Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Har forresten kommet et skritt nærmere avgjørelsen angående ringer...

Vi har hele veien vært klare på at vi ønsker brede, samt todelte ringer, men har ikke klart å bestemme oss - det er jo så utrolig mye fint å velge mellom. Og ringene skal jo bæres resten av livet, forhåpentligvis...så det er liksom ikke bare å velge noe sånn uten videre heller!

Men nå har vi i det minste klart å summe oss, og skrenket det hele inn til 3 ulike par:

Alternativ 1 - det er ringene til høyre vi tygger på!

Vi har ringer fra Saint Maurice!! Og vi er utrolig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg faktisk vært i kontakt med hele to fotografer som er aktuelle for oss å bruke, og BEGGE har tid til oss den 20. august!

:hoppe:

Så håpet er ikke ute!  :wink:  *weee*

Dette er fotografene:

www.catchlight.no

www.studiovest.no

Jeg vet ikke hvilke priser disse fotografene tar, men hvis du vil kan jeg anbefale deg en erfaren og flink bryllupsfotograf som jeg tror garantert kan gi deg en god pris. Og han holder til sentralt i Oslo. :wink:

For de av dere som var nysgjerrige på kjolen jeg har funnet' date=' kan dere se bilde av den her

Hva heter MS-kjolen din? Lurer på om det er en modell som jeg prøvde i fjor - i hvitt, og den satt kjempefint på meg ihvertfall. Litt sånn Hollywood-glamour, syns jeg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for kjemepkos innlegg i dagboken min.  

Du er en solstråle!  :Nikke: Er såååå koselig med hilsener fra deg  :tommelsmil:  

Håper du får masse deilig mat i kveld. Du får bare lukke ørene hvis det blir for bråkete :Nikke: Sikkert lurt å ta en tidlig kveld, det er tross alt mandag i morgen - viktig å være i toppform til en ny uke  :wink:  

:kose:

Solstråla mi!!! Det er du som er solstråla min! :ler:

:rosaengel:

Mi solstråle!!!

:blomst_opp:

Kommer nok til å bugne med god mat ja...bestemors eminente elgsteik står på menyen...*sikle*

Og imorgen er det på´an igjen for fullt med hovedoppgave! Bah! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Det må jeg si var en bra meny! Du gleder deg til middag, du da? :tommelsmil:

Her i heimen blir det biffgryte og en deilig flaske rødvin når min kjære finner det for godt å returnere fra fjellet. :Nikke: Men det er jo ikke helt det samme å stå på kjøkkenet selv.. Heldig du som får maten satt på bordet i kveld.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig namse mat! :wink:

Meeen, det ble litt for mye godter og snask attåt! :oops: :oops: :oops:

Jeg skjems litt, skal innrømme det! Det var liksom ikke måte på hva som ble trøkka inn kjeften, for så å forsvinne ned i magen min... :roll: Kake, og boller og sjokolade og chips! Jeg er og blir en godtemoms! :oops:

Det er godt det er hverdag igjen i morgen, ingenting å si på det...

Ellers er jeg skikkelig :hjerter: nå!

Gikk inn og så på bildene fra den store dagen til Arwen, og er helt gelé...*snufs*

Hun var jo så flott i kjolen sin, buketten var lekker og de ser så lykkelige ut! Åhhh...giftesyke Toria!!!

Derfor:

It is 187 days, 18 hours, 14 minutes and 8 seconds until August 20, 2005, at 12:30:00 PM

Jeg kan nesten ikke vente!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vigdis_brud05

Jeg ler meg skakk av deg altså!

:evil: woman du liksom (ref min dagbok). Du som er en :rosaengel:

GI NÅ DEN STAKKARS MANNEN HVA HAN VIL HA!!!

:hoho::hoho::hoho:

Du er så søt, vennen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Hei Toria!

Har nå sittet å lest mer eller mindre gjennom hele dagboken din (i sånn ca 45minutter), og må gratulere med det ene og det andre. Grattis med forlovelse :wink: , grattis med hus!, grattis med funn av kjole!! Men, fikk ikke helt med meg hva som skjedde med kjolen fra usa. Har du fått den? Passet den? Er du glad? (det ble så mange hilsninger, og jeg ble så utålmodig med å skrive til deg, så fikk ikke det helt med meg... :tunge1: )

Du skriver at kjolebutikkene i Norge pleier å ta 5-6mnd for å bestille kjoler hjem. JEG HAR IKKE EN GANG FUNNET KJOLEN MIN ENNÅ!!! Jeg ligger tydeligvis KJEMPE dårlig ann, med tanke på at vi gifter oss samme dag.. :sjokkert: krise!!

Tilog med samboeren begynner å svette nå sier han...

(mon tro om jeg rekker å gifte meg den 20august... :kvalm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg måtte bare hilse på deg i dagboka di også! Veldig koselig å prate med deg på msn, endelig noen der som man kan prate bryllup med HELE tida uten at noen blir lei :wink:

Håper det gikk bra på middag hos svigers!

Klem fra Leela :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Takk igjen for godt råd i dagboken min. Du skjønner problemstillingen min, skjønner jeg. Det var et godt svar med mye hjelp i, tusen takk.

