Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 20. februar 2005 #801 Del Skrevet 20. februar 2005 Skal si du er effektiv nå! Her raser jo bildene inn med rekordfart! Monogrammet: Hvorfor har du et stom står VI på? Forresten fine monogrammer. Ligner en del på det vi skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #802 Del Skrevet 20. februar 2005 Skal si du er effektiv nå! Her raser jo bildene inn med rekordfart! Monogrammet: Hvorfor har du et stom står VI på? Forresten fine monogrammer. Ligner en del på det vi skal ha Jeg lagde et monogram til ei her inne, der bokstavene var V og I...derfor! Ellers så er det jo ikke så mange mulighetene da, med bokstaven V og G, at det gjør noe! Effektivitet! Svungen gjorde meg gira! Hadde ikke noe annet å gjøre... Lille Vic klønet seg litt i dag, da hun var borte på middag...og falt like godt ned trappen! Hvilket gikk veldig greit, helt til jeg kom hjem og satt meg ned. Nå er både rygg og rompe, og høyre arm nokså vonde, og ja, en kan vel si jeg er grodd fast - lenket til lenestolen! :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 20. februar 2005 #803 Del Skrevet 20. februar 2005 Stakkars liten!!! :trøste: P.S. Takk for trøstende ord i dagboken min!!!! Venter med å svare deg der, for jeg vil ha noen andres meninger også først STOR MOSEKOOOOS, og nattakos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #804 Del Skrevet 20. februar 2005 Stakkars liten!!! :trøste: P.S. Takk for trøstende ord i dagboken min!!!! Venter med å svare deg der, for jeg vil ha noen andres meninger også først STOR MOSEKOOOOS, og nattakos! Takk, vennen! Er helt krøpling her... Lurer veldig på hvordan natten kommer til å bli. Men det gjenstår å se! Skjønner veldig godt du vil ha flere synspunkter! Jeg sitter i midlertid her og surfer, og ser flere har kommet med mange nye kjoler nå...slik som MS. Utrolig mye nytt, og flott - nesten så jeg begynner å tvile selv her! :o *gulp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. februar 2005 #805 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg har forresten - til all ære for dere, lastet opp bilder av disse serviettringene nå. Og de kan nå sees her og her. :-) De var tøffe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 21. februar 2005 #806 Del Skrevet 21. februar 2005 Uffa seg, må ikke ramle å slå seg! :trøste: Kjempefine serviettringer (tror jeg må prøve noe ligende selv, og kanksje sette i gang mamma også). Monogrammet og var kjempefint! Du har ikke lyst å prøve deg på et til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2005 #807 Del Skrevet 21. februar 2005 Kjempefine serviettringer Toria Skjønner at det tar litt tid for de var virkelig forseggjorte Må ikke snuble ned trappa og slå deg. Håper du er bedre i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. februar 2005 #808 Del Skrevet 21. februar 2005 Må jo ikkje detta å slå deg, Toria! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #809 Del Skrevet 21. februar 2005 Hei miss Teddy, så fine serviettringer! Ser ut som om de er i samme sjanger som mine. Kan det stemme? Fine var de i hvertfall! Håper du får en finfin dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #810 Del Skrevet 21. februar 2005 Tusen takk for alle koselige innlegg! Nei, dere kan riktig si det - at jeg ikke må falle og slå meg!!! Men jeg gjorde nå engang det , og resultatet er at jeg er blitt 100 år over natta! Krokrygget og fæl! :-x Får håpe det tar seg opp igjen!!! Det stemmer nok det Hanne, at "ringene" våre er i samme sjanger. Så fiiiiiine atte, dine også!!! :-) Tomias - kan sikkert prøve meg på et til monogram - jeg vil bare ikke love deg at det kommer noe brukbart ut av det! Vil dere bare ha T og S, eller vil dere ha T og SM?! Kan prøve meg frem med begge deler også. I dag kom vinteren til Sørlandet på ordentlig! Våknet krokrygget opp til et heldekt og hvitt vinterlandskap. Og det laver jammen meg ned enda, OG det er faktisk minusgrader ute! :o DET er ikke ofte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprilbrud Skrevet 21. februar 2005 #811 Del Skrevet 21. februar 2005 Sender deg en stor "bli frisk i ryggen