Gå til innhold

Spørsmål om den andre siden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere mener at man kommer i en annen dimensjon, den andre siden, etter livet som menneske på jorden.

Så et program der et medium pratet med personer, og hadde kontakt med de på den andre siden. Åndene påpekte at de var sånn og sånn fortsatt, for eksempel like glad i mat, lukter den samme parfymelukten og lignende. Blir påstått at de fortsatt har egenskaper som de hadde på jorden.

Hvis dette stemmer, hva med seksuelle følelser, beholdes de også over på den andre siden? Det må vel være frustrerende å kjenne på, eller som det umulig kan bli tilfredsstilt? Eller blir det det? Og spiser de på den andre siden?

Om uenigheter mellom mennesker på jorden, enten det er mellom venner eller familie: Hva skjer med de jordiske mellommenneskelige konfliktene, når de samme er kommet over på den andre siden?

Er det noen som har reflektert over dette, og kommet fram til svar? Har noen her snakket med et medium som har gitt svar på det?

 

Anonymkode: b92c7...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Den Lille Heksa

På andre siden har man jo ikke fysisk kropp, så vil tro at alt som er knyttet til den fysiske kroppen, inkludert spising og sex blir borte. Man vil iallefall ikke ha behov for disse tingene. Konfliktene forsvinner visst også. Men ofte vil de vise mediumet det som de gjorde når de var her for at man skal skjønne at det er dem.

Kan anbefale disse bøkene:

Sjelereiser - Michael Newton

Døden ga meg livet - Anita Moorjani

Himmenlen finnes - Eben Alexander

Mange liv, mange mestere - Brian E. Weiss

Saved by the light - Dannion Brinkley

Kanskje mediumet Matt Fraser har noe å si om det, har ikke lett gjennom videoene hans:  https://www.youtube.com/user/SimplyPsychic/videos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2017 den 13.54, Den Lille Heksa skrev:

På andre siden har man jo ikke fysisk kropp, så vil tro at alt som er knyttet til den fysiske kroppen, inkludert spising og sex blir borte. Man vil iallefall ikke ha behov for disse tingene. Konfliktene forsvinner visst også. Men ofte vil de vise mediumet det som de gjorde når de var her for at man skal skjønne at det er dem.

Kan anbefale disse bøkene:

Sjelereiser - Michael Newton

Døden ga meg livet - Anita Moorjani

Himmenlen finnes - Eben Alexander

Mange liv, mange mestere - Brian E. Weiss

Saved by the light - Dannion Brinkley

Kanskje mediumet Matt Fraser har noe å si om det, har ikke lett gjennom videoene hans:  https://www.youtube.com/user/SimplyPsychic/videos

Dette var et fint svar! Ble nysgjerrig mer på temaet nå! 

Hvilken bok vil du anbefale å starte med? 

Ble veldig glad for tipsene, skal lese alle, tusen takk @Den Lille Heksa:hjerte:

Anonymkode: b92c7...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke "folk på den andre siden" de kommer i kontakt med. Man skal ikke gjøre sånt, man skal ikke tulle med sånt. Ikke driv med sånt, ikke les om sånt. 

Dette er en advarsel som er godt ment. Ikke bland deg borti sånt! 

Anonymkode: 0cb03...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke "folk på den andre siden" de kommer i kontakt med. Man skal ikke gjøre sånt, man skal ikke tulle med sånt. Ikke driv med sånt, ikke les om sånt. 

Dette er en advarsel som er godt ment. Ikke bland deg borti sånt! 

Anonymkode: 0cb03...61f

Hva med himmelen og perleporten? 

Forvirret nå. Hva mener du?

Anonymkode: b92c7...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med himmelen og perleporten? 

Forvirret nå. Hva mener du?

Anonymkode: b92c7...cf9

Nei. Det er ikke FOLK, de får kontakt med. Tenk deg litt om. Hvem kommer når du tøyser med okkulte ting? Det er mange, mange som har opplevd jævlige ting i etterkant av å ha søkt til slikt. Den som søker ondskapen.. ja.. det kan du tenke deg. 

Ånder snakker ikke til deg gjennom brett eller "liza minelli" eller hva hun heter, annet enn onde ånder og demoner.

