Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2005 #661 Del Skrevet 15. februar 2005 TeddyToria: Velkommen som offisielt medlem i skrangleklubben! Medlemmer teller så langt 3: Betty Boop, Heidi76 og nå altså TeddyToria. Har en følelse av at Hannemor også kommer til å melde seg inn! Da er jeg offisielt innmeldt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 15. februar 2005 #662 Del Skrevet 15. februar 2005 Ha ha, det var det jeg trodde! Når skal du sette inn støtet, Hannemor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2005 #663 Del Skrevet 15. februar 2005 Velkommen i klubben Hannemor Da teller vi 5 medlemmer ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 15. februar 2005 #664 Del Skrevet 15. februar 2005 Velkommen i klubben Hannemor Da teller vi 5 medlemmer ikke sant? Jupp - 5 skrangliser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2005 #665 Del Skrevet 15. februar 2005 Jupp - 5 skrangliser! Skal vi utnevne Betty som formann eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. februar 2005 Forfatter #666 Del Skrevet 15. februar 2005 Ser at det er blitt i alt 4 medlemmer i klubben vår Min kjære blir 32 i mai så han har vært klar lenge men det er viktig som dere sier begge to at det er greit å være ferdig med studier og finne seg en jobb før man setter igang. For det fleste er jo avhengig at økonomien skal gå rundt selv om man får barn 4 medlemmer er jo en kjempegod start! *hihi* Vi er giftesyke babyklare, flotte greier! Nei, men altså - jeg er kommet i den fasen nå, at en liten en ville vært veldig koselig etterhvert. Men på samme tid så er jeg veldig glad for at jeg har ventet såpass "lenge" og fått så mange år alene sammen med kjæresten også! Økonomi er jo ganske viktig det også... Folk må gjøre hva de vil altså, men jeg setter økonomisk trygghet og stabilitet nokså høyt! ... 5 skranglere!!! Woohoo - velkommen Hannemor! Betty, du tar det ærefulle oppdraget du, ikke sant?!!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2005 #667 Del Skrevet 15. februar 2005 Ha ha' date=' det var det jeg trodde! Når skal du sette inn støtet, Hannemor?[/quote'] Vet ikke helt. Med en gang jeg har et sikkert vikariat! Tenkte vi skulle kutte ut pillen til sommeren (om alt går etter planen). Takk for at dere tar meg i mot med åpne armer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2005 #668 Del Skrevet 15. februar 2005 Måtte bare skynde meg å skrive et innlegg slik at du ikke ble stående med 666 innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 15. februar 2005 #669 Del Skrevet 15. februar 2005 Hei du toria...tenkte jeg bare skulle sende deg en klem. Har skum-lest litt kjapt over dagboken din igjen. Ser liksom litt annerledes på tingene når vi har chattet og blitt litt bedre kjent. Ha en fin kveld videre! Klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. februar 2005 Forfatter #670 Del Skrevet 15. februar 2005 Måtte bare skynde meg å skrive et innlegg slik at du ikke ble stående med 666 innlegg Du er god du! Takk takk! Izaria - enig med deg... Ting blir satt i et litt annet lys! Koselig å komme i kontakt med deg - håper vi kan bli enda bedre kjent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2005 #671 Del Skrevet 15. februar 2005 Å hui som det går unna i den dagboken din! Vokst maaaange sider de siste dagene! Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 15. februar 2005 #672 Del Skrevet 15. februar 2005 enig enig gleder meg til å bli kjent med tvillingbruden min også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. februar 2005 Forfatter #673 Del Skrevet 15. februar 2005 Å hui som det går unna i den dagboken din! Vokst maaaange sider de siste dagene! Lykke til videre! Ja, o hei hvor det går! Men bare koselige at det er så mange som titter innom underveis... Vi tastes vel videre som "skranglende prøvere" også vi! ... Tvillingbrud!!! *s* Den var god! Skikkelig koselig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 15. februar 2005 #674 Del Skrevet 15. februar 2005 Skal vi utnevne Betty som formann eller? HVA ER DETTE?!?!?! Skjønte ingenting her jeg.. vært borte hele to dager vet dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2005 #675 Del Skrevet 15. februar 2005 SKRANGLEKLUBBEN = de som ønsker seg barn. NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2005 #676 Del Skrevet 15. februar 2005 Vi har startet en liten forening for alle jentene her inne som føler at det begynner å skrangle litt i eggstokkene Hvis du er en av oss må du bare si ifra så blir du nok helt sikkert tatt opp som medlem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 15. februar 2005 #677 Del Skrevet 15. februar 2005 SKRANGLEKLUBBEN = de som ønsker seg barn. NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 15. februar 2005 #678 Del Skrevet 15. februar 2005 ...jamen, da vil jo jeg også være med!! -mine eggstokkmenn står å trommer og danser nesten hele tiden de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. februar 2005 #679 Del Skrevet 15. februar 2005 God idè: GruppeMoooooooosekoooos Toria Huldra:) Heidi Brud2005 Toria Huldra:) Heidi Brud2005 Toria Huldra:) Heidi Brud2005 Toria Huldra:) Heidi Brud2005 Toria Huldra:) Heidi Brud2005 Toria Huldra:) Heidi Brud2005 Toria Huldra:) Heidi Brud2005 Toria Huldra:) Heidi Brud2005 Toria Huldra:) Heidi Brud2005 Toria Huldra:) Heidi Brud2005 Jeg fikk ikke være med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. februar 2005 #680 Del Skrevet 15. februar 2005 Da er jeg offisielt innmeldt! Hva er skrangleklubben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå