Gå til innhold

Spørsmål til kristne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om det hadde vist seg at Jesus faktisk var gift med Maria Magdalena ville det påvirket deres tro ?

 

Ja jeg vet at det ikke står noe om det i bibelen, dette er et rent hypotetisk spørsmål.

Anonymkode: 17173...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hypotetiske spørsmål bør man ikke svare på 😊

Jo, det hadde nok påvirket, men samtidig så har jo denne ideen eksistert lenge, så det ville ikke vært noe sjokk. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det berører ikke essensen av kristendommen.

Anonymkode: 03813...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om det hadde vist seg at Jesus faktisk var gift med Maria Magdalena ville det påvirket deres tro ?

 

Ja jeg vet at det ikke står noe om det i bibelen, dette er et rent hypotetisk spørsmål.

Anonymkode: 17173...539

Frimurerske lærer er garantert gale. Heldigvis slipper en å ofre en kalori på slike tanker. Er dog redd dette innlegget kostet meg 1,5 kalorier :(

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, debatant skrev:

Frimurerske lærer er garantert gale. Heldigvis slipper en å offre en kalori på slike tanker. Er dog redd dette innlegget kostet meg 1,5 kallorier :(

Jeg tolker det som et ja.

Anonymkode: 17173...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, debatant skrev:

Frimurerske lærer er garantert gale. Heldigvis slipper en å ofre en kalori på slike tanker. Er dog redd dette innlegget kostet meg 1,5 kalorier :(

Dette har ikke noe med frimureri å gjøre. Du må ikke tro på alt Dan Brown skriver.

Anonymkode: 03813...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har ikke noe med frimureri å gjøre. Du må ikke tro på alt Dan Brown skriver.

Anonymkode: 03813...f28

Har aldri lest Dan Brown, kommer nok ikke til å gjøre det heller. Det finnes god litteratur der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...