Gå til innhold

Liker gutter jenter som er 150 høy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært med ei på 1,50. Null problem. Det var også null problem med høyden til hun på 1,85. Antall cm betyr ingenting for hvor godt jeg liker et annet menneske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høyde har ingenting å si for jenter, vil jeg tørre å påstå. Korte kan være søtt og nett mens lange kan være elegant og modellaktig. Så lenge en ikke er kortvokst, eller 190, tror jeg ingen bryr seg nevneverdig. Mange lave kvinner som er utrolig flotte og som ikke sliter på mannefronten. Bl.a. er kona til Will Smith, Kylie Minogue, Kourtney Kardashian og Annasophia Robb 152. Tror ikke de mangler beilere. Til deg på 170, vil jeg virkelig ikke tro at høyden din stopper deg. De fleste modeller er høyere enn deg, og tror ikke akkurat Victoria's Secret englene sliter med å finne seg en mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2017-04-19 den 23.25, AnonymBruker skrev:

Jeg gidder ikke være i forhold med en mann som sitter å jacker off til nette damer på 150 konsekvent og liksom finner meg attraktiv... :P Og på toppen av hele presset i samfunnet så må man også være under 160 for å bli anset som feminin.. Innser at jeg fremstår som bitter. Ikke meningen. Trives bare som singel! :) 

Anonymkode: 78720...0a7

Det er overhodet ikke et problem å være 170

Som de fleste andre single menn "jacker jeg off" til både jenter på 150 og 170. 

150, 170, 180- det er ikke høyden deres som teller, det er forholdet mellom lengden på langfingeren deres og- cup størrelse konvertert til tall multiplisert med 3,141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...