AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #1 Skrevet 23. april 2017 Å få en lapp eller to for litt normal kroppslig aktivitet? Anonymkode: 4e555...b0b
stan Skrevet 23. april 2017 #2 Skrevet 23. april 2017 Det er ihvertfall forbudt å betale for kosing og annen kroppslig aktivitet som involverer kjønnsorganer. 11
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #3 Skrevet 23. april 2017 Det er moralsk galt for meg, for deg vet jeg ikke Anonymkode: c95d8...6d3 4
Gorgonzola Skrevet 23. april 2017 #4 Skrevet 23. april 2017 8 timer siden, stan skrev: Det er ihvertfall forbudt å betale for kosing og annen kroppslig aktivitet som involverer kjønnsorganer. Fiffig nok er det derimot ikke forbudt å motta betaling for kosing og annen kroppslig aktivitet som involverer kjønnsorganer.....
kisskissbangbang Skrevet 23. april 2017 #5 Skrevet 23. april 2017 (endret) Din kropp, din avgjørelse, din sak. Endret 23. april 2017 av kisskissbangbang
Forundret.. Skrevet 23. april 2017 #6 Skrevet 23. april 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Å få en lapp eller to for litt normal kroppslig aktivitet? Anonymkode: 4e555...b0b Vet du hva. Selv så kunne jeg ikke gjort det. Ikke ville jeg hatt en som hadde betalt for det heller. Men synes du det er ok så hvorfor ikke.
Arabella Skrevet 23. april 2017 #7 Skrevet 23. april 2017 (endret) En lapp? Er det slang for tusen kroner? Jeg ville kalle "kosing", det være seg med eller uten kjønnsorganer i aktivitet, men mot betaling, for prostitusjon. Endret 23. april 2017 av Arabella 6
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #8 Skrevet 23. april 2017 24 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Din kropp, din avgjørelse, din sak. Så alle enkeltpersoner bestemmer selv hva som er galt i verden; det eksisterer ikke godt og ondt?... Sånn... for deg liksom Anonymkode: fd7ef...d10
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #9 Skrevet 23. april 2017 Nei, det er ikke greit å være hore. Anonymkode: fd7ef...d10 5
kisskissbangbang Skrevet 23. april 2017 #10 Skrevet 23. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så alle enkeltpersoner bestemmer selv hva som er galt i verden; det eksisterer ikke godt og ondt?... Sånn... for deg liksom Anonymkode: fd7ef...d10 Godt gjort å få det der ut av det jeg skrev. 3
stan Skrevet 23. april 2017 #11 Skrevet 23. april 2017 33 minutter siden, Gorgonzola skrev: Fiffig nok er det derimot ikke forbudt å motta betaling for kosing og annen kroppslig aktivitet som involverer kjønnsorganer..... Nei, så det er viktig å motta betaling. Den ene sitter igjen, kost og med penger. Mens den andre, kost og kriminell.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #12 Skrevet 23. april 2017 7 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Godt gjort å få det der ut av det jeg skrev. Spørsmålet er: Er det galt å kose for penger Du svarer: "Din kropp, din avgjørelse, din sak." Det betyr at det er din avgjørelse om det er galt, eller ikke. Det er din sak om det er galt eller ikke. Eller er du bare forferdelig dårlig på å skrive hva du mener? Anonymkode: fd7ef...d10 1
kisskissbangbang Skrevet 23. april 2017 #13 Skrevet 23. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Spørsmålet er: Er det galt å kose for penger Du svarer: "Din kropp, din avgjørelse, din sak." Det betyr at det er din avgjørelse om det er galt, eller ikke. Det er din sak om det er galt eller ikke. Eller er du bare forferdelig dårlig på å skrive hva du mener? Anonymkode: fd7ef...d10 Jeg synes ikke det er noe galt i å ha sex for penger, det er opp til en sjøl å bestemme hva en gjør med kroppen sin (så lenge det ikke går utover noen andre, åpenbart). Jeg svarte på det det ble spurt om, jeg svarte ikke på alt anna. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #14 Skrevet 23. april 2017 2 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Jeg synes ikke det er noe galt i å ha sex for penger, det er opp til en sjøl å bestemme hva en gjør med kroppen sin (så lenge det ikke går utover noen andre, åpenbart). Jeg svarte på det det ble spurt om, jeg svarte ikke på alt anna. Men "jeg synes" har jo ingen verdi. Rett og galt er ikke noe en kan flytte på og tilpasse som det passer deg. Da kan jo folk si: "For meg er det ikke galt med voldtekt". Anonymkode: fd7ef...d10 2
kisskissbangbang Skrevet 23. april 2017 #15 Skrevet 23. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men "jeg synes" har jo ingen verdi. Rett og galt er ikke noe en kan flytte på og tilpasse som det passer deg. Da kan jo folk si: "For meg er det ikke galt med voldtekt". Anonymkode: fd7ef...d10 Pleier å gå ut i fra at det spørres om folks personlige mening når de stiller slike spørsmål på KG. 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #16 Skrevet 23. april 2017 I USA kan du bestille time med en som kommer og koser med deg! Det er ikke prostitusjon. Søk på thesnugglebuddies. Anonymkode: 7154b...05e
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #17 Skrevet 23. april 2017 7 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Pleier å gå ut i fra at det spørres om folks personlige mening når de stiller slike spørsmål på KG. Som sagt, rett og galt er ikke subjektivt selv om noen spør Anonymkode: fd7ef...d10
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #18 Skrevet 23. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: I USA kan du bestille time med en som kommer og koser med deg! Det er ikke prostitusjon. Søk på thesnugglebuddies. Anonymkode: 7154b...05e Sikkert billigere med en teddybjørn. Anonymkode: fd7ef...d10
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #19 Skrevet 23. april 2017 44 minutter siden, Arabella skrev: En lapp? Er det slang for tusen kroner? Jeg ville kalle "kosing", det være seg med eller uten kjønnsorganer i aktivitet, men mot betaling, for prostitusjon. Kosing, uten involvering av kjønssorganer eller annet seksuell aktivitet = prostitusjon? Anonymkode: 84a20...663
Arabella Skrevet 23. april 2017 #20 Skrevet 23. april 2017 Man kan kjøpe "kos" lovlig i Norge, også. Aromamassasje for eksempel. Det er deilig og avslappende. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå