Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei!!

Hyggelig å se deg tilbake på KG...savnet deg her i går..

Ja, jeg så at du dukket opp sent, men det var past my bedtime... :ler:

Men atte du, når er det hun sviggisen din skal gifte seg?

Ble dere forlovet først?

Klem klem klem klem klem klem klem :kose:

:klem:

Past your bedtime! :ler: Du vet, "småsøsken" må tidligere i seng! :tunge1:

Sviggis gifter seg om en måned i morgen... Og JA, vi var forlovet lenge før, og hun...sorry ordbruken...visste JÆVLA godt om vår dato!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

for en tullete dame!! Vurderer å komme i kjerka og sende stygge blikk :evil: he he

nei huff, jeg er jo egentlig ei lita :gullengel:

Hva har skjedd med meg??? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Heisann Teddymor!!!!

En stooooor mooooosekos til deg! :wink:

:klem::klem: :klem: :klem::klem::klem: :klem: :klem::klem::klem: :klem: :klem::klem::klem: :klem: :klem::klem::klem: :klem: :klem::klem::klem: :klem: :klem::klem::klem::klem::klem:

Håper du fikk sove ikke alt for sent i natt!

Slutt å tenke på svigerinna di! Hun er ikke verdt din irritasjon! Som en her sa: Du vet at originalen er 100 ganger bedre!!! Tenk heller på noe hyggelig som; ditt eget bryllup, skrangleklubben :ler: , at det ikke er lenge til jeg skal hente min brudekjole :hoho: (bare tulla)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Teddymor!!!!

En stooooor mooooosekos til deg!  :wink:  

:klem:  :klem: :klem:  :klem:   :klem:  :klem: :klem:  :klem:   :klem:  :klem: :klem:  :klem:   :klem:  :klem: :klem:  :klem:   :klem:  :klem: :klem:  :klem:  :klem:  :klem: :klem:  :klem:   :klem:  :klem:  :klem:  :klem:  

Håper du fikk sove ikke alt for sent i natt!  

Slutt å tenke på svigerinna di! Hun er ikke verdt din irritasjon! Som en her sa: Du vet at originalen er 100 ganger bedre!!! Tenk heller på noe hyggelig som; ditt eget bryllup, skrangleklubben  :ler: , at det ikke er lenge til jeg skal hente min brudekjole  :hoho: (bare tulla)

Jammen, det er jo sant det... Er sannelig noe å glede seg til det og, at kjolen DIN skal komme! :wink: Den kommer jo mye før min, så kan jeg glede meg til det først! :ler:

Er i bedre humør nå da...etter en koselig dag der jeg har puslet i mitt eget tempo, og etter alle koooooosene!

Takk takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei snuppa!

Her går det virkelig unna! Og takk sp veldig mye for meldingene i dagboken min. Setter umåtelig pris på det.

Håper du får en super helg og at du fortrenger hun derre dama. Husk at det er et HELT halvår til dere skal gifte dere og da er hu dama glemt for lenge siden. Ikke ork å bruke energi på det. Men nå har ikke jeg lest innlegget om henne ennå da...

Kos deg i kveld!

Klem fra hu i skrangleklubben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa!

Her går det virkelig unna!  Og takk sp veldig mye for meldingene i dagboken min.  Setter umåtelig pris på det.

Håper du får en super helg og at du fortrenger hun derre dama.  Husk at det er et HELT halvår til dere skal gifte dere og da er hu dama glemt for lenge siden.  Ikke ork å bruke energi på det.  Men nå har ikke jeg lest innlegget om henne ennå da...

Kos deg i kveld!

Klem fra hu i skrangleklubben

Jeg skal fortrenge alt jeg kan!

Klart jeg ikke skal la det ødelegge, selv om det er en spiss torn! Heldigvis er bryllupet ute av verden om en måned, og da er det ikke noe mer å snakke om! :wink:

Ha en kjempefin helg du også!!!

...

I dag skal jeg ikke gjøre så mye...bare nyte helgen!

Skal shoppe litt med min mor da... Og så skal jeg på besøk til brudekjolen min i salongen§

:hoppe:

Det er jo ikke kjolen min da, det er jo bare en modell. Men mammaen min har jo ikke sett den enda, så det gleder jeg meg til!!! :-)

Kooose dere hva enn dere gjør jenter!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Åhhh.. brudekjolebesøk! Så koselig. Den blir nok veldig glad for å se deg igjen. Blir spennende hva din mor sier når hun ser den da. Det er jo en nydelig kjole.

Ha en god dag på shopping. :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Hva sa mamman din?

Min har bare sett bildet av kjolen min, og det blir jo ikke akkurat det samme...

Gøy å "besøke kjolen"! Heldiggrisen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønningene mine!?

Jeg hadde et koselig besøk hos kjolen - det var et gledelig gjensyn! :ler: Og den kom meget godt overens med min mor, så jeg kunne vel ikke forventet mer!

Åh, den er så fiiiiiiiiin!

:hjerter:

Nuh er det middagstid...

Men jenter, de av dere som er på treff - kooose dere!!! Lei for at jeg ikke kunne være der, men jeg kommer sterkere tilbake!

Resten av dere må også ha en fortreffelig lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nattaklem til deg fra meg!
Natt natt!

:sove:

...til deg også Vigdis...og evt. andre som måtte luske rundt på nattestid! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er jeg bare SÅ kry da! For mens flere av dere var på treff i kveld, så klarte jeg å gjøre ferdig hele to (2!!!) serviettringer! :-)

*gliiise*

DET er prestasjon det, for det tar jo så sinnsykt lang tid med hver... :roll: Jaja, nå har jeg altså 7 stykker totalt! Det går i det minste fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Også er jeg bare SÅ kry da! For mens flere av dere var på treff i kveld, så klarte jeg å gjøre ferdig hele to (2!!!) serviettringer!  :-)  

*gliiise*

DET er prestasjon det, for det tar jo så sinnsykt lang tid med hver... :roll:  Jaja, nå har jeg altså 7 stykker totalt! Det går i det minste fremover!  

Så flink du er :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Du er flink! To på en dag!!! Da går det jo unna.

Du rekker å bli ferdig til bryllupet også da :ler: Begynte å bli litt nervøs for det jeg ettersom du har hatt 5 stk. i lang tid nå. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink! To på en dag!!! Da går det jo unna.

Du rekker å bli ferdig til bryllupet også da :ler: Begynte å bli litt nervøs for det jeg ettersom du har hatt 5 stk. i lang tid nå. :tunge1:

:tunge1:

Morojenta, det er DET du er, ikke sant!?

Nei, begynte å bli litt nervøs selv her. Men det er jo bare snakk om å komme i gang, så går alt så meget bedre! :wink:

Bildet skal jeg nok få lagt inn etterhvert, men igjen så må jeg vel be om at dere smører dere med litt tålmodighet...

Takk, Maki! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...