Gå til innhold

Dere som bor i Oslo skal dere gå ut på 17 mai? Jeg vurderer å droppe det. Redd for terror


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste i barnetoget i Oslo er jo muslimske barn. Er det likevel et yndet mål for terrorister?

Anonymkode: eb784...dff

 

De fleste terrorangrep forekommer jo i muslimske land og muslimer er som oftest ofrene for terror. Folk dør jo daglig som følge av terror i Midtøsten...

Anonymkode: 53021...bb4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste i barnetoget i Oslo er jo muslimske barn. Er det likevel et yndet mål for terrorister?

Anonymkode: eb784...dff

Tviler på at de fleste barn i barnetoget er muslimer, men i så fall er det jo enda større sannsynlighet for terrorisme. Disse ekstremistene hater jo vestlige muslimer som har integrert seg i en vestlig verden. 

Anonymkode: d6e4f...462

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
På 16.4.2017 den 13.54, AnonymBruker skrev:

Men det har du, hver dag, både på Karl Johan, eller andre steder i mindre byer. Hver dag. Hele året. Jeg tviler på at 17.mai gjør det mer fristende for terrorister, da sikkerheten er økt fra Norges side nettopp på grunn av store folkemengder. 

Det er antakeligvis mer fristende å gjøre noe en vanlig dag, når politiet "ikke følger med". 

Anonymkode: e73e9...845

Tror du tar feil. Vi velger å feire 17 mai hos slektninger utenfor byen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Trondheim. Gruer meg til 17. mai, da vi har to barn i barneskoletoget. Jeg tenker at vi stikker fra byen så snart barnetoget er ferdig, og blir heller med på skoleaktivitetene på ettermiddagen, like ved der vi bor.

Skulle gjerne droppet barnetoget også. Kjenner jeg gruer meg. Hadde jeg ikke hatt barn, ville jeg ikke brydd meg. Men det å ha to barn på hvert sitt sted i toget, og ikke ha kontroll på hvor de er dersom noe skulle skje.... :-(

Anonymkode: b16bd...5a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste i barnetoget i Oslo er jo muslimske barn. Er det likevel et yndet mål for terrorister?

Anonymkode: eb784...dff

Du er klar over at muslimer er de som ofre er ofre for muslimsk terror. En muslim har mye større sjanse og bli offer for muslimsk terror en hva en hvit nordmann har.

 

Nå må det bli slutt på denne paranoia folk lider av.

 

Det hadde vært mer forstålig om du hadde vært redd for ¨å gå over veien. Siden du har mye større sjanse og bli kjørt ned og bli drept av en bil en hva du har og bli drept i et terrorangrep..

 

Men det er jo også synd at så mange lar seg bli slått av terrorister

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om dere ikke går ut på 17 mai, pgav redsel, har terroristene vunnet.

Anonymkode: be534...82b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De med at terroristene har "vunnet" hvis man lar dem bestemme hvor man oppholder seg, er såklart en side av saken. Logisk sett. Men når man har små barn, er det et beskyttelsesinstinkt som slår inn, som trumfer all fornuft, trumfer lysten til å bevege seg fritt ute hvis man bare aner et bittelite snev av fare. I allefall føler jeg det slik. Det er ikke mitt eget liv jeg er redd for. Jeg prøver å tenke som dere, at terroristene ikke skal styre hvor jeg beveger meg. Men denne logiske protesten/demonstrasjonen står seg ikke mot beskyttelsesinstinktet.

Anonymkode: b16bd...5a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...