Gå til innhold

Penisoperasjon som 30-årsgave til samboeren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboeren min blir 30 til høsten, og jeg vurderer flere gavealternativer. 

Han har alltid hatt komplekser for penisen sin. Det går alltid litt opp og ned og varierer mellom sterke komplekser og moderate komplekser, men de er alltid tilstede og har hemmet livskvaliteten hans tilsvarende. Han har snakket om penisoperasjon lenge, men har ikke råd. I alle fall ikke nå mens han fortsatt er student. Men kostnaden på 60.000 er ikke så big deal for meg. Så jeg vurderer å gi han en operasjon i gave. 

Det er bare én klinikk i Norge som tilbyr denne operasjonen, og etter hva de skriver på nettsiden sin så er den vanligste årsaken til at menn velger operasjon akkurat det samboeren min sliter med.

Hva synes dere? Er det for stor gave å gi? Mange menn kjøper brystoperasjoner til sine partnere, er det noen forskjell? 

Og til dere som sier det er farlig. Alle operasjoner innebærer en risiko, men penisoperasjoner i dag kan ikke sammenlignes med de som var for 20 år siden. 

Anonymkode: 5a45d...d65

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om alle kvinner var så løsningsorienterte som deg, ville verden vært et mye bedre sted.

Anonymkode: 64a0b...032

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere? Er det for stor gave å gi? Mange menn kjøper brystoperasjoner til sine partnere, er det noen forskjell? 

Anonymkode: 5a45d...d65

Nei, mange menn gjør ikke dette. Noen menn (eller guttehvalper) gjør det, men de fleste oppegående menn gjør det ikke. Selv ville jeg aldri kjøpt en rent kosmetisk brystoperasjon til kjæresten min i gave, selv om hun hadde komplekser. Hennes komplekser skal ikke bekreftes og legitimeres av meg, min oppgave er å fortelle henne hvor vakker hun er naturlig og vise henne hvor mye jeg setter pris på kroppen hennes akkurat slik den er. 

Hvis hun likevel var fast bestemt på operasjon heller enn å arbeide med sin egen selvfølelse, så måtte hun ha ordnet det selv. Det skulle ikke hersket noen tvil om at den operasjonen ikke hadde noe som helst med meg eller mitt syn på henne å gjøre.

Mistenker for øvrig at du er et troll. 

Anonymkode: 38a9c...59d

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles er det en stor risiko med penisoperasjoner. Har hørt mange historier om mislykkede inngrep. Mye risiko for en operasjon som gir mest "nytte" slapp, og gir liten økning på sikt. Jeg ville aldri tatt sjansen på slik, selv om jeg ikke har svære greiene å vifte med. Da er det mye bedre å gi ham profesjonell hjelp for å finne aksept for det han har. For det er jo ikke DU som er misfornøyd, er det vel? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min har også noe komplekser for størrelse og har snakket om operasjon. Jeg forteller han at det er noe han absolutt ikke trenger (og jeg mener det, den er mer enn stor nok). Uansett hvor mye han hadde snakket om det og tilogmed bestemt seg hadde jeg ikke gitt en sånn gave. Da forteller jeg han jo at jeg vil ha en større penis. Ja, selvfølgelig hadde jeg støttet han om han absolutt måtte ha en, men jeg ville ikke vært pådriver til det. 

Jeg er redd en sånn gave ville forsterket kompleksene hans og gjort at han aldri følte han var bra nok for deg.

Endret av Inwe
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang han tar opp operasjon, så si til han "om dette er et så stort problem for deg, så kan jeg sponse operasjonen din. Men du er nødt å gjøre det for din skyld og ingen andres. Jeg elsker deg som du er"

Å gi det som en overraskelse i gave uten å snakke om det vil i 80% av tilfellene bli sett på som kritisering av vedkommendes kropp, om det gjelder pupper eller peniser

Anonymkode: 635f6...1ea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det ikke jeg som er misfornøyd. Men dette handler ikke om meg, og tok meg lang tid å forstå det, noe jeg skammer meg over. Dette handler om han og hans syn på seg selv. Og så lenge jeg ikke har noen personlige moralske motforestillinger mot kosmetiske operasjoner generelt, ser jeg ingen grunn til å trekke skille ved kjønnsorganet.

I England er det for øvrig så stor pågang at en klinikk som spesialiserer seg på slike operasjoner åpner nye klinikker over hele England.

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3627276/Lorry-driver-25-undergoes-6-000-penis-englargement-surgery-add-inches-manhood.html

Det er nok mange myter rundt slike operasjoner som henger igjen i ryggmargen hos folk flest. Det er nok bare snakk om tid før dette også blir normalisert. Men noen må alltid gå foran. 

De første kvinnene som tok brystoperasjon fikk nok tilsvarende med hets. Men i dag er det ikke stigma knyttet til brystoperasjoner lengre. Og godt er det.

Anonymkode: 5a45d...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 Men i dag er det ikke stigma knyttet til brystoperasjoner lengre. Og godt er det.

Anonymkode: 5a45d...d65

Eh, jo. Og godt er det.

Anonymkode: 3b9c8...c69

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har dere vært sammen? Jeg hadde vært bekymret for at han ble så gira på "ny" penis, at han nå tror at han kan få bedre og vil prøve sex med andre

Anonymkode: 34fe4...223

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Kjempegod ide, kjør på!

Heldig du som syns 60k er en smal sak å hoste opp. Ny hjerne til deg kan være neste post for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om han seriøst ønsker den operasjonen og du har råd til det, hvorfor ikke?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samboeren min blir 30 til høsten, og jeg vurderer flere gavealternativer. 

Han har alltid hatt komplekser for penisen sin. Det går alltid litt opp og ned og varierer mellom sterke komplekser og moderate komplekser, men de er alltid tilstede og har hemmet livskvaliteten hans tilsvarende. Han har snakket om penisoperasjon lenge, men har ikke råd. I alle fall ikke nå mens han fortsatt er student. Men kostnaden på 60.000 er ikke så big deal for meg. Så jeg vurderer å gi han en operasjon i gave. 

Det er bare én klinikk i Norge som tilbyr denne operasjonen, og etter hva de skriver på nettsiden sin så er den vanligste årsaken til at menn velger operasjon akkurat det samboeren min sliter med.

Hva synes dere? Er det for stor gave å gi? Mange menn kjøper brystoperasjoner til sine partnere, er det noen forskjell? 

Og til dere som sier det er farlig. Alle operasjoner innebærer en risiko, men penisoperasjoner i dag kan ikke sammenlignes med de som var for 20 år siden. 

Anonymkode: 5a45d...d65

Ja gi ham det som gave du. Gi ham ENDA mer komplekser om penisen sin. :roll:

Anonymkode: 28455...d5e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt er det ikke jeg som er misfornøyd. Men dette handler ikke om meg, og tok meg lang tid å forstå det, noe jeg skammer meg over. Dette handler om han og hans syn på seg selv. Og så lenge jeg ikke har noen personlige moralske motforestillinger mot kosmetiske operasjoner generelt, ser jeg ingen grunn til å trekke skille ved kjønnsorganet.

I England er det for øvrig så stor pågang at en klinikk som spesialiserer seg på slike operasjoner åpner nye klinikker over hele England.

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3627276/Lorry-driver-25-undergoes-6-000-penis-englargement-surgery-add-inches-manhood.html

Det er nok mange myter rundt slike operasjoner som henger igjen i ryggmargen hos folk flest. Det er nok bare snakk om tid før dette også blir normalisert. Men noen må alltid gå foran. 

De første kvinnene som tok brystoperasjon fikk nok tilsvarende med hets. Men i dag er det ikke stigma knyttet til brystoperasjoner lengre. Og godt er det.

Anonymkode: 5a45d...d65

Myter? Det er jo bare å se på etterbilder, og høre på vitnemål fra de som har opplevd mislykkede operasjoner, så skjønner man fort at dette ikke kan viftes bort som myter. Det er langt mer innviklet enn brystoperasjon. Mister man følelsen i noen nerver vil det kunne føre til sterkt forringet sexliv. Hva om noe gikk feil og han ble impotent? Det hadde vært gaven sin det! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 19.4.2017 den 14.12, AnonymBruker skrev:

Nei, mange menn gjør ikke dette. Noen menn (eller guttehvalper) gjør det, men de fleste oppegående menn gjør det ikke. Selv ville jeg aldri kjøpt en rent kosmetisk brystoperasjon til kjæresten min i gave, selv om hun hadde komplekser. Hennes komplekser skal ikke bekreftes og legitimeres av meg, min oppgave er å fortelle henne hvor vakker hun er naturlig og vise henne hvor mye jeg setter pris på kroppen hennes akkurat slik den er. 

Hvis hun likevel var fast bestemt på operasjon heller enn å arbeide med sin egen selvfølelse, så måtte hun ha ordnet det selv. Det skulle ikke hersket noen tvil om at den operasjonen ikke hadde noe som helst med meg eller mitt syn på henne å gjøre.

Mistenker for øvrig at du er et troll. 

Anonymkode: 38a9c...59d

Dette er vel det fineste jeg har lest på KG. Ikke at den konkurransen er spesielt tøff, men...Flott allikevel!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesus.. Det kryr av jenter med AA og A-cup som lever i lykkelige forhold hvor sexlivet er helt fint. 

Det kryr ikke av menn med micropenis som lever i lykkelige forhold hvor sexlivet er helt fint. 

Å sammenlikne de to er faen meg et tegn på langt fremskreden idioti. Det ene er rent kosmetisk, det andre er det som muliggjør det å ha sex (ok, å pule da) rent praktisk. 

Anonymkode: b1fb8...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jesus.. Det kryr av jenter med AA og A-cup som lever i lykkelige forhold hvor sexlivet er helt fint. 

Det kryr ikke av menn med micropenis som lever i lykkelige forhold hvor sexlivet er helt fint. 

Å sammenlikne de to er faen meg et tegn på langt fremskreden idioti. Det ene er rent kosmetisk, det andre er det som muliggjør det å ha sex (ok, å pule da) rent praktisk. 

Anonymkode: b1fb8...a7b

Nå er det svært så som har mikropenis, i TS sitt tilfelle er den vel kanskje mindre enn snittet. Og uansett om man har kommet lenger i penismodifikasjon/kirurgi så er det likevel en betydelig risiko. Les gjerne litt historier fra de som har tatt slike operasjoner der det har gått galt først, så får man et litt annet inntrykk. 

Anonymkode: 8be95...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...