Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ahhhh...da er jeg ikke så "lost" allikevel da jo! :tunge1:

Hihi, har til og med en prinsessering selv!!! Ikke som forlovelsesring da, men som jeg fikk av fadderen min til konfrimasjonen!

Juhuu! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Limer inn denne fra Betty´s bok, for adressens skyld:

Papirene er tilgjengelige hos Barne- og familiedepartementet.

Skriv ut Q-0150 og Q-0151, fyll ut, og send til:

Oslo likningskontor

Folkeregisteret

0630 Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop
:ler: Blir spennende å se hvilken BUSKis som blir først ute! Jeg skal slutte på pillen tidligst etter bryllupsreisen (vi har nemlig ikke bestilt billett til tante rød)...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Blir spennende å se hvilken BUSKis som blir først ute! Jeg skal slutte på pillen tidligst etter bryllupsreisen (vi har nemlig ikke bestilt billett til tante rød)...

:ler:

Ja, det blir spennende!!!

Selv sluttet jeg på pillen for over et år siden, pga. førhøyede leververdier... Men har siden brukt en fiffig liten computer som lyser rødt eller grønt! :wink: Så, den kan jo være en fin nøkkel til så vel babyproduksjon, som den er eminent som prevensjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppsummerer litt igjen jeg...

Dette er gjort til nå:

:) Kirken er reservert - Uranienborg kirke, kl. 12.30 den 20.08.2005, i Oslo.

:) Inn- og utgangsmusikk er bestemt - Mendelsohn inn og Nordraaks Purpose ut

:) Et vennepar skal synge duett i kirken - hvilken sang det blir skal jeg ikke avsløre helt ennå! :sjarmor:

:) Festlokalet er reservert - Østmarkseteren

:)Fotograf er i boks!

:)Kjolen er funnet og bestilt - men enda ikke kommet hjem til meg!

:)Buketten og knappehullsblomstene er valgt, men ikke bestilt enda

:) Sko til gommen er kjøpt inn, og antrekket er delvis bestemt

:) Forlovere er valgt, og har takket ja. Gommen skal ha én, men jeg skal ha to

:) Har fått laget monogram, som skal brukes blant annet i invitasjonene

:) Har bestemt farger - blålilla (lik bukett), hvitt og sølv

:) Er i gang med å lage invittene

:) Skal hekle serviettringer av sølvtråd, og tre perler i hvitt og blått på dem - har så langt laget 5 stykker! :oops:

:) Har kjøpt inn stempel og stempelpute til invitasjoner

:) Transport til og fra kirken er i boks - det blir en Humvee / H1 - drømmebilen til min kjære

:) Min onkel og fetter skal ta øvrige bilder og filme dagen

:) Gjestelisten er så og si klar - nå gjenstår bordplasseringen

:) Ønskelisten begynner å ta form for alvor - men nye ting kommer hele tiden på, og noe blir trukket fra

:) Har så smått begynt å skrive på talen jeg skal holde

:) Vi har bestemt oss for at vi ønsker å tilbringe bryllupsnatten på Grand Hotell

Dette MÅ gjøres:

:) Bestille kake - er pr. dags dato i "forhandlinger" med Kristine´s Franske Fristelser

:) Kjøpe antrekk til han

:) Bestille frisør (!!!) - ja, jeg vet vi er seine! :roll:

:) Finne sko og undertøy til kjole - noen gode forslag til linker mm? (har tittet litt på det samme korsettet som Vigdis)

:) Velge salmer til kirken (tenker på "Å leva det er å elska" og "Gi meg handa, di ven")

:) Velge blomster til kirken (Skal kontakte det paret som gifter seg etter oss - har fått telefonnummer)

:) Velge toastmaster

:) Skrive ferdig tale

:) Bestemme kirkeprogram og kjøreplan

:) Bestille/lage bordkort

:) Bestemme meny - har en viss idé, men vi gjerne smake oss til en endelig bestemmelse! :wink:

:) Bestille hotellrommet til bryllupsnatten

:) Gjøre det endelige valget med tanke på ringene - skal ut og prøve i neste uke! :wink:

Så som dere ser så er det nok igjen å ta av... :o

Meeeen, vi har jo enn så lenge god tid!!! Og jeg koser meg med forberedelsene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jammen jeg må søke om medlemskap i BUSK.. vi er overklare begge to, og har sluttet med pillen for lengst, bare for å 'være klar' :wink:

Vi lurer på å tjuvstarte litt også, men er usikker om det lar seg kombinere med 'O store eksotiske bryllupsreise...'!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Hei du Nusse!! :kyss:

ser du er i full gang! Tror det blir en god god dag!!