Anonymkode: 0cb03...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Den Lille Heksa
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette var et fint svar! Ble nysgjerrig mer på temaet nå! 

Hvilken bok vil du anbefale å starte med? 

Ble veldig glad for tipsene, skal lese alle, tusen takk @Den Lille Heksa:hjerte:

Anonymkode: b92c7...cf9

Så bra :)
Ta den boken du føler er mest spennende for deg, men jeg må si at Anita Moorjani's bok gjorde mest inntrykk på meg. Hun leser den inn selv og jeg hørte gjennom den tre ganger. Utrolig spennende og rørende fortelling. Har hørt gjennom den andre boken hennes to ganger også nå, og håper hun skriver mange flere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2017 den 12.25, AnonymBruker skrev:

Flere mener at man kommer i en annen dimensjon, den andre siden, etter livet som menneske på jorden.

Så et program der et medium pratet med personer, og hadde kontakt med de på den andre siden. Åndene påpekte at de var sånn og sånn fortsatt, for eksempel like glad i mat, lukter den samme parfymelukten og lignende. Blir påstått at de fortsatt har egenskaper som de hadde på jorden.

Hvis dette stemmer, hva med seksuelle følelser, beholdes de også over på den andre siden? Det må vel være frustrerende å kjenne på, eller som det umulig kan bli tilfredsstilt? Eller blir det det? Og spiser de på den andre siden?

Om uenigheter mellom mennesker på jorden, enten det er mellom venner eller familie: Hva skjer med de jordiske mellommenneskelige konfliktene, når de samme er kommet over på den andre siden?

Er det noen som har reflektert over dette, og kommet fram til svar? Har noen her snakket med et medium som har gitt svar på det?

 

Anonymkode: b92c7...cf9

Hei,

Forunderlig tanke det her. Min mor døde for et år tilbake, og jeg drømte om del om henne. Spesielt en drøm jeg hadde om henne sommeren etter husker jeg godt, hvor hun holdt i hånda mi og sa at hun ikke hadde forandret seg. Våknet med følelsen av at hun holdt hånden min og det var så virkelig at jeg gråt. :) Fikk liksom følelsen av å ha henne tilbake og det gjorde veldig godt.

Anonymkode: 9fc5d...082

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om uenigheter mellom mennesker på jorden, enten det er mellom venner eller familie: Hva skjer med de jordiske mellommenneskelige konfliktene, når de samme er kommet over på den andre siden?

Jeg tror at konflikter blir løst om det er noe som heter "den andre siden." Ikke umiddelbart da, jeg tror man er lik seg selv frem til man får være der litt. Jeg tror man lærer mye av de valg og opplevelser man hadde på jorden.

Anonymkode: 9fc5d...082

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det er ikke FOLK, de får kontakt med. Tenk deg litt om. Hvem kommer når du tøyser med okkulte ting? Det er mange, mange som har opplevd jævlige ting i etterkant av å ha søkt til slikt. Den som søker ondskapen.. ja.. det kan du tenke deg. 

Ånder snakker ikke til deg gjennom brett eller "liza minelli" eller hva hun heter, annet enn onde ånder og demoner.

Anonymkode: 0cb03...61f

Søker ikke onde ting.

Mener du at himmelen ikke finnes, at vi bare ikke er mer på noen måte. Etter livet på jorden?

Har troen på det gode og at vi er beskyttet mot det du nevner. Finnes det onde ånder, må det vel finnes gode også?

Hvem blir de onde? De onde på jorden? 

Kverulere ikke, håper du vil si hva du mener om det! :)

Anonymkode: b92c7...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Forunderlig tanke det her. Min mor døde for et år tilbake, og jeg drømte om del om henne. Spesielt en drøm jeg hadde om henne sommeren etter husker jeg godt, hvor hun holdt i hånda mi og sa at hun ikke hadde forandret seg. Våknet med følelsen av at hun holdt hånden min og det var så virkelig at jeg gråt. :) Fikk liksom følelsen av å ha henne tilbake og det gjorde veldig godt.

Anonymkode: 9fc5d...082

Åh det har jeg også opplevd! Et familiemedlem som holdt rundt meg i drømmen, en fast god klem.

