Gå til innhold

Hvordan kan jeg få kontakt med han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde et kurs på skolen og vi ble slått sammen med en annen klasse som går samme linje, på en annen skole. Jeg ble helt betatt av en fyr der. Det er ekstremt skjeldent at jeg blir sånn betatt.. Jeg snakket ikke med han, men en kompis av han la meg til på Facebook så jeg klarte å finne han der. Stalker han på Facebook fra tid til annen og har prøvd å finne han på tinder, men uten hell. Han har også lukket instagram så hadde vel vært sykt kleint om jeg sendte en forespørsel om jeg kan følge han der. Sikkert kleint å legge han til på Facebook også,  for han skjønner vel at jeg har søkt etter han da. Han har 1300 venner der ser jeg, så han godtar vel alt, men uansett.. Noen forslag? 

Anonymkode: 59c7b...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må bare ta sjansen.  Eventuelt kan du prøve å få tak i snappen hans.  Små kleint blir det nok uansett. 

Anonymkode: 0cff4...18f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du må bare ta sjansen.  Eventuelt kan du prøve å få tak i snappen hans.  Små kleint blir det nok uansett. 

Anonymkode: 0cff4...18f

Men ta sjansen på hva? Legge han til på Facebook? Er bare så sykt flaut hvis han ikke er interessert. Vil lissom begynne veldig smått sånn at det ikke virker som jeg er ute etter noe spesielt. 

Anonymkode: 59c7b...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men ta sjansen på hva? Legge han til på Facebook? Er bare så sykt flaut hvis han ikke er interessert. Vil lissom begynne veldig smått sånn at det ikke virker som jeg er ute etter noe spesielt. 

Anonymkode: 59c7b...4c2

Sykt flaut?  Hva annet skal du gjøre da?  Dra hjem til han? Er det mindre flaut?

Prøv å følg han på insta du.

Anonymkode: 0cff4...18f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt disse damene som synes der er "sykt flaut" å vise interesse for en fyr, i hvert fall en du ellers aldri kommer til å se igjen. Hva tror du han kommer til å tenke? "Fy søren, hun er teit ass, som liker meg! Damer som liker meg er jammen helt lost ass!"? Legg ham til på facebook, send ham en melding og spør hvordan det går. Han kommer til å skjønne at du er litt interessert, han kommer til å synes det er hyggelig og ta det som et kompliment. Så blir det spennende å se om han er interessert tilbake eller ikke! :biggrin:

Det er så klart skummelt å sette seg i en situasjon hvor risikerer å bli avvist, men "sykt flaut" er det ingen grunn til å synes at det er. Du har ingenting å tape og man lever bare en gang, så det er bare å la det stå til! :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han har 1300 "venner" taper du ingenting på å legge ham til. Men spørs om du vinner så mye på det heller..

Anonymkode: c0a1c...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom han kommenterer en status til deres felles venn, kan du jo prøve å kommentere litt der. Men det er liten sannsynlighet for at han oppdager deg slik. Ellers kan du jo stalke ham litt til og finne ut hvor han er og hva han gjør. For eksempel om han skal på en spesiell fest, eller et arrangement av noe slag. Så støter du "tilfeldigvis" på ham der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sidsel skrev:

Skjønner ikke helt disse damene som synes der er "sykt flaut" å vise interesse for en fyr, i hvert fall en du ellers aldri kommer til å se igjen. Hva tror du han kommer til å tenke? "Fy søren, hun er teit ass, som liker meg! Damer som liker meg er jammen helt lost ass!"? Legg ham til på facebook, send ham en melding og spør hvordan det går. Han kommer til å skjønne at du er litt interessert, han kommer til å synes det er hyggelig og ta det som et kompliment. Så blir det spennende å se om han er interessert tilbake eller ikke! :biggrin:

Det er så klart skummelt å sette seg i en situasjon hvor risikerer å bli avvist, men "sykt flaut" er det ingen grunn til å synes at det er. Du har ingenting å tape og man lever bare en gang, så det er bare å la det stå til! :)

Sant det da. Er ikke ferdig på skolen før sommeren da, så jeg kan jo potensielt treffe på han igjen. Og han kompisen som la meg til virker litt interessert i meg. Han melder og ringer ganske ofte. Så tenker at de kan diskutere meg da eller noe.  Det jeg er mest redd for er egentlig at han ikke kjenner meg igjen og spør meg hvem jeg er eller noe. Vet ikke helt hva jeg skal svare da 😛 men takk for motivasjonen 😊

Anonymkode: 59c7b...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde et kurs på skolen og vi ble slått sammen med en annen klasse som går samme linje, på en annen skole. Jeg ble helt betatt av en fyr der. Det er ekstremt skjeldent at jeg blir sånn betatt.. Jeg snakket ikke med han, men en kompis av han la meg til på Facebook så jeg klarte å finne han der. Stalker han på Facebook fra tid til annen og har prøvd å finne han på tinder, men uten hell. Han har også lukket instagram så hadde vel vært sykt kleint om jeg sendte en forespørsel om jeg kan følge han der. Sikkert kleint å legge han til på Facebook også,  for han skjønner vel at jeg har søkt etter han da. Han har 1300 venner der ser jeg, så han godtar vel alt, men uansett.. Noen forslag? 

Anonymkode: 59c7b...4c2

Om  en jente hadde sent meg en   venneforespørsel på FB, fulgt meg på insta eller bedt om snappen min, så hadde ikke jeg tenkt noe spesielt. Det er vanlig det der. Hallooo 2017 fooks?!  Han vil nok ikke tenke så mye over det. Kleint er det ikke.  Om du er innterresert så anbefaler  jeg at du snakker med han face2face. Nå vet jeg ikke hvilken alder det er snakk om, men jeg er 22 og har vært i samme situasjon som deg, jeg er gutt da. Så det er ingenting som hjelper enn å snakke face2face flørte litt osv, også kan du finne ut hvordan han er osv.  Finn en måte å møte han på da, du kan f.eks spørre kompisen hans, om skolen han går i, så kan du gå der og møte han da, si at du kom for å møte en vennine eller noe sånt.  Også om du ser han ,går du bare bort og slår en prat.  Det er ikke kleint, kleint om du ikke gjør noe. Gutta elsker jenter som tar initiativ. Går bra dette her. 

Good luck

Anonymkode: 59757...ad0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte han venneforespørsel på Facebook,  men han har ikke godkjent😂

Ikke avslått heller, men når han ikke har godkjent innen de første par døgnene er nok sannsynligheten stor for at den bare kommer til å ligge der uten å bli besvart. 

Anonymkode: 59c7b...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du i hvert fall gitt det et forsøk, det var vel ikke så ille? ;) Bedre lykke neste gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2017 den 11.07, AnonymBruker skrev:

Sendte han venneforespørsel på Facebook,  men han har ikke godkjent😂

Ikke avslått heller, men når han ikke har godkjent innen de første par døgnene er nok sannsynligheten stor for at den bare kommer til å ligge der uten å bli besvart. 

Anonymkode: 59c7b...4c2

Hvordan går det nå? :)

Anonymkode: 23f96...7a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4/16/2017 den 11.06, AnonymBruker skrev:

Hadde et kurs på skolen og vi ble slått sammen med en annen klasse som går samme linje, på en annen skole. Jeg ble helt betatt av en fyr der. Det er ekstremt skjeldent at jeg blir sånn betatt.. Jeg snakket ikke med han, men en kompis av han la meg til på Facebook så jeg klarte å finne han der. Stalker han på Facebook fra tid til annen og har prøvd å finne han på tinder, men uten hell. Han har også lukket instagram så hadde vel vært sykt kleint om jeg sendte en forespørsel om jeg kan følge han der. Sikkert kleint å legge han til på Facebook også,  for han skjønner vel at jeg har søkt etter han da. Han har 1300 venner der ser jeg, så han godtar vel alt, men uansett.. Noen forslag? 

Anonymkode: 59c7b...4c2

hvordan ble du så betatt av han ? hva gjore ham spesiell ? oppførsel ? utseende ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...