe::vinke::hoppe::vinke::hoppe::vinke::hoppe::vinke::hoppe::vinke::hoppe:

Titt, titt !! Er innom og prøver å oppdatere meg... :oops: Må bare si: for noen KNALLFINE serviettringer du lager !! Bærre lækkert ! :wink:

Håper det går seg til med kroppen etter fallet. Hadde samme type "ulykke" før jul og plages enda. Tar sinnsykt lang tid hvis en slår musklaturen... Men kan jo selvsagt kortes ned om en bruker medisin (som ikke jeg gjorde... ) :klem: og god bedring !

Takketakk! Koselig at du liker serviettringene - alltid hyggelig når folk sier pent om ting man lager eller skal bruke i noe så viktig som ens bryllup!

Ryggen er elendig dessverre - men det går seg nok til. Må bare roe litt ned, og ikke løfte eller bøye meg for mye tenker jeg. Og sitte mykt! :ler: Føler meg som en oldis!!! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Hei Vic

Nå må ikke du havne langt nede på dagboklisten, fant deg neste ikke, jeg :wink:

Utrolig fine de serviettringene dine!! Imponerende. Tar det lang tid å lage en eller ser det bare slik ut?

Håper du får en fin dag.

Mooos :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Vic

Nå må ikke du havne langt nede på dagboklisten, fant deg neste ikke, jeg  :wink:  

Utrolig fine de serviettringene dine!! Imponerende. Tar det lang tid å lage en eller ser det bare slik ut?  

Håper du får en fin dag.  

Mooos  :kose:

Bidde jeg nesten borte vekk!?!?! :ler:

Sier ikke mer enn at det tar LAAAAAAAANG tid, og at fingrene blir såre! :roll:

Men jeg synes selv de blir så fine at jeg føler det er verdt det! :wink: Liksom det "lille ekstra" på bordet!!!

*mooooose:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Nå så jeg serviettringene dine...

:o Dødsfine!!

Litt misunnelig, da... ikke peiling på hva jeg skal gjøre mhp serviettringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...