Gå til innhold

I førtiårene: .Redd for at jeg kommer til å ende opp alene...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

40 er det nye 30 ;)

Det finnes noen for alle!. Jeg er selv 44 og har ingen problemer med å treffe menn. Jeg hr ikke lett for å finne fast partner, men jeg gjør ingenting for å finne en heller....Jeg dyrker sosiale aktiviterer og vennskap så da er det ikke så mye tid til å stur over det jeg ikke har.

Anonymkode: 5ffd0...b1d

Jeg vet ikke om jeg er heeelt enig, men langt på vei. Jeg er 43 og har vært singel et års tid. Det er ikke lett å finne kjærligheten på nytt, men det er ikke umulig å treffe menn heller. 

Som jeg pleier å tenke: Mens man leter kan man jo ha det litt hyggelig på veien. 

Underforstått går ikke dette utelukkende på lav terskel for ny sex, men for at man må kysse noen frosker. Man må prøve, lete og se seg om, for å kunne finne noe. 

 

Jeg har fortsatt øynene åpne 😉

Anonymkode: fb8eb...2e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en kvinne å treffe menn må være det enkleste som finnes. Der kan velge og vrake etter desperate menn. Det er mye verre for menn å finne seg en flott kvinne, da disse alltid har en kjæreste.

Anonymkode: bcb1e...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2017 den 0.10, AnonymBruker skrev:

:lillesky2: Så koselig å høre sånne historier. Har dere barn fra før? Jeg er på din alder, men har på en måte gitt opp håpet. Tror nok at toget er gått.

Toget går hele tiden ! Men det er stadig nye tog som kommer, i en uendelig rekke faktisk. Var i London misset et tog med et par sekunder, bare 2 minutter etterpå kom det et nytt :)  Så uansett, det er aldri for sent. Har sett enkemenn/kvinner som har funnet ny kjærlighet langt oppe i 70 årene og har stort kost seg med dette til siste åndedrag. Så det er innstillingen som er noe galt med, ikke manglende "tog " :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For en kvinne å treffe menn må være det enkleste som finnes. Der kan velge og vrake etter desperate menn. Det er mye verre for menn å finne seg en flott kvinne, da disse alltid har en kjæreste.

Er uenig i dette, det er nok av flotte kvinner som mister mannen i utroskap og død, de er da ledige på markedet en stund til neste flotte person dukker opp. Det samme med menn, så skal man treffe disse da, og det kan ta litt tid. Om man da ikke er søkk rik, og ser ut som Brad Pitt . Men det er alltid en mulighet, og den er ikke minimal om man da ikke er så sær at dette ødelegger alt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en kvinne å treffe menn må være det enkleste som finnes. Der kan velge og vrake etter desperate menn. Det er mye verre for menn å finne seg en flott kvinne, da disse alltid har en kjæreste.

Anonymkode: bcb1e...6d9

Det er kvinners marked når det gjelder sex. Men det er menns marked når det gjelder faste forhold. Slik har det alltid vært.

Anonymkode: f78ef...bbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...