Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste i VG.no om at 70% av tyrkere som er bosatt utenfor Tyrkia, stemte for diktatur. Hvorfor velger ikke disse å flytte tilbake til hjemlandet sitt og får kjenne diktaturet på nært hold? 

Anonymkode: eea30...492

Er vel Allah som har bestemt at de skal flytte til vesten og stemme for diktatur i hjemlandet. Allah har sikkert også bestemt at de har det så bra i vesten at de ikke trenger å flytte tilbake.

Anonymkode: b502f...9da

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars nordmenn som har kjøpt feriebolig i Tyrkia. Stakkars nordmenn som har booket sommerferien sin i Tyrkia. Stakkars, stakkars naive mennesker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Drizzt skrev:

Stakkars nordmenn som har kjøpt feriebolig i Tyrkia. Stakkars nordmenn som har booket sommerferien sin i Tyrkia. Stakkars, stakkars naive mennesker.

Jeg forvillet meg der engang som ung og aldri mer. Jeg har noen eldre familiemedlemmer som jeg fikk overtalt til å kansellere turen sin dit rett før resultatet var klart. Håper flere gjør det samme. 

Anonymkode: eea30...492

• Liker 1
Skrevet
På 16.4.2017 den 21.16, QATAR skrev:

Alt er Guds vilje. Allah ville at Erdogan skulle vinne valget idag. 

Allah ville at Erdogan skulle vinne? Kan ikke forstå at Allah vil tyrkerne så vondt. 

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, NordicViking skrev:

Allah ville at Erdogan skulle vinne? Kan ikke forstå at Allah vil tyrkerne så vondt. 

Jeg tror Allah har allerede vunnet. Europa er snart et kalifat.

Anonymkode: e0393...10e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, NordicViking skrev:

Velkommen til Norge? Nei det verste er at folk ikke tar QATAR på alvor. Bruk hodet. 57% av Tyrkere i Norge stemte på Erdogan. Det finnes 16 742 tyrkere i Norge. I tillegg kan du se på videoen at det utrolig mange muslimer i Norge. Fint å spøke litt iblant, men dersom du ikke tar dette på alvor. Så kan hele Europa ende opp som et kalifat. Det verste er at folk stemmer på sosialisme og sosialister ønsker mer innvandring. Vinner Arbeiderpartiet i 2017 så flytter jeg til Russland eller Kina. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette er fredelige muslimer i Norge. De deltar aktivt i demokratiet og dette er muslimenes rett. Ikke noe vits å klage her lille gutt. Gå hjem med deg nå husj hush. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...