Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er veldig usikker siden du nevnte at den du fikk sendt fra USA kanskje var litt for kort på lengden...så jeg tipper Demitrios-kjolen du har lagt ut bilde av her tidligere! :)

...og 10 thumbs up for you, Heidi! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjolevalget' date=' Vic. Hvor dro du og prøvde kjoler? :roll:[/quote']

Takker!

Åh, er så GLAD jeg! :-) :-) :-)

Demetrios er utrolig flotte kjoler, ingenting å si på det! Men der er jo så mange fine kjoler å få nå...en blir jo helt ør når man kommer inn i en salong!

Men jeg endte altså opp med å prøve på Design Studio her i Kr.sand. Er jo tilbake i sør nå vettu - helgen svant avgårde fortere enn svint!

Tuuuuusen takk for salongtips uansett! :wink: Og du, du bestilte den kjolen med lyseblått du, gjorde du ikke!?

Bare for å ha sagt det, så skal jeg ha en kjole som er litt hvitere enn den på bildet, som er gold. Skal ha ivory.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med kjolevalget!

Den er veldig lekker og Demetrios er jo min favoritt siden jeg også har en D-kjole :)

Fy flate jeg er god til å tippe altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Heidi!

Skal ikke legge skjul på at jeg er litt i høygir nå... ENDELIG er kjolen i orden, og jeg kan lene meg tilbake i sofaen og roe ned! Innrømmer at jeg har hatt litt panikk for å ikke skulle finne den rette!!! :o Men nå er det i orden og jeg fryder meg! :wink:

Du er SABLA god til å gjette ja! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjole da vennen!

Gjetta på den jeg og når jeg scrolla nedover i dagboka di, du blir helt sikkert nydelig!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

HURRA!!! Gratulerer med kjoel! Så deilig å være HELT sikker på at du har funnet Kjolen! Skjønner godt at du er helt i hundre nå ja, det kommer nok jeg til å være når jeg finner min drømmekjole også, - da er det godt å ha dere jeg kan dele det med slik som du gjør med oss Vic!!

:hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

GRATULERER MED KJOLE VICTORIA!!!

Det er noe eget over den dagen man har bestemt seg for hvilken kjole man skal ha! DEILIG! Også var det jo en nydelig kjole også da! :sjarmor:

Regner med at du selger videre den andre nå. Lykke til! Håper du får solgt den raskt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Tuuuuusen takk for salongtips uansett! :wink: Og du, du bestilte den kjolen med lyseblått du, gjorde du ikke!?

Om jeg bestilte en kjole med lyseblått på? Nei, jeg har en MS-kjole (men skulle egentlig ha en Demetrios-kjole, det var derfor jeg var litt orientert om hvor de selger D-kjoler)..

Hva gjør du med kjolen fra USA nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker kjole! Gratulerer! Fikk forresten ikke opp bildet av deg i den andre kjolen, ble jo litt nysgjerrig på den og da! Får se om jeg tester den linken igjen en annen dag.

Jeg skal på kjoleprøving i morgen, og det blir utrolig spennende. Første prøving der jeg vil få et visst inntrykk av hvordan kjolen blir siden jeg får designet kjole. Så nå krysser jeg fingrene! Håper jeg blir like happy med kjolen som du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg opp bildet av den første kjolen, og selv om den var lekker må jeg si at jeg synes den du har valgt er enda flottere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg bestilte en kjole med lyseblått på? Nei, jeg har en MS-kjole (men skulle egentlig ha en Demetrios-kjole, det var derfor jeg var litt orientert om hvor de selger D-kjoler)..

Hva gjør du med kjolen fra USA nå da?

Kjolen fra USA tenker jeg på å selge...

Åh, da husker jeg bare feil mtp din kjole. Vet det var ei som skulle ha en Demetrios med noe blått, tenkte det var deg sånn i farten! :oops:

Hvilken MS-kjole er det du skal ha da??? Glemmer slik i min ekstase...*flau*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg opp bildet av den første kjolen, og selv om den var lekker må jeg si at jeg synes den du har valgt er enda flottere!

Å, tusen takk! Så gøy å høre at du synes det!!!

Svever jo på rosa skyer nesten jeg da... :oops: ...er så herlig å ha kjolen i boks!

Krysser fingre for at du blir like lekker og fornøyd med din på prøving i dag!!! :-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svever jo på rosa skyer nesten jeg da... :oops: ...er så herlig å ha kjolen i boks!

Så morro Toria :)

Det er akkurat den følelsen jeg også hadde da kjolen min var i boks. Tror de fleste har det sånn :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Brud2005

Å, tusen takk! Så gøy å høre at du synes det!!!

Krysser fingre for at du blir like lekker og fornøyd med din på prøving i dag!!! :-) :-) :-)

Samme kjolen som hun du skal i bryllup til i mars skal ha, søte deg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme kjolen som hun du skal i bryllup til i mars skal ha, søte deg :wink:

Hæææ - kjenner du noen med samme kjole???

Eller er det bare meg som missforstår? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Hæææ - kjenner du noen med samme kjole???

Eller er det bare meg som missforstår? :klø:

Nei, jeg kjenner henne ikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...