(ut av det blå...Lars er 27 :ler: )

Vi var å så på rom og suiter på grand og continental. Prisene er ganske høye (syntes vi), så vi bestemte oss til slutt for brudepakken på Continental. Da får vi et deluxe rom (ikke suite), hvor det er jordbær og champagne på rommet når vi kommer også er det sen utsjekking dagen etter. 2.000,- Dette syns vi var best. Ække vits i å betale 3-4.000,- for en suite. Den eneste forskjellen er størrelsen på rommet...

Klem

:ler: igjen, vi burde nesten ha møttes den 20.08 vet du. Gratulert hverandre og sånn på samme hotell he he :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Du er så skjønn, J! :wink:

Hehe, vi får bare treffes i forkant da, og lade litt opp...og så kan vi ha mimrestunder i etterkant!

Men hvem vet, kanskje ender vi opp på samme hotell bryllupsnatten? Vi har tenkt på Continental vi også, pappa kjenner jo han som eier både Grand og Continental - flotte hoteller begge to. Men er litt estetisk med Grand for oss da, siden mine foreldre også hadde bryllupsnatten din der...dog ikke i den samme suiten! :tunge1: Men vet ikke om vi skal ha suite eller bare er flott dobbeltrom - de disker jo opp med champagne og jordbær og det som er uansett, hvis de vet at det er til et brudepar!

Tigi - velkommen som BUSKer! :wink:

Hmmm...lurer på hvor mange vi teller jeg nå!?

En liten oversikt over skranglende BUSKe damer så langt:

Betty Boop

Heidi76

Hannemor

TeddyToria

leela

søndagsengel?

Tigi

Mulig jeg har glemt noen... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

hei Toria.

Nå har du fått planlagt mye! Det ser jo veldig bra ut. Frisør trenger du vel ikke stresse så mye med siden din mor har litt inside påvirkning, hva :wink: ?

Du, hva er BUSK? :forvirra: Skjønner ingenting, jeg... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Toria.

Nå har du fått planlagt mye! Det ser jo veldig bra ut. Frisør trenger du vel ikke stresse så mye med siden din mor har litt inside påvirkning, hva  :wink: ?

Du, hva er BUSK?  :forvirra: Skjønner ingenting, jeg...  :-(

BUSK = Brudenes Utmerkede Skrangle-Klubb, for de av oss som skrangler både litt og mye i eggstokkene! :ler:

Du er hjertelig velkommen som medlem...så gjenstår det å se hvem av oss BUSKiser som er førstemann ut med en liten en! :wink:

Enig med du! Og jeg holder jo en knapp på Studio M når det kommer til frisør da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

BUSK = Brudenes Utmerkede Skrangle-Klubb, for de av oss som skrangler både litt og mye i eggstokkene! :ler:

Du er hjertelig velkommen som medlem...så gjenstår det å se hvem av oss BUSKiser som er førstemann ut med en liten en! :wink:

Enig med du! Og jeg holder jo en knapp på Studio M når det kommer til frisør da...

Tja, kvalifiserer jeg til å være med når jeg av og til vil ha mer enn alt annet i verden, mens jeg andre ganger er evig glad jeg slipper maset (f.eks de gangene jeg sitter på kafè og ikke hører venninnene mine pga barneskrik i lokalet/rett bak meg/ rett foran meg/rett ved siden av meg/ nesten oppå meg)?

Du får vurdere om jeg er et verdig medlem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vigdis_brud05

Næmen Vic da! Du har jo kommet med ny oppdatert liste uten at jeg har mast jo :o :tunge1::ler:

Jeg vil være gjestemedlem i BUSK! (Skrangler ikke men vil holdes oppdatert/følge med på dere) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreslått Vigdis som rådgivende medlem siden hun sitter på erfaring :ler:

Syns du ligger bra an jeg men 5 serviettringer holder ikke.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gooooooood morgen mine kjære venner! :wink:

Jeg var på lang middag med mine kommende svigerinner i går, så min aktivitet døste hen på kveldstid... Derimot så håper jeg dere alle hadde en god natt, og er klare for atter en dag - nå er vi alle én dag nærmere vår store dag...og det går radig unna! :o Dagene flyr synes jeg!!!

