TeddyToria Skrevet 17. februar 2005 Forfatter #741 Del Skrevet 17. februar 2005 En stk stoooooor mooosekos! :trøste: Takk igjen, vennen! Det varmer! Limer inn denne som jeg fant i dagboken din: Med åtte roser, Andre Bjerke Jeg holder ditt hode, Stein Mehren Lærdom, Alf A. Sæter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #742 Del Skrevet 18. februar 2005 Argh! Får ikke sove!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2005 #743 Del Skrevet 18. februar 2005 Håper du fikk sove til slutt da...kjedelig å ligge våken... :trøste: Og så må jeg bare si at jeg føler med deg når det gjelder svigerinne-problemet...Må være fryktelig frustrerende og leit det der. Uansett - jeg håper du får ei fin helg! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 18. februar 2005 #744 Del Skrevet 18. februar 2005 50 sider - det må feires Moooose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 18. februar 2005 #745 Del Skrevet 18. februar 2005 HURRA FOR SIDE 50!!!!!! Og masse mooooosekoooos til deg :klem: :klem: :klem: P.S.: Hold kortene tett inntil brystet for hun kommende svigerinnen din. (Og litt for svigermor og ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 18. februar 2005 #746 Del Skrevet 18. februar 2005 Ooooojjjj.. det var mange moooosekoser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprilbrud Skrevet 18. februar 2005 #747 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg er ganske sterk, så jeg kan hjelpe deg å banke svigerinnen anytime! Neida, skjønner godt at det er et stort problem. Selv sliter jeg med svigermor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #748 Del Skrevet 18. februar 2005 HURRA FOR SIDE 50!!!!!! Og masse mooooosekoooos til deg :klem: :klem: :klem: P.S.: Hold kortene tett inntil brystet for hun kommende svigerinnen din. (Og litt for svigermor og ) Å, næmmen Huldra! Tuuuuusen takk! :-) Det varmer... Og masse mooooosekoooser tilbake til deg, for at du er akkurat den du er!!! :klem: :klem: :klem: Jeg er ganske sterk, så jeg kan hjelpe deg å banke svigerinnen anytime! Neida, skjønner godt at det er et stort problem. Selv sliter jeg med svigermor... Tar deg på ordet jeg altså! Skal gi deg et hint og et vink hvis jeg trenger musklene dine! Takk for støtten...og jeg sender en stooooor klem tilbake til deg. Du kan ikke ha det så lett du heller da... Mener, en svigermor er liksom enda mer sentral enn en pitte liten "drittsvinne"! :evil: Håper du fikk sove til slutt da...kjedelig å ligge våken... :trøste: Og så må jeg bare si at jeg føler med deg når det gjelder svigerinne-problemet...Må være fryktelig frustrerende og leit det der. Uansett - jeg håper du får ei fin helg! K Tusen takk, Kverula! Ha en kjempefin dag du også! :vinke Ooooojjjj.. det var mange moooosekoser Åh, snuppa da! Go´jenta mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2005 #749 Del Skrevet 18. februar 2005 Her var det innmari mye koooosing nå! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 18. februar 2005 #750 Del Skrevet 18. februar 2005 Ja, det er masse kosing når Teddyen vår er så flink å kose alle oss andre. Teddy er god som gull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #751 Del Skrevet 18. februar 2005 Her var det innmari mye koooosing nå! K Men kos er jo kos da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 18. februar 2005 #752 Del Skrevet 18. februar 2005 Toria er pannekakeflat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #753 Del Skrevet 18. februar 2005 Toria er pannekakeflat nå Ekke langt i fra nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 18. februar 2005 #754 Del Skrevet 18. februar 2005 Toria : Her er en ordre: Nå skal du ikke være mer lei deg for det som skjer med hun sviggisen din. Nå må du løftet hodet, og se fremover, og du vil se at det ikke er annet en lyse tider som kommer i møte! Go to your happy place :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: ...hvis ikke moser jeg deg helt helt flat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #755 Del Skrevet 18. februar 2005 ...hvis ikke moser jeg deg helt helt flat Er det en trussel!?!?! :o Du er god! Du gjør meg glad!!! :-) :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 18. februar 2005 #756 Del Skrevet 18. februar 2005 Takk for hilsen vennen! Håper du fikk sove til slutt... En Teddy er ksapt for å kose med! Jeg har allerede begynt å samle linker til alle stygge bryllupsting jeg vet om som du kan samle i en perm som tilfeldigvis glemmes et sted lett tilgjengelig.... Da kan det hende copy-cat kan få mange fine ideer i hodet sitt111 :evil: :evil: :evil: Noen andre som kan hjelpe til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 18. februar 2005 #757 Del Skrevet 18. februar 2005 Hei, søte snille TT-svigerinne! Sjekk ut denne fine brudekjolen! Den hadde nok vært veldig fin til deg!! Hva med disse nette og pene brudeskoene til? Og disse fine bryllupslysene er fine å pynte med! Jeg ville kanskje satt opp håret mitt sånn som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #758 Del Skrevet 18. februar 2005 Takk jenter! Dere er toppen av kaka - så søte og snille og omtenksomme... Men, Betty - det der må da være noe av det grelleste jeg har sett! Kjolen var jo...nei, har ikke ord! Og LYSENE - fytti rakkeren! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 18. februar 2005 #759 Del Skrevet 18. februar 2005 Hei hei!! Hyggelig å se deg tilbake på KG...savnet deg her i går.. Ja, jeg så at du dukket opp sent, men det var past my bedtime... Men atte du, når er det hun sviggisen din skal gifte seg? Ble dere forlovet først? Klem klem klem klem klem klem klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 18. februar 2005 #760 Del Skrevet 18. februar 2005 Men, Betty - det der må da være noe av det grelleste jeg har sett! Kjolen var jo...nei, har ikke ord! Og LYSENE - fytti rakkeren! :o Synes du? Hihi... da er det vel midt i blinken til sviggis? SlemBetty :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå