Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Kjipt med den fullmakten men da vet du ihvertfall hva som skjer! :) Nå er det vel bare å sette inn alle krefter på å flytte. Snør det i Kristiansand i dag også eller? Ikke så morsomt vær å flytte i kanskje?

Det snødde!!!

Men nå titter solen frem, og det ser lovende ut! :wink:

Ingenting kan uansett stanse meg nå!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Så gøy med flyttingen. Da får du nok mye å gjøre denne helgen!!! Veldig misunnelig og gleder meg masse til vi skal flytte i september!

Synd med kjolen, men nå har den i hvertfall kommet til landet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! :wink:

Det er kjempegøy...men virkelig et slit også... Er helt alene om det i dag, fordi sa,bo må jobbe tvungen overtid! :roll: Er det ikke bare tyyyypisk?!? :sinna:

Men men, ei venninne kommer til og hjelper meg i kveld da, og det er jo kjempegreit!!!

Har ikke fått gjort så mye til nå, fordi jeg måtte vente på hvitevarene, og de kom jo "aldri" heller... :tunge1: Men nå er de på plass, og jeg er hjemom for å hente 2. lass! :wink:

Det rimte!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Takk takk! :wink:

Det er kjempegøy...men virkelig et slit også... Er helt alene om det i dag, fordi sa,bo må jobbe tvungen overtid! :roll: Er det ikke bare tyyyypisk?!? :sinna:

:

Også på en fredag! Så kjipt!!! :roll::roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men men' date=' ei venninne kommer til og hjelper meg i kveld da, og det er jo kjempegreit!!![/quote']

Så bra!! :) Godt man har venner som kan stille opp når det trengs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vigdis_brud05

:hoho: Må le av deg altså. Du er jo så søt :hoho:

Midt i flytting og alikevel er du innom her flere ganger i løpet av dagen og gir oss oppdateringer + skravler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Må le av deg altså. Du er jo så søt :hoho:

Mitt i flytting og alikevel er du innom her flere ganger i løpet av dagen og gir oss oppdateringer + skravler!

:hoho::Nikke::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05
Lurer bare på hvordan det går med deg jeg :)

Har dere flyttet over alle tingene deres i det nye huset?

Det lurer jeg også på... Håper det går bra med alt dere har å gjøre i helgen! Det er gøy også da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Og dere da...dere er jo skjønne dere også!!! Så koselig at dere ikke glemmer meg mens jeg er "borte vekk"!!!

Nå er vi vel intallert, så godt som! Spisestuen "eksisterer ikke" - den er bare et hav av fulle, og snart tomme(!), pappkasser, i likhet med begge gjesterommene. Men kjøkkenet, the master bedrom og stuen er så og si fiks ferdig innredet...selv om veggene er tomme :wink: Kan ikke gjøre alt på en gang! :roll: Selv om jeg gjerne skulle sett at jeg bare kunne hatt TingeLing (Huldra) ved min side, som kunne vifte litt med en tryllestav eller drysse noe pulver rundt, slik at alt bare ble akkurat slik det skulle være!!! :ler:

Badet er en historie for seg selv, og også et eneste kaos akkurat nå...men det går seg da til! Vi har eget hus nå, og ingenting er bedre enn det!!!

:hoppe:

Vet ikke tid jeg kommer på nett igjen, men jeg hungrer etter å prate litt bryllup og fortsette planleggingen - savner dere, jenter!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Selv om jeg gjerne skulle sett at jeg bare kunne hatt TingeLing (Huldra) ved min side, som kunne vifte litt med en tryllestav eller drysse noe pulver rundt, slik at alt bare ble akkurat slik det skulle være!!! :ler:

JEG KOMMER :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, grattis med å være på plass i deres nye hjem :)

Det høres ut som at dere har fått gjort veldig mye på en helg!

I løpet av denne uken så bør vel kjolen komme, eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05
Ja, grattis med å være på plass i deres nye hjem :)

Det høres ut som at dere har fått gjort veldig mye på en helg!  

I løpet av denne uken så bør vel kjolen komme, eller???

:Nikke: Krysser fingrene for at den kommer i løpet av denne uken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Brud2005

Hei V!

Leser at det ikke går så fort som ønsket med kjolen din - det var dumt! :cry: Mange regler man skal forholde seg til her i verden, hva?

Jeg er hvertfall vel hjemme fra fjellet. Har hatt det kjempefint. Håper du koser deg i nytt hjem. Veldig spesiell følelse å ha sitt eget som man planlegger å bo i en stund.

Skal skrive litt i dagboken min etterpå. Måtte bare innom å si hei :vinke:

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Toria.... ? Toria.... ? Toria..! Toria!! TORIA!!! TORIA!!!

T O R I A :sjokkert: T O R I A :D

Hvor er du?

Påkaller bare din oppmerksomhet for å høre om du har det bra (lenge siden :-( ) og for å si at sminketipsene ligger i dagboken min nå.

Klem C. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge mellom hver gang du er her synes jeg :fy:

Håper dere er på plass i nytt hjem og at dere trives. :)

Ikke glem oss her på KG da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toria.... ? Toria.... ? Toria..! Toria!! TORIA!!! TORIA!!!

T O R I A :sjokkert: T O R I A :D

Hvor er du?

Påkaller bare din oppmerksomhet for å høre om du har det bra (lenge siden :-( ) og for å si at sminketipsene ligger i dagboken min nå.

Klem C. :klem:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, jeg er her!!! :ler:

Å, så goe´dere er!!!

Savner dere masse vet dere, men dagene går så fort med alt dillet og dallet som gjenstår å få orden på i heimen, samt at jeg er nedlasset i skolearbeid! :roll:

Så det er ikke så lett å få tid til å stikke innom svigermor for å surfe litt...

Men jeg er her nå, og får bedre tilgang til internett igjen i helgen - så da er det vel "full fres" for noen dager igjen! :wink:

De kommer for å installere ADSL den 25. februar, så jeg håper tiden frem til dag kan gå ekstra fort!!! :ler: Er jo blitt avhengig ser dere... :tunge1: Foreløpig klarer ikke telenor å få fasttelefonen vår til å virke en gang, så jeg er LITT forbannet på dem, for å si det sånn... Hadde vi hatt fasttelefon, kunne jeg trikset meg til litt nettilgang allikevel, om enn i steinalderfart!!! :evil: Uansett, alt er bedre en ingenting!!!

Må stikke igjen jeg :-( - men...snaaaaaaaart tilbake!

KlemKlem fra Toria

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...