Nei, Heidi - 5 serviettringer er IKKE nok, så jeg må nok bare kaste inn håndkleet og hekle videre! :tunge1:

Og C - hmmm, tja - vil kalle deg kvalifisert jeg da! :wink: Jeg har også slike dager, da unger er det siste jeg kunne tenke meg og bare synet av dem er prevensjon nok i seg selv. :ler: Men så er det alle disse andre dagene da...og om 6 måneder eller mer, så blir det vel enda mer aktuelt også! Nei, jeg vil ha barn...ikke akkurat NÅ, men SNART!!! Så jo, jeg skrangler litt...*s*, og det høres jo ut som om du gjør det du også! *hihi*

Men det er altså Betty som er forman da, så du får kanskje spørre henne om du synes du kvalifiserer?

Neida, jeg godkjenner deg som medlem jeg...og det gjør sikkert de andre også! :tunge1:

Vigdis - jeg er skikkelig stolt jeg! :wink:

Tenkte på det, ingen "masing" fra deg eller noe... :ler: Nei, nå er det bare så bra med alt jeg får gjort, og da er det en motivator å se fremgangen svart på hvitt!!!

...

Ellers er jeg SÅ lei! :roll:

Den ene svigerinnen min kan pakke sammen og dra sin kos, spør du meg (og andre!)... :-x Bah! Jeg blir helt sprø!!!

Kort fortalt eier hun ikke evnen til å ta egne avgjørelser, og stjeler alt av ideer og tanker. Så derfor er min munn lukket med 7 segl, og jeg må dra hvite løgner... Det er så slitsomt! Blir sprø!!! :roll: Blir så lei meg når alt jeg har planlagt, plutselig skal blir tatt fra meg og gjort i et annet bryllup bare 5 måneder i forveien! :cry::( :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er jeg SÅ lei!  :roll:  

Den ene svigerinnen min kan pakke sammen og dra sin kos, spør du meg (og andre!)... :-x  Bah! Jeg blir helt sprø!!!  

Kort fortalt eier hun ikke evnen til å ta egne avgjørelser, og stjeler alt av ideer og tanker. Så derfor er min munn lukket med 7 segl, og jeg må dra hvite løgner... Det er så slitsomt! Blir sprø!!!  :roll: Blir så lei meg når alt jeg har planlagt, plutselig skal blir tatt fra meg og gjort i et annet bryllup bare 5 måneder i forveien!  :cry:  :(  :-(

:klem:

Kan ikke kjæresten din si ifra da?!! Skjønner jo godt at du blir kjempelei deg når hun stjeler ideene dine. Men dra de små hvite løgnene dine du - det støtter jeg deg i :wink:

Ellers for å bli ferdige med alle serviettringene vi skal ha i havn, foreslår jeg at vi arrangerer så "syklubbtimer" her på KG. da kan alle sitte forran KG og lage serviettringer. Om å gjøre å lage flest :ler:

Ha en finfin dag, snuppa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Ellers er jeg SÅ lei!  :roll:  

Den ene svigerinnen min kan pakke sammen og dra sin kos, spør du meg (og andre!)... :-x  Bah! Jeg blir helt sprø!!!  

Kort fortalt eier hun ikke evnen til å ta egne avgjørelser, og stjeler alt av ideer og tanker. Så derfor er min munn lukket med 7 segl, og jeg må dra hvite løgner... Det er så slitsomt! Blir sprø!!!  :roll: Blir så lei meg når alt jeg har planlagt, plutselig skal blir tatt fra meg og gjort i et annet bryllup bare 5 måneder i forveien!  :cry:  :(  :-(

Hrmpf!! :evil: Jeg blir såååå sint av å lese slikt.

Du må bare holde skjult det du planlegger, evt bare dele fiktive og dårlige ideer med henne.. :ler:

Nei, ikke la deg tråkke på tærene.

Uansett, Vic, hvis det er noen trøst: kopien blir aldri like bra som orginalen, så du danker henne ut. Du blir den flotteste bruden, med det flotteste bryllupet, i den flotteste kirken!!! :Nikke:

Kirken, ja, var der oppe i dag. den er sååå nydelig.

Sukk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...