Våknet og kjente grepet rundt meg en stund etter! Lå helt stiller og kjente på den gode, men merkelige følelsen.

Det kjentes helt virkelig ut! :)

Tror de kan besøke oss, og vise seg i drømmene. Hvis det ikke er tilfelle, er det godt å drømme sånn likevel.

 

Anonymkode: b92c7...cf9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror at konflikter blir løst om det er noe som heter "den andre siden." Ikke umiddelbart da, jeg tror man er lik seg selv frem til man får være der litt. Jeg tror man lærer mye av de valg og opplevelser man hadde på jorden.

Anonymkode: 9fc5d...082

Ja for et medium på tv. Fortalte at en på andre siden hadde fått nytt syn på ting, og angret stahet på jorden mot noen i en bestemt sak.

Den hadde fred i himmelen, men fikk det bedre ved å få uttrykt saken til gjenlevende. 

De som har for tidlig gått over til andre siden, av sykdom eller tatt av dage. De kan uttrykke fred gjennom medium og at de har det godt. 

Hvordan kan de ha fred om de får medet seg de sørgende etterlatte? Eks barn som strever etter tapet. 

Om den andre siden finnes, syns jeg det er rart, vondt og fint på samme tid.  Fint å følge med. Men smertefullt å se sine gjenlevende sørge og savne.

For de som resten av livet savner og sørger, må det være grusomt å få det med seg, men  kan ingenting å gjøre for å trøste?

Anonymkode: b92c7...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Den Lille Heksa skrev:

Så bra :)
Ta den boken du føler er mest spennende for deg, men jeg må si at Anita Moorjani's bok gjorde mest inntrykk på meg. Hun leser den inn selv og jeg hørte gjennom den tre ganger. Utrolig spennende og rørende fortelling. Har hørt gjennom den andre boken hennes to ganger også nå, og håper hun skriver mange flere!

Takk for ditt innspill! Inspirerende! 

Anonymkode: b92c7...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Forunderlig tanke det her. Min mor døde for et år tilbake, og jeg drømte om del om henne. Spesielt en drøm jeg hadde om henne sommeren etter husker jeg godt, hvor hun holdt i hånda mi og sa at hun ikke hadde forandret seg. Våknet med følelsen av at hun holdt hånden min og det var så virkelig at jeg gråt. :) Fikk liksom følelsen av å ha henne tilbake og det gjorde veldig godt.

Anonymkode: 9fc5d...082

Må og si at så rørende opplevelse du hadde! Tror det var hun som virkelig besøkte deg i den drømmen! :hjerte:

Anonymkode: b92c7...cf9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2017 den 13.54, Den Lille Heksa skrev:

På andre siden har man jo ikke fysisk kropp, så vil tro at alt som er knyttet til den fysiske kroppen, inkludert spising og sex blir borte. Man vil iallefall ikke ha behov for disse tingene. Konfliktene forsvinner visst også. Men ofte vil de vise mediumet det som de gjorde når de var her for at man skal skjønne at det er dem.

Kan anbefale disse bøkene:

Sjelereiser - Michael Newton

Døden ga meg livet - Anita Moorjani

Himmenlen finnes - Eben Alexander

Mange liv, mange mestere - Brian E. Weiss

Saved by the light - Dannion Brinkley

Kanskje mediumet Matt Fraser har noe å si om det, har ikke lett gjennom videoene hans:  https://www.youtube.com/user/SimplyPsychic/videos

Slutt å lokk usikre og naive folk til å bruke penger på spekulativt vås.

Jeg har med. status "gjenopplivet med positivt resultat" . Var klinisk død i 15 min. Jeg er totalt overbevisst om at når det er slutt så er det slutt. Det var like svart som før  en ble født.

Men men .... folk vil alltid bedras

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den Lille Heksa
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For de som resten av livet savner og sørger, må det være grusomt å få det med seg, men  kan ingenting å gjøre for å trøste?

Anonymkode: b92c7...cf9

Joda, noen ganger klarer de det, i drømme blant annet, slik som du opplevde :)   Har selv fått "beskjeder" fra min avdøde hest og hund, og moren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...