Nakka-mooose-klem :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler meg skakk av deg altså!

:evil: woman du liksom (ref min dagbok). Du som er en :rosaengel:

GI NÅ DEN STAKKARS MANNEN HVA HAN VIL HA!!!

Du er så søt, vennen!

*s*

:hoho:

Hva vet vel du om hva han vil ha!?!?! Hæ!?!?! :ler:

Neeeeeeida!

Men jeg er litt ond, jeg er det - OG JEG LIKER DET! :sjarmor:

Hei Toria!

Har nå sittet å lest mer eller mindre gjennom hele dagboken din (i sånn ca 45minutter), og må gratulere med det ene og det andre. Grattis med forlovelse :wink:, grattis med hus!, grattis med funn av kjole!! Men, fikk ikke helt med meg hva som skjedde med kjolen fra usa. Har du fått den? Passet den? Er du glad? (det ble så mange hilsninger, og jeg ble så utålmodig med å skrive til deg, så fikk ikke det helt med meg... :tunge1: )

Du skriver at kjolebutikkene i Norge pleier å ta 5-6mnd for å bestille kjoler hjem. JEG HAR IKKE EN GANG FUNNET KJOLEN MIN ENNÅ!!! Jeg ligger tydeligvis KJEMPE dårlig ann, med tanke på at vi gifter oss samme dag.. krise!!

Tilog med samboeren begynner å svette nå sier han...

(mon tro om jeg rekker å gifte meg den 20august... :kvalm: )

Heisann Izaria!

Herregud da, har du virkelig orket å trøkke deg gjennom så og si hele dagboken min!!! :ler: DET skal du ha ros for! :wink:

For å ta det litt fra starten, så takker jeg for alle gratulasjoner! Gratulerer dere også med forlovelse og forestående bryllup!!! 20. august er jo en herlig dag! :sjarmor:

Når det kommer til kjolen min fra USA, så var den nydelig! Meeen, jeg måtte sy den inn i bysten...og så ble den litt for kort for meg! :cry: Det er akkurat så jeg synes det blir for snaut i strømpelesten, og da blir det ikke noe fint med sko heller. Samt at slepet ikke faller like fint... :( Så jeg selger den kjolen videre, og håper jo en som er ca 165 cm vil ha den!!! :tunge1:

Så du fikk se den endelige kjolen du da...!??! Er kjempefornøyd jeg da, fikk drømmekjolen til slutt - eller så godt som i alle fall!

Så var det deg da, og hetta di for at du ikke skal finne kjolen med stor K!

Det går sikkert bra!!!

Nå er det jo på tide å ta en avgjørelse, det skal jeg ikke legge skjul på...men det gjelder jo særlig hvis du skal kjøpe! Er ikke like krise hvis du leier, selv om det sikkert er kamp om enkelte kjoler i sommermånedene. Har hørt fra flere at det har gått nær opp til både 5 og 6 mnd før de har fått kjolene sine - men det er jo gjerne skrekkeksemplene man leser eller hører særlig om! :-x Så, det aller vanligste er 3 - 4 mnd. Der jeg kjøpte kjolen min tar det normalt 12 uker, men fordi de ofte opplever at kjolen blir forsinket fra designer under sending, pleier de å opplyse om 16 uker - så blir ingen skuffet! :wink: Så etter beregninger har jeg kjolen min i midten av juni, og da skal den jo tilpasses meg spesielt i tillegg...

Har du sett deg ut noen stil eller så? Har du flere kjoler i sikte, men ikke prøvd?!?! Ville tatt en tur på salonger du vet har kjoler du ønsker å prøve, og så ville jeg prøvd et par...også en du kanskje ikke tror du vil kle eller liker, og så ville jeg rett og slett bare hoppet i det og tatt en avgjørelse!

Vet det er mye lettere sagt enn gjort, men en må nesten bare gjøre det! Jeg har hele tiden tenkt at det er så leeeeeenge til, før jeg "våknet" og skjønte at jeg måtte gjøre noe, fordi det å finne kjole begynte å bli en sånn stressfaktor! :tunge1: Og som jeg pleier å si...det er sikkert flere kjoler som er "perfekt" for en der ute, men man kan ikke gå med alle! :ler: Selv om jeg sikkert kunne giftet meg nær 100 ganger i ulike kjoler - om enn med samme mann! :ler::ler::ler:

Blir spennende å høre om du har noen tanker om kjoler på lur... :wink: Og ellers om tanker ang. invitasjoner, blomster mm.

Du blir helt sikkert gift den 20. august!!! :-)

Klems fra Toria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk igjen for godt råd i dagboken min. Du skjønner problemstillingen min, skjønner jeg. Det var et godt svar med mye hjelp i, tusen takk.

Nakka-mooose-klem :sove:

God-morgen-kose-mooooose-klem

Og leela - kjempekoselig! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Woohoo!

Da er fotograf til den store dagen i boks! :wink:

Det ble Studio Vest...

De hadde ganske enkelt det som passet best for oss, både av type bilder og tilgjengelighet - samt at prisen var overkommelig!!!

Enda en ting å krysse av på "to do"-listen!!! :-)

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...