Sirah Skrevet 26. juni 2018 #221 Del Skrevet 26. juni 2018 Vi er flere som tenker på deg. Håper du skriver noe her snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru.Smae Skrevet 27. juli 2018 #222 Del Skrevet 27. juli 2018 For en sterk person du er. Jeg har lest hele dagboken din og jeg heier på deg, på alle måter! Håper du har det ok selv om du ikke har skrevet her på en stund og at du er travelt opptatt med valp og praksis, det fortjener du 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstrum Skrevet 3. august 2018 #223 Del Skrevet 3. august 2018 Kjære skadeskutt, det nærmer seg 3 måneder siden vi hørte fra deg sist Håper, håper, håper du har det greit, at du enten er travelt opptatt med valp og barn, eller at du får den hjelpen du trenger. Vit at jeg -og flere!- tenker på deg jevnlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 3. august 2018 #224 Del Skrevet 3. august 2018 Jeg har skadeskutt på Facebook, og hun har lagt ut fine bilder i hele sommer, ser ut som hun har det greit ❤ Tenker på deg jeg også, selv om vi ikke har snakket på en stund 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstrum Skrevet 4. august 2018 #225 Del Skrevet 4. august 2018 10 timer siden, Pupsilure skrev: Jeg har skadeskutt på Facebook, og hun har lagt ut fine bilder i hele sommer, ser ut som hun har det greit ❤ Tenker på deg jeg også, selv om vi ikke har snakket på en stund SÅ godt å høre! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 4. august 2018 #226 Del Skrevet 4. august 2018 På 3.8.2018 den 21.35, Pupsilure skrev: Jeg har skadeskutt på Facebook, og hun har lagt ut fine bilder i hele sommer, ser ut som hun har det greit ❤ Tenker på deg jeg også, selv om vi ikke har snakket på en stund Fantastisk ❤️ Tusen takk for oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertesukk Skrevet 4. august 2018 #227 Del Skrevet 4. august 2018 (endret) På 3.8.2018 den 21.35, Pupsilure skrev: Jeg har skadeskutt på Facebook, og hun har lagt ut fine bilder i hele sommer, ser ut som hun har det greit ❤ Tenker på deg jeg også, selv om vi ikke har snakket på en stund Så utrolig godt å høre. Jeg har fulgt Skadeskutt og det som hun har skrevet siden begynnelsen og tenker også ofte på hvordan det går med henne. Jeg håper at hun en dag kommer tilbake til forumet og fortsetter å skrive og dele sine tanker og erfaringer, det har i alle fall hjulpet meg utrolig mye da jeg kjenner meg godt igjen i det som hun skriver. Endret 4. august 2018 av Hjertesukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. oktober 2018 #228 Del Skrevet 20. oktober 2018 Håper det går bra med deg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 12. oktober 2021 #229 Del Skrevet 12. oktober 2021 Du ser vel neppe denne tråden lenger, men håper alt går fint enda ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå