Gå til innhold

Nordea lurte inn en mindreårig til å innvestere i aksjer.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Så på TV2 Nyhetene igår 18.30 om at en 17åring er blitt presset av en kunderådgiver i Nordea til å innvestere i aksjer og fikk etter to månder ikke lov å si opp avtalen fordi hun var mindreårig. Hun hadde et tap på 19.000kr og fikk utalelse fra bankklagenemda at hun ikke hadde noe krav fordi hun i ettertid fortsatte å være kunde i banken.

Kan ikke fatte at en så stor bank som skal være en profosjonell part i avtalen ikke kan ta ansvaret.

Vi har i flere tilfeller sett hvordan bankklagenemda vurdere slike saker. De er der for å forsvare bankene skulle man trod.

Bankklagenemda skal være en del av rettsystemet, jeg håper ikke det norske rettsystemet ikke er like usikkert som Banklagenemda.

Nordea oppfattes som en uprofosjonell og tragisk bank i mine øyner.

Ingrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De skulle aldri ha snakket med henne uten at en av de foresatte var til stede. Han fra klagenemda virket jo helt sløv. Han ville jo ikke se inn i kameraet en gang. Vet om noen som er mer enn lei av hvordan Nordea behandler folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest happyending
Snakker av erfaringNordea er verdens dårligste bank når det gjeller kundeservice og kundebehandling.

Helt enig, de er utrolig overlegne og snobbete der blant annet... Dyre er de også.. Jeg brukte de tidligere, men pga mange små episoder og manglende kundeservice bytta jeg til en konkurrerende lokalbank, de er ganske dyre på avgifter i andre banker, men ellers billige og de har verdens beste kundeservice, aldri opplevd maken.. Får alltid hjelp hvis det er noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...