Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2005 #401 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei Teddy, koselig å se deg igjen her inne. Skjønner jo at du er opptatt med 1000 andre ting om dagen Har du sett noe til kjolen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 2. februar 2005 #402 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei vennen! Tusen takk for bursdags SMS! Det var en god start på dagen! :-) Vet du noe mer om kjolen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 2. februar 2005 #403 Del Skrevet 2. februar 2005 Utover det har jeg vært i kontakt med Augustbrud02' date=' som kanskje skal lage tiara til meg, som kan matche buketten... Skal bli moro å se resultater![/quote'] Å, håper jeg får dette oppdraget! Det er alltid moro å lage tiaraer som skal matche farger i en bukett. Synes det er utrolig stilig når disse tingene passer godt sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. februar 2005 Forfatter #404 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei Teddy, koselig å se deg igjen her inne. Skjønner jo at du er opptatt med 1000 andre ting om dagen Har du sett noe til kjolen eller? Kjolen er på vei ennå den... Jeg fikk sendt inn fullmakten til posten på lørdag, så regner med de hadde den hos dem i går. Heh, får gå inn på posten.no og spore igjen kanskje, så får jeg se om det er noe action! Hei vennen! Tusen takk for bursdags SMS! Det var en god start på dagen! Vet du noe mer om kjolen eller? Skulle bare mangle! Status for kjolen er beskrevet som ovenfor... Kooooooooose deg videre i dag!!! Å, håper jeg får dette oppdraget! Det er alltid moro å lage tiaraer som skal matche farger i en bukett. Synes det er utrolig stilig når disse tingene passer godt sammen! Ja, nå skal jeg snart komme tilbake til deg...når internett er vel installert i nytt hjem! :-) Blir spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. februar 2005 Forfatter #405 Del Skrevet 2. februar 2005 Toria.... ? Toria.... ? Toria..! Toria!! TORIA!!! TORIA!!! T O R I A T O R I A :D Hvor er du? Påkaller bare din oppmerksomhet for å høre om du har det bra (lenge siden :-( ) og for å si at sminketipsene ligger i dagboken min nå. Klem C. Hehe...lagrer sminketipsene dine her jeg, så jeg er helt sikker på å ikke glemme dem! Her er da noen sminketips jeg har fått av en venninne som er make up-artist. Jeg må innrømme at jeg tidligere var litt skeptisk til at man må kjøpe et produkt til ditt og et annet produkt til datt, men etter å ha prøvd litt selv ser jeg hvor stort forbedringspotensialet man har hvis man benytter seg av det som finnes av forskjellige produkter. Må bare poengtere noe hun sa: "dette er bare tips, du må selv finne ut hvor godt rådene funker på deg". Så, når det er sagt, setter jeg i gang. Huden: -Fuktighetskrem er nøkkelen til en god sminke: legg på et godt lag, la det trekke inn, tørk av det overflødige. -legg en underlagskrem som er lysere enn din egen hud under øynene, på siden av nesen, ut mot hårfestet og rundt leppene. Hvis du har et merke /en farge andre steder du ønsker å skjule, legger du den der også. La den tørke. -overlagskremen (som før i tiden hadde navnet brunkrem) skal være en tone mørkere enn underlagskremen, men fremdeles en liten nyanse lysere enn huden din. Legges i hele ansiktet, evt hals (på dette stadiet bør du låse baderomsdøren for nå ligner du et spøkelse ) -får du en blank T-sone, bruk en olje-fri overlagskrem. Blir du blank i hele ansiktet - bruk olje-fri krem i hele ansiktet. -Solpudder gir deg den perfekte gløden og gir en matt effekt. Påføres lett med bred kost i hele ansiktet, skal ikke strykes ut som et pudder (da ser man bare sinnsykt sminket ut) Bra solpudder er f.ex Shiseido sitt. -solpudder har en lysreflekterende egenskap i motsetning til vanlig pudder. Pass litt på de solpudrene med glitter i, de kan få deg til å se litt for sminket ut. -Blir du litt blank utover kvelden finnes det små serviettter fra f.eks Chanel (150 stk til kr. 130.-) som du lett kan ha med i vesken. De suger til seg ansiktsfett . Alternativet er jo selfølgelig det gamle dopapir-i-ansiktet-trikset. -Overlagskremer i forskjellige toner kan forresten blandes for å lage den perfekte fargen. Bare husk at den ikke må være mørkere enn din egen. Solpudder / vanlig pudder gir den rette gløden. (Jeg vet dette høres mye ut, men man ser faktisk bedre ut hvis man følger make up-rådene fra sminkører, enn om du kladder på deg feil pudder som glir, skinner, er feil farge e.l.) Øyne: -problemer med øyenskygge som legger seg i øyenlokk-kanten? Elisabeth Ardens Eye-Fix Primer er en lett krem du smører utover lokket og opp til brynet. La den tørke. Til og med øyenskygge fra H&M sitter fra morgen til kveld takket være denne lille tuben. Ellers så finnes det øyenskygger som garanterer å sitte, har ikke prøvd dem enda fordi jeg vil bruke skyggene jeg alt har. -For å unngå en hard våt-kajalstrek på øyet: legg eyelineren forsiktig mellom øyenvippene. Det tar tid og er pirkete, men når du er ferdig ser det ut som du har tykke vipper og en klar øyekant. Jo nærmere kajalen er selve øyet, desto bedre kontrast til det hvite i øyet. Åpner øyet på en flott måte. Generelt: -Velg deg en stil på dagen slik at make upen ser ryddig og elegant ut. Unngå at f.eks øyenskyggen din går mot blåtoner (f.ex dyp rød, lilla, eller blått) og at leppene går mot orange/ lysere rød. -Ha med deg sminke på dagen. Heller litt mindre sminke i kirken (og dagslys) som kan forsterkes utover kvelden (i mørket). Hvis det er noe jeg har glemt nå, skal jeg komme tilbake til