Gå til innhold

.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av ¤Pippilotta¤
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok?

Anonymkode: 9e3b3...f14

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

.

Endret av ¤Pippilotta¤
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg skjønner godt at du er sint, det burde ikke være mulig å rømme to ganger på en helg, da passer de ikke godt nok på. Håper du hører gode nyheter så fort som mulig :klemmer: 

Skrevet

Herregud! Jeg tror jeg hadde klikka på de ansatte! Rømmer to dager på rad??? Burde ikke være mulig. Håper dere finner han i godt behold❤

Skrevet
Akkurat nå, Raindrops skrev:

Jeg skjønner godt at du er sint, det burde ikke være mulig å rømme to ganger på en helg, da passer de ikke godt nok på. Håper du hører gode nyheter så fort som mulig :klemmer: 

Ikke sant?:sukk:

Takk:klemmer:

Skrevet
2 minutter siden, Biri skrev:

Herregud! Jeg tror jeg hadde klikka på de ansatte! Rømmer to dager på rad??? Burde ikke være mulig. Håper dere finner han i godt behold❤

Takk <3 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, ¤Pippilotta¤ skrev:

Og jeg kjenner jeg blir så sint.....og redd :(
Jeg blir sint for at det er mulig og redd for at det skal skje han noe.

Han stakk av igår også, men de fant han i natt. Frossen, forvirret og redd.

Da er nok politiet ute og leter, samtidig som alle drosjer, busser m.m. har fått beskjed om å være på vakt. 

Det mest utrolige er at han har klart å rømme to ganger på under ett døgn, når han er tvangsinnlagt.  Det er vel første gang at noen klarer på under 24 å gjøre to ganger. Bilde og navn kommer vel snart i media og da? Du er ikke redd for å bli gjenkjent?

Anonymkode: ba5dd...0da

Skrevet (endret)

Endret av ¤Pippilotta¤
AnonymBruker
Skrevet

Er han smart nok til å komme seg ut fra psyk, så er han trolig smart nok til å ta hånd om seg selv til ting roer seg.

Håper og tror alt går bra!

Anonymkode: ab437...268

Skrevet (endret)

Er han smart nok til å komme seg ut fra psyk, så er han trolig smart nok til å ta hånd om seg selv til ting roer seg.

Håper og tror alt går bra!

Anonymkode: ab437...268

Endret av ¤Pippilotta¤
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er han tvanginnlagt da? Hvis han klarer rømme to ganger på to dager skofter deg jo åpenbart ikke på virkelighetsforståelsen?

Anonymkode: ed12b...5a6

Skrevet (endret)

Hvorfor er han tvanginnlagt da? Hvis han klarer rømme to ganger på to dager skofter deg jo åpenbart ikke på virkelighetsforståelsen?

Endret av ¤Pippilotta¤
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er nok politiet ute og leter, samtidig som alle drosjer, busser m.m. har fått beskjed om å være på vakt. 

Det mest utrolige er at han har klart å rømme to ganger på under ett døgn, når han er tvangsinnlagt.  Det er vel første gang at noen klarer på under 24 å gjøre to ganger. Bilde og navn kommer vel snart i media og da? Du er ikke redd for å bli gjenkjent?

Anonymkode: ba5dd...0da

Da ville jeg ha tenkt at det er noe galt et sted. 

AnonymBruker
Skrevet

Når han gjør dette, burde han bli innlagt på lukket avdeling

Anonymkode: 3798e...2ac

Skrevet
Akkurat nå, Mari Y skrev:

Da ville jeg ha tenkt at det er noe galt et sted. 

Skjønner ikke helt hva du mener?

Skrevet (endret)

Når han gjør dette, burde han bli innlagt på lukket avdeling

Anonymkode: 3798e...2ac

Endret av ¤Pippilotta¤
Gjest Raindrops
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke du forstår hvordan psykose fungerer.

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, ¤Pippilotta¤ skrev:

Man håper jo at han skal være trygg, men de klarer jo ikke å passe på han. 

Med mindre du sitter på en fysisk låst og gjennmuret celle så er det faktisk mulig å rømme. Og på en celle har man ikke lov å plassere psykisk syke, uansett hvor mye de burde vært der. Det er en av farene med å ha den psykiatrien vi har. Blir de låst inne er det galt, blir de ikke låst inne er det jaggu galt det og. Klarer ikke passer på ham nei, det har vel heller ikke du gjort. De har funnet han en gang, og finner han sikkert igjen. Og ingen går ut med bilde uten at pårørende gir tillatelse til det, man trenger faktisk ikke være kriminell for å bli etterlyst med bilde. 

Anonymkode: bed7e...46b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, ¤Pippilotta¤ skrev:

Fordi han er psykotisk.

Hvis han er det, bør du klage. Det er rart at han klarer stikke av hvis sikkerheten er tilstrekkelig psykotisk og forvirret to dager på rad. Da kan ikke sikkerheten være tilstrekkelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...