Gå til innhold

Muslimer redde for at religionen deres skal bli marxisme som Kristendommen


Anbefalte innlegg

Jeg kødder ikke. Har lest noen kommentarer på YouTube om det. At de ønsker å ødelegge Islam innenfra, og derfor har noen vurdert høyre populistiske grupper heller. Det er bare rent komiskt å lese bare. Er nesten som jeg vurderer å stemme på arbeiderpartiet bare pga noe jeg fant på nettet. Har hørt en del muslimer skal stemme på arbeiderpartiet også. Men poenget er at alle kommer overens i et system og politisk samfunn der vi alle er like mye verdt. Jeg synes uansett det er en smule komiskt. Men hva tror du?

Jeg mener høyre grupper er ikke direkte glupe heller. Noen vitser er morsomme. Jeg mener jeg har fått en god latter av de to videoene

 

 

Men som sagt, høyre grupper kan også være sabla sutrete også. Nå jeg synes feminister er også ganske komiske. Bare se "Hugh Mungus" på youtube som eksempel av insane morsom video. Men nå søkte jeg opp "I dont need a man" av Pussycat dolls, en sang som er gammel og ganske catchy. Og jeg kødder ikke, noen tok det politisk bokstavelig. Som er ment for å bare være oppmuntrendes nice catchy sang som ble bokstavelig tolket :P. Og jeg kan ærlig talt ikke ta noen bokstavelig når noen sier "folk er rasistiske mot hvite folk" det er ikke at rasisme ikke eksisterer. Men det at noen bruker det... som et argument. Altså det blir som å sutre som en jente, det er derfor jeg virkelig har noe problemer å ta folk seriøse når de ærligtalt ikke kan prøve iallfall. På samme måte som en fyr blir voldtatt av en dame (spørs litt på alder men generelt) altså hadde det vært at kuken ble kuttet av. Ok det har vært forferdelig. Men hvis en fyr... serriøst ikke klarer å få av seg en dame å bli pult. Jeg beklager jeg kan bare ikke ta sånne folk alvorlig, om du er en fyr og skal sutre om slikt. Jeg bare klarer ikke å ta slikt alvorlig helt, blir rent kjerring og mer komiskt enn alvorlig tatt på min side.

 

Men uansett la meg vite hva du synes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Frogke skrev:

Jeg kødder ikke. Har lest noen kommentarer på YouTube om det. At de ønsker å ødelegge Islam innenfra, og derfor har noen vurdert høyre populistiske grupper heller. Det er bare rent komiskt å lese bare. Er nesten som jeg vurderer å stemme på arbeiderpartiet bare pga noe jeg fant på nettet. Har hørt en del muslimer skal stemme på arbeiderpartiet også. Men poenget er at alle kommer overens i et system og politisk samfunn der vi alle er like mye verdt. Jeg synes uansett det er en smule komiskt. Men hva tror du?

 

Når var kristendom synonymt med Marxisme? Marx hatet kristendom. Og hans familie og medmennesker led under hans hat mot medmennekelige verdier.

Islam kan bedre forståes som en fascistisk bevegelse, med blind vold, nasjonalisme og en patriarkalsk struktur som grunnpilarer. På sett og vis, nøyaktig det motsatte av Marxisme.

Anbefaler deg om å slå opp i en ordbok, så du skjønner hva begrepene du bruker betyr.

Endret av debatant
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Kristendommen er ikke marxistisk

2. At islam skal bli marxistisk er ikke en reell problemstilling, og muslimer flest frykter ikke dette.

3. Begge ytterpunktene (den radikale venstresiden og den ekstreme høyresiden) er tilbakestående på hver sin måte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.4.2017 den 16.52, Daniel123 skrev:

1. Kristendommen er ikke marxistisk

Neida. Fordi homofilt ekteskap i kirken er ikke et resultat av det :P

Nå mener jeg ikke "ikke kristne ekteskap" dette er i definisjonen kristent ekteskap. Det er også snakk om homofilt ekteskap i moskeer. Nå jeg bryr meg ikke, men det er helt klart at det ligger noe bak det

Endret av Frogke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...