det. Det er sikkert mange av dere som bare synes at slike råd er tull og tøys og at den gamle sminken duger, men for dere andre som ville ha noen gratistips fra en sminkør håper jeg det har vært litt nyttig. Hvis det er noe dere lurer på, må dere bare spørre. Hun sa mye, bare spør så skal jeg se om jeg husker noe hun sa om temaet dere evt lurer på. Ha en god dag. Se det, der var det gjort!!! Gode tips er aldri å forakte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 2. februar 2005 #406 Del Skrevet 2. februar 2005 Heisann Victoria! Koselig at du har vært innom en tur! Synd at jeg ikke var på nett samtidig! Lenge siden vi har "skravlet" nå Gleder meg til å høre mer nytt fra huset, og ikke minst høre nytt om kjolen!!! Den må da komme denne uken??? Gleder meg så veldig til å høre hvordan det blir å få den på seg - endelig!!!! Hopper opp og ned av begeistring om dagen mht. kjolen min jeg også. Den 7 mars er den MIN Ikke tenkt på at du ikke får vært her inne så mye om dagen. Du har nok å holde på med. Men du skal vite at du er savnet her!!! Tror vi blir nesten like glade som deg når du får internett hjemme! Snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 3. februar 2005 #407 Del Skrevet 3. februar 2005 Det var da godt å se at du kom tilbake. Lurte på om du hadde forlatt meg :o Lykke til med sminken, mye stæsj å holde orden på Ha en god dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. februar 2005 Forfatter #408 Del Skrevet 3. februar 2005 :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: Kjolen er kommet! Kjolen er kommet!! KJOLEN ER KOMMET!!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: Logger straks av, for nå skal det prøves... Den ser nyyyydelig ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 3. februar 2005 #409 Del Skrevet 3. februar 2005 nå er jeg så spent at jeg holder på å dø... du er vel bra søt som logger deg på å gir rapport før du har prøvd!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. februar 2005 Forfatter #410 Del Skrevet 3. februar 2005 Er hos svigermor da vettu, og vil gjerne se alt selv, før jeg viser meg frem... Eller, dvs. jeg skal ikke vise meg frem før den store dagen, så jeg må vente til jeg kommer hjem! Kjører straks - tro du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 3. februar 2005 #411 Del Skrevet 3. februar 2005 JIPPI!!! Jeg vil høre mer! Så utrolig gøy. Endelig er ventetiden over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. februar 2005 Forfatter #412 Del Skrevet 3. februar 2005 Gjett om dere skal få høre det!!! :-) Jeg skal forsøke å logge meg på nett igjen allerede i kveld!!! til dere begge, tomias og Brud2005...og til alle andre som titter innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 3. februar 2005 #413 Del Skrevet 3. februar 2005 til dere begge, tomias og Brud2005...og til alle andre som titter innom! Takk takk! Klemmer tilbake :klem2: . Jeg gleder meg sinnsykt til å høre hvordan kjolen er. Lykke til med prøvingen! Blir nok en fantastisk følelse å endelig få den på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 3. februar 2005 #414 Del Skrevet 3. februar 2005 allerede i kveld? det er jo leeeeeeeenge til!!! utålmodig jeg? nei langtifra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2005 #415 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg kommer til å sitte her og vente i hele kveld!!!! Så morro at kjolen har kommet :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 3. februar 2005 #416 Del Skrevet 3. februar 2005 Fikk tekstmelding av Toria! Kjolen er helt nyyyyydelig og hun skulle prøve å få tatt en bilde så vi får se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2005 #417 Del Skrevet 3. februar 2005 Så morro :enig_animasjon: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 3. februar 2005 #418 Del Skrevet 3. februar 2005 Fikk tekstmelding av Toria! Kjolen er helt nyyyyydelig og hun skulle prøve å få tatt en bilde så vi får se! Joho! Det var veldig gøy å høre! Takk for at du ikke gjorde tiden på pinebenken for lang, Tomias. Jeg var så spent, skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. februar 2005 Forfatter #419 Del Skrevet 3. februar 2005 Nå driver jeg her og forsøker å legge ut bilde... Så bare hold ut! Den må altså sys betraktelig inn i bysten, da hun tydeligvis var MYE større enn meg der...utrolig nok! Men men, det skal nok gå...derfor jeg holder inn på sidene, for det så helt kørka ut hvis ikke! Var innom en salong i byen i ettermiddag, og de kan fint sy den til. Alternativt fant jeg en veldig lik kjole jeg kan ha, fra Demetrios. Skal se om jeg kan linke bilde. Leveringstid var 4 måneder, så det er helt topp!!! Nå ser det ut til at det går i boks... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 3. februar 2005 #420 Del Skrevet 3. februar 2005 Nå driver jeg her og forsøker å legge ut bilde... Så bare hold ut! Den må altså sys betraktelig inn i bysten, da hun tydeligvis var MYE større enn meg der...utrolig nok! Men men, det skal nok gå...derfor jeg holder inn på sidene, for det så helt kørka ut hvis ikke! Var innom en salong i byen i ettermiddag, og de kan fint sy den til. Alternativt fant jeg en veldig lik kjole jeg kan ha, fra Demetrios. Skal se om jeg kan linke bilde. Leveringstid var 4 måneder, så det er helt topp!!! Nå ser det ut til at det går i boks... Får håpe det går bra med innsyingen Ellers er det jo ikke det verste å ta til takke med en Demetrios, da Det er jo NYDELIGE kjoler! Gleder meg til å se kjolen. Få lagt ut det bildet nå da, Vic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå