Aelwyn Skrevet 26. januar 2005 #341 Del Skrevet 26. januar 2005 :o Ååå.... Nå blir jeg svett her jeg sitter, var jo jeg som henviste deg til ho, håper bare at hun ikke lurer deg! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. januar 2005 #342 Del Skrevet 26. januar 2005 Nei huff - vi må ikke ta sorgene på forskudd. Hun har helt sikkert sendt pakken men bare ikke hatt tid til å stikke innom foreldrene og så sendt deg sporingsnummeret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. januar 2005 Forfatter #343 Del Skrevet 26. januar 2005 Å ja da, det går nok bra! Moren bekreftet jo at kjolen var sendt, og enn så lenge så tror jeg på det... Det tar jo litt tid med postgangen over there, så...vi får vente å se! Tenker kjolen kommer en gang før helgen jeg, evt. i begynnelsen av neste uke! Har den ikke kommet da, så kan man jo heller begynne å lure... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. januar 2005 #344 Del Skrevet 26. januar 2005 Å ja da, det går nok bra! Moren bekreftet jo at kjolen var sendt, og enn så lenge så tror jeg på det... Det tar jo litt tid med postgangen over there, så...vi får vente å se! Tenker kjolen kommer en gang før helgen jeg, evt. i begynnelsen av neste uke! Har den ikke kommet da, så kan man jo heller begynne å lure... Og hvis ikke så får hun en hel haug KG jenter på nakken og da lever hun farlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. januar 2005 #345 Del Skrevet 26. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 26. januar 2005 #346 Del Skrevet 26. januar 2005 Og hvis ikke så får hun en hel haug KG jenter på nakken og da lever hun farlig Ja hun skal bare passe seg. Kødder du med Victoria, så kødder du med oss! :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprilbrud Skrevet 26. januar 2005 #347 Del Skrevet 26. januar 2005 Lett for at vi bruder kan bli litt på tuppa når det gjelder denne brudekjolen ja... Min designer ringte i går og sa at planlagt prøving på lørdag må utsettes en drøy uke, pga hun ikke hadde fått stoffet enda (vi var ikke fornøyd med det første, så hun måtte bestille nytt). Kjente jeg ble litt stressa :hår: , og spurte når hun beregnet at kjolen skulle være ferdig. Hun er sikkert vant til småhysteriske bruder, så hun svarte bare: "Hvis du vil at den skal være ferdig en mnd før bryllupet, så blir den det! Hvis du vil at den skal bli ferdig to uker før, så blir den det!" :enig_animasjon: Så da kunne jeg roe meg... Du har jo heldigvis god tid Toria, men skjønner godt om du er litt spent nå ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 26. januar 2005 #348 Del Skrevet 26. januar 2005 Mine forberedelser går det så som så med... Det vil si, jeg tror nok vi ligger godt an med tanke på det meste, men akkurat nå står det litt stille fordi vi er midt i flytting! Vi har kjøpt hus!!! :-) Flytter til helgen, så jeg tenker jeg er i gang med planlegging for fullt igjen i begynnelsen av februar! 7 måneder...wuæh, det er nesten litt "skummelt" :oops: ...men akk så herlig!!! Nå vet ikke jeg helt hvilket tidspunkt dere skal vies da, men for å være helt nøyaktig, så er det: 206 days, 16 hours, 53 minutes and 32 seconds until August 20, 2005, at 12:30:00 PM :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 26. januar 2005 #349 Del Skrevet 26. januar 2005 .. Og hvis ikke så får hun en hel haug KG jenter på nakken og da lever hun farlig :enig_animasjon: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 26. januar 2005 #350 Del Skrevet 26. januar 2005 Mulig jeg har ovesett noe når jeg leste her, men vet du når pakken skal ha blitt sendt fra USA??? Så spennende.. har venta på mine sko fra USA i evigheter nå, fikk de endelig i går, men det tok sin tid, tar i allefall en uke!! MINST! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. januar 2005 Forfatter #351 Del Skrevet 26. januar 2005 Åh, så koselig med alle som har lagt igjen noen ord i dagboken min i dag!!! Tusen takk alle sammen! Og vet dere hva!?!?!? Fikk mail med sporingsnummer nå, og....tataaa, kjolen befinner seg i tollen i Oslo!!! :-) Så jeg får den kanskje i morgen!?!?!?!?!? Weeeeeeeeeeeeeee!!! :enig_animasjon: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. januar 2005 Forfatter #352 Del Skrevet 26. januar 2005 :enig_animasjon: :evil: ...og du Vigdis - gratulerer som erfaren! Du tar innpå nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprilbrud Skrevet 26. januar 2005 #353 Del Skrevet 26. januar 2005 Nå ble jeg glad på dine vegne!! Så utrolig spennende det blir å høre om dette er drømmekjolen din!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 26. januar 2005 #354 Del Skrevet 26. januar 2005 Fikk mail med sporingsnummer nå, og....tataaa, kjolen befinner seg i tollen i Oslo!!! :-) Så jeg får den kanskje i morgen!?!?!?!?!? Weeeeeeeeeeeeeee!!! :enig_animasjon: :enig_animasjon: JOHO!!!! Så utrolig spennende! Du må melde fra med det samme du vet noe mer. Det gikk jo nokså fort det der, ikke sant? Er jo ikke såååååå mange dagene siden vi lurte på hvor lang tid det tok for en pakke over dammen.. Men: du i Kr.sand og kjolen i Oslo?!? Det er jo ikke så gøy... ?? .. Eller er du i byn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. januar 2005 Forfatter #355 Del Skrevet 26. januar 2005 JOHO!!!! Så utrolig spennende! Du må melde fra med det samme du vet noe mer. Det gikk jo nokså fort det der, ikke sant? Er jo ikke såååååå mange dagene siden vi lurte på hvor lang tid det tok for en pakke over dammen.. Men: du i Kr.sand og kjolen i Oslo?!? Det er jo ikke så gøy... ?? .. Eller er du i byn? Nei, igrunnen gikk det jo fort...men når man venter, så tar alt lang tid allikevel! Alt som kommer fra utlandet må gjennom tollen i Oslo før det sendes videre, så de sendte det vel videre til Kr.sand i kveld, eller sender det imorgen...så den kommer sør til slutt! Men den blir nok fort tatt med til Oslo uansett, for å henge trygt der...hvis det er drømmekjolen da!!! Nå ble jeg glad på dine vegne!! Så utrolig spennende det blir å høre om dette er drømmekjolen din!! Er jo utrolig spent selv da! Håper den er alt hva jeg drømmer om! *krysser fingre* Hvis ikke er jeg i alle fall glad for at jeg ikke lot sjansen til å få kjolen gå fra meg, da ville jeg vel endt opp med å lure på hvordan den kunne ha vært... Ja hun skal bare passe seg. Kødder du med Victoria, så kødder du med oss! *s* Tullejenta!!! Nei, her inne skal man være forsiktig...å messe med brudzillaene er faaaarlig!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 26. januar 2005 #356 Del Skrevet 26. januar 2005 .... og hvis det viser seg at det ikke er drømmekjolen.. hva da? Selger du den og jakter på ny? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 26. januar 2005 #357 Del Skrevet 26. januar 2005 Åh, så koselig med alle som har lagt igjen noen ord i dagboken min i dag!!! Tusen takk alle sammen! Og vet dere hva!?!?!? Fikk mail med sporingsnummer nå, og....tataaa, kjolen befinner seg i tollen i Oslo!!! :-) Så jeg får den kanskje i morgen!?!?!?!?!? Weeeeeeeeeeeeeee!!! :enig_animasjon: :enig_animasjon: HURRA!!!!! :-D :enig_animasjon: Da har du den forhåpentligvis til fredag! P.S. Takk for gratulasjoner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. januar 2005 Forfatter #358 Del Skrevet 26. januar 2005 .... og hvis det viser seg at det ikke er drømmekjolen.. hva da? Selger du den og jakter på ny? :o Ja, det er igrunnen planen... Vil jo antakeligvis tjene på det også, siden kjolen koster hele 11 500,- ny i Norge, og er den i fin stand som beskrevet, så bør jeg i alle fall kunne få 5 000,- for den - og med det tjener jeg over 2 000,- på kjøpet! Men aller aller mest håper jeg at kjolen er en like stor drøm i virkeligheten og på, som det den er i min fantasi akkurat nå!!! Har uansett en kjole nr. 2 i sikte da, sånn for sikkerhets skyld...MS´s Celeste. Men vi får nå se...tar en dag av gangen enn så lenge! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. januar 2005 Forfatter #359 Del Skrevet 26. januar 2005 HURRA!!!!! :-D :enig_animasjon: Da har du den forhåpentligvis til fredag! P.S. Takk for gratulasjoner! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. januar 2005 #360 Del Skrevet 26. januar 2005 For en lettelse Nå vet "vi" hvor kjolen er!!! Sier vi jeg, for jeg føler at vi har vært litt involvert alle mann her Det blir bare utrolig spennende å høre hva du syns om kjolen! Grattis enn så lenge :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå