Gå til innhold

Kan jeg prøve å stjele ham fra henne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 18. april 2017 den 14.00, AnonymBruker skrev:

Hei :)

Jeg tror nok det er meg du sikter til her. Det er bare alt for mye som stemmer til at det ikke kan være tilfellet. Så takk for komplimentene! Jeg kan fortelle deg såpass at jeg ikke har tenkt å gå fra kjæresten min med det første, har alt for mye investert i forholdet til å avslutte på nåværende tidspunkt. Men jeg er gjerne med på litt hygge "på si", hvis du er interessert i det. Jeg tror jeg vet hvem du er, og jeg er absolutt interessert.

Anonymkode: fc4b5...10b

Mann uten ryggrad, ÆSJ!!!

Anonymkode: 5ed89...455

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17. april 2017 den 23.13, AnonymBruker skrev:

Han er norsk. Det er derfor jeg synes det er så rart at han har gått for en liten inder. Han er veldig kjekk og kunne fått omtrent hvem som helst, inkl meg som folk spør om er modell og om jeg er svensk hele tiden. 

Anonymkode: 08ef6...431

Ja, tenk at folk kan ha forskjellig smak...

Anonymkode: 5ed89...455

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var poenget med å påpeke at dama hans ikke er norsk, at vi skulle si at dere passer perfekt sammen siden du har perfekt hår, hvite tenner og grønne øyner? :klo:

Anonymkode: a58c6...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overrasket over at ingen har trukket rasist-kortet her... :P

Anonymkode: 211c4...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger skulle jeg ønske at listen til KG for å utestenge brukere var litt lavere. 

Anonymkode: 4df02...d09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger skulle jeg ønske at listen til KG for å utestenge brukere var litt lavere. 

Anonymkode: 4df02...d09

Enig. Ekkel tråd.

Anonymkode: 6437a...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid
På 17.4.2017 den 17.30, AnonymBruker skrev:

Jeg er så nesegrus betatt av en mann og idag fant jeg ut at han har en annen. Det var vanskelig å finne siden de ikke er åpne om det på sosiale medier og han ikke har ring. Det var som et slag i ansiktet. 

Fra blikkontakten vi har hatt VET jeg at han finner meg attraktiv. Jeg er en typisk nordisk kvinne, høy, blondt langt hår, helt rette, perfekte tenner og lysegrønne øyne. Kjæresten hans er indisk og har korte ben, kort hår og skjeve tenner. Jeg er også fem år yngre enn henne (jeg er 24).

Han er rundt to meter, og syv år eldre enn meg. Kjæresten har samme yrke som ham så det er vel gjennom det de har møttes. Men øynene hans ser så triste ut når han vandrer rundt i gangene. Han har ikke noe livsgnist på en måte.

Jeg vet jo at mange holder sammen bare fordi de ikke har noen andre og er redde for å bli alene. Foreldrene mine møttes da faren min hadde hatt en samboer i seks år som han forlot for min mor. Jeg vet at det kan gå å få en mann som har en annen.

Bør jeg prøve å stjele ham?

Anonymkode: 08ef6...431

Det er flott med gjenbruk men ikke av andres menn. De skal få være helt i fred og fortjener ikke å bli forstyrret i livet sitt. I stedet for gjenbruk kan du heller skaffe deg en ny som passer til akkurat deg. Så framt at denne mannen du nevner ikke har blitt annonsert "til salgs" eller "gis bort" så bør du heller se etter andre menn. 

Forøvrig så hjelper det lite med "vakker, ung, nordisk, blond, bla bla bla kvinne" utseende dersom du ikke har personlighet som matcher. Tipper at mannen det gjelder har valgt sin kvinne fra en kategori hvor du langt fra kan nå opp. Du hadde for eksempel aldri hatt sjanse på en mann som meg. ;) 

Glem denne trolletråden eller trolleoppførselen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2017 den 18.09, Ardwinna skrev:

Han har vel nok problemer i livet om ikke du skal komme og ødelegge forholdet hans og suge ut av ham den aller siste livsgnisten...
Men joda, kjør på. Dette blir sikkert kjempebra! :sprettoy:

Hvorfor er det å suge livsgnisten ut av ham hvis kjæresten kanskje er en av grunnene til at han ikke har livsgnist i utgangspunktet? Kunne ikke heller å få en ny (og penere) kjæreste hjelpe?

Anonymkode: 08ef6...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det å suge livsgnisten ut av ham hvis kjæresten kanskje er en av grunnene til at han ikke har livsgnist i utgangspunktet? Kunne ikke heller å få en ny (og penere) kjæreste hjelpe?

Anonymkode: 08ef6...431

Dersom han har trøbbel i forholdet er det ikke så enkelt at det han trenger er en ny og penere kjæreste. Spesielt ikke om den nye kjæresten er så betatt av seg selv og så overfladisk at det nye forholdet blir enda tommere enn det forrige.
Hva om han er deprimert eller stresset av andre årsaker og kjæresten hans er hans eneste holdepunkt i en trist og vanskelig verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist du får han så håper jeg noen stjeler han fra deg bare slik at du skal føle hvordan det er å bli fra stjelt typen! 

Fy skam deg! Eier du ikke respekt for andre mennesker? 

Anonymkode: a95bb...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neiii!!! Vil han ha deg går han i fra henne før han begynner noe som helst med deg.! La tiden gå og ikke press deg inn det kan få fatale konsekvenser om han ikke er interesert i deg. Du kan ikke gå inn å ødelegge noens liv basert på oret "tror".. han har ikke sakt direkte til deg at" jeg er forelsket i deg og jeg vil være med deg"! ? så hold deg unna!!!!!!!

Risikerer å ødelegge dit gode rykte... Mn dagens ungdom tenker ikke konsekvenser for noen.. har de barn du ikke vet om å kanskje?

Anonymkode: a95bb...9a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Jeg måtte dra på smilebåndet da jeg så denne tråden. Selv om han fyren har finner seg ei som er av en annen etnisitet så er det ikke dermed sagt det er et dårlig valg for han. Du kan selvsagt prøve deg men vær forberedt på å bli avvist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det gjør du bare ikke. Ha respekt for en medsøster! Får lyst til å oppsøke deg og rive av deg håret bare for å være inne på tanken...!!!!!!!!! Personer i forhold holder man seg unna, du prøver ikke å legge inn aksjer og forføre en som har en annen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...