klem" :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 21. februar 2005 #812 Del Skrevet 21. februar 2005 Vennen da.... Bli frisk igen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 21. februar 2005 #813 Del Skrevet 21. februar 2005 Stooooor moooosekos fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 21. februar 2005 #814 Del Skrevet 21. februar 2005 huff og god bedring klem fra meg Men du...så effektiv som du har vært med å legge ut bilder og sånn...er det vanskelig eller?? Vet ikke om jeg skal ta sjansen på å prøve meg.. til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #815 Del Skrevet 21. februar 2005 Takk takk takk! Dere er herlig goe altså! Det går nok bra, jeg er bare litt krøpling. Men det er jo min egen feil da, så kan vel ikke klage altfor mye! Selv om jeg skulle ønske jeg kunne ligget rett ut og hatt min kjære til å dulle med meg! *hehe* Derimot, så er det jo litt synd på de av dere som hangler så, og ikke blir helt gode - den influensaen er ikke snill! Hmh, er litt usikker på dette med invittene jeg nå. Begynner nesten å tenke totalt alternativt... *argh* Jeg blir sprø - nå begynner det å bli for mye tvil her!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 21. februar 2005 #816 Del Skrevet 21. februar 2005 Hmh' date=' er litt usikker på dette med invittene jeg nå. Begynner nesten å tenke totalt alternativt... *argh* Jeg blir sprø - nå begynner det å bli for mye tvil her!!![/quote'] Hva tenker du?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #817 Del Skrevet 21. februar 2005 Vet egentlig ikke hva jeg tenker og ikke! Er vel kanskje det som er problemet!!! :o På den ene siden vil jeg gå for det jeg allerede har... På den andre siden tenker jeg helt hvitt, kanskje med en ørliten detalj i sølv... Og til sist vurderer liksom det å droppe hele "lage selv!-prosjektet, og bare bestille via Bryllupsbutikken eller noe! Prøver meg frem for egen maskin her, men blir ikke 100 % fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 21. februar 2005 #818 Del Skrevet 21. februar 2005 :o Er du ikke bedre i ryggen i dag heller??? God bedring til deg :trøste: Ikke lett å tvile nei, DET kan jeg også skrive under på! Håper du finner ut av det. Men som du sa til meg: Det er jo en grunn til at du synes det var fint og at du var fornøyd tidligere. Sikkert kjempelekre de invittene dine! (Kan ikke huske å ha sett bilde av dem?!?). Men det er jo klart at det tar litt lenger tid å lage selv enn å bestille dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #819 Del Skrevet 21. februar 2005 :o Er du ikke bedre i ryggen i dag heller??? Neeeeei! Ryggen er faktisk værre! :o Men det er jo typisk...at det bare blir værre og værre, før det blir bra igjen! :-x Bah! God bedring til deg :trøste: Takk! Ikke lett å tvile nei, DET kan jeg også skrive under på! Håper du finner ut av det. Men som du sa til meg: Det er jo en grunn til at du synes det var fint og at du var fornøyd tidligere. Sikkert kjempelekre de invittene dine! (Kan ikke huske å ha sett bilde av dem?!?). Men det er jo klart at det tar litt lenger tid å lage selv enn å bestille dem Der sa du det! Det tar så innmari mye lengre tid! Men så er det jo koselig å ha noe som man har lagt litt arbeid i - det skal jo bare bli med den ene gangen liksom. Og så kan man få det akkurat som man vil...når man ikke er en sinnsyk perfeksjonist lik meg!!! Og bilde - det har jeg ikke fått lagt ut enda! Der fant du jaggu noe jeg IKKE har somlet meg til igjen! Men det er fordi jeg liksom ikke har funnet akkurat "it" enda... Skal legge ut bilde når jeg er nærmere perfeksjonisme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 21. februar 2005 #820 Del Skrevet 21. februar 2005 Du Teddy: Om du ikke har bestemt deg for hvordan de skal være enda, så synes jeg du skal bestille dem jeg. Masse fint å få kjøpt. Du har jo så masse arbeid med de serviettringene dine. Du kan ikke rekke alt heller, og invitasjonene blir jo stort sett kastet etter vielsen... Jeg lager mine invitasjoner selv, men de er veeeeldig enkle å lage + at jeg lager IKKE serviettringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå