minimymlen Skrevet 29. desember 2017 #181 Del Skrevet 29. desember 2017 På 4.12.2017 den 19.17, elisaday skrev: Synes det er fint de beholder anonymiteten jeg. Det viser at de driver bloggen av andre grunner enn å få oppmerksomhet rundt egen person. Og det var på tide med en blogg som dette. Noen i kommentarfeltet håper de kommer utkledd som troll på Vixen dersom de når opp 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. desember 2017 #182 Del Skrevet 29. desember 2017 På 16.1.2017 den 5.44, MarianneE skrev: Den bloggen din var ikke noe særlig for å være ærlig. Fjortisene liker den kanskje. Akk så feil man kan ta... Etter å lest på blogge flere ganger har jeg nok endt opp som fan. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 29. desember 2017 #183 Del Skrevet 29. desember 2017 Likte dårlig at frua kan styre de. Hun sendte mail ang hårsaken å ba de slette saken. Noe de etterkommer. Feigt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xx girl xx Skrevet 29. desember 2017 #184 Del Skrevet 29. desember 2017 5 timer siden, pelikanen skrev: Likte dårlig at frua kan styre de. Hun sendte mail ang hårsaken å ba de slette saken. Noe de etterkommer. Feigt. Hadde det vært noe annet, tror jeg ikke de hadde slettet det. Men de tok hensyn til barnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 29. desember 2017 #185 Del Skrevet 29. desember 2017 (endret) Når CBE bare tenker penger og selger barna sine i reklame på bloggen sin for alt det er verdt, er det fint andre tar hensyn til barna. Bra Bloggomtoppbloggere slettet synes jeg. Endret 29. desember 2017 av Oppland 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg LadyBlaBla Skrevet 29. desember 2017 Populært innlegg #186 Del Skrevet 29. desember 2017 Skjønner godt at de slettet. I denne saken fremstår bloggen som storsinnet og velvillig, mens frua fremstår som hyklersk og tyrannisk. Genialt! 124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. desember 2017 #187 Del Skrevet 29. desember 2017 14 minutter siden, LadyBlaBla skrev: Skjønner godt at de slettet. I denne saken fremstår bloggen som storsinnet og velvillig, mens frua fremstår som hyklersk og tyrannisk. Genialt! Helt enig 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 29. desember 2017 Populært innlegg #188 Del Skrevet 29. desember 2017 Der den ene parten fremstår angstbitersk og opptatt av å få eksponere egne barn i ro og fred (som om det er et reelt alternativ), fremstår den andre parten som reflekterte og beskytter av barns privatliv. 80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 29. desember 2017 #189 Del Skrevet 29. desember 2017 (endret) 37 minutter siden, LadyBlaBla skrev: Skjønner godt at de slettet. I denne saken fremstår bloggen som storsinnet og velvillig, mens frua fremstår som hyklersk og tyrannisk. Genialt! 9 minutter siden, Kollontaj skrev: Der den ene parten fremstår angstbitersk og opptatt av å få eksponere egne barn i ro og fred (som om det er et reelt alternativ), fremstår den andre parten som reflekterte og beskytter av barns privatliv. Og mailen fra Berg Eriksen resulterte i eget blogginnlegg der fokuset har blitt cbe.no sin utlevering av barn og konsekvensene av det, jfr. https://bloggomtoppbloggere.com/2017/12/28/ei-litta-oppdatering/ Bloggomtoppbloggere kom veldig godt ut av dette. Endret 29. desember 2017 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulleplutt Skrevet 29. desember 2017 #190 Del Skrevet 29. desember 2017 6 minutter siden, Asti skrev: Og mailen til Berg Eriksen resulterte i eget blogginnlegg med fokus på cbe.no sin utlevering av barn og konsekvensene av det. Bloggomtoppbloggere kom veldig godt ut av dette. Enig. Det var en klok vurdering av dem. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bypass Skrevet 29. desember 2017 #191 Del Skrevet 29. desember 2017 11 timer siden, jentefranorge skrev: Kan noen forklare meg hvorfor bloggere får igjen mva på mat og shopping? Jeg forstår det er for at det vises på bloggen, men hva har det egentlig med saken å gjøre? De kan altså spise ute hver dag og så få igjen mva? Ref: Sofie blogg De kan ikke det med mindre det er i jobb sammenheng. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 29. desember 2017 #192 Del Skrevet 29. desember 2017 Tror CBE hun kan kontrollere forum og andre blogger på samme måte som kommentarfeltet på egen blogg? Debatten om eksponering av barn er kommet for å bli, og vil poppe opp rundt om, som vi ser her. Helt utenfor hennes sensur og kontroll. Heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 29. desember 2017 #193 Del Skrevet 29. desember 2017 Jeg må bare understreke at bloggomtoppbloggere understreker i kommentarfeltet sitt at frua IKKE truet dem til å slette. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReinaSiete Skrevet 29. desember 2017 #194 Del Skrevet 29. desember 2017 23 hours ago, Anna ~ said: Nei. Det står svart på hvitt. Link. Jeg vet ikke hvem/hva «Anne» er. Du har åpenbart ikke min fulle oppmerksomhet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna ~ Skrevet 29. desember 2017 #195 Del Skrevet 29. desember 2017 25 minutter siden, ReinaSiete said: Du har åpenbart ikke min fulle oppmerksomhet. Åneida. Hvem er den heldige som har din fulle oppmerksomhet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 29. desember 2017 #196 Del Skrevet 29. desember 2017 Tråden er ryddet for persondebatt og innlegg postet i feil tråd. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasken Skrevet 29. desember 2017 #197 Del Skrevet 29. desember 2017 Jeg synes det er mildt sagt hårreisende at fruen reagerer så sterkt på dette. Det blir liksom konsekvensen av at hun eksponerer. Har hun ikke tenkt tanken på at bildene hun eksponerer kan ha blitt brukt til LANGT verre ting der ute på internett? Synes forøvrig det var fornuftig av bloggomtoppbloggere å slette innlegget. Det vant de nok på 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 30. desember 2017 #198 Del Skrevet 30. desember 2017 Har noen Printscreen av innlegget 😇? På forhånd takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norabora Skrevet 30. desember 2017 #199 Del Skrevet 30. desember 2017 10 timer siden, Nasken skrev: Jeg synes det er mildt sagt hårreisende at fruen reagerer så sterkt på dette. Det blir liksom konsekvensen av at hun eksponerer. Har hun ikke tenkt tanken på at bildene hun eksponerer kan ha blitt brukt til LANGT verre ting der ute på internett? Synes forøvrig det var fornuftig av bloggomtoppbloggere å slette innlegget. Det vant de nok på Fruen er kristen og tenker kun det beste om alle😇 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 30. desember 2017 #200 Del Skrevet 30. desember 2017 59 minutter siden, Norabora skrev: Fruen er kristen og tenker kun det beste om alle😇 Nylig skrev hun i kommentarfeltet sitt at hun dømmer ingen 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå