BlendaSensitive Skrevet 14. september 2017 #161 Del Skrevet 14. september 2017 Det med begrepet "kg kjærringene" tolker jeg som ironi, mot diverse bloggere som mener at kg kjærringene bare er feite og misunnelige når de (vi) kritiserer. Jeg leser også denne bloggen for å holde meg oppdatert på bloggverden, uten å gi selve bloggerne klikk. Keep On! 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dovrefaller Skrevet 14. september 2017 #162 Del Skrevet 14. september 2017 30 minutter siden, BlendaSensitive skrev: Det med begrepet "kg kjærringene" tolker jeg som ironi, mot diverse bloggere som mener at kg kjærringene bare er feite og misunnelige når de (vi) kritiserer. Jeg leser også denne bloggen for å holde meg oppdatert på bloggverden, uten å gi selve bloggerne klikk. Keep On! Har også tolket det som hvordan bloggerne de omtaler ser på kg. Liker bloggen godt! Greit å slippe å gi klikk☺️ 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 14. september 2017 #163 Del Skrevet 14. september 2017 Jeg synes også at det er veldig greit at noen kan sjekke ut click bait overskriftene for meg, slik at jeg slipper å bidra med klikk til største bloggene. Men i og med at jeg følger med her inne, er det sjeldent noe nytt å lese på den bloggen. Er jo de samme bloggene som omtales da, ikke så lett å komme opp med noe nytt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 14. september 2017 #164 Del Skrevet 14. september 2017 Er en bruker fra kg som har den bloggen der. Er her den får det aller meste fra ihvertfall. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trachea Skrevet 4. desember 2017 #165 Del Skrevet 4. desember 2017 Vet noen hvem disse to jentene er? Digger dem! Skulle likt og sett ansiktene bak navna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg elisaday Skrevet 4. desember 2017 Populært innlegg #166 Del Skrevet 4. desember 2017 12 minutter siden, trachea skrev: Vet noen hvem disse to jentene er? Digger dem! Skulle likt og sett ansiktene bak navna Synes det er fint de beholder anonymiteten jeg. Det viser at de driver bloggen av andre grunner enn å få oppmerksomhet rundt egen person. Og det var på tide med en blogg som dette. 86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 4. desember 2017 #167 Del Skrevet 4. desember 2017 Elsker denne bloggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneKS Skrevet 4. desember 2017 #168 Del Skrevet 4. desember 2017 1 time siden, Dorey skrev: Elsker denne bloggen! Jaaaa! Håper de havner på plass nr1! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 4. desember 2017 #169 Del Skrevet 4. desember 2017 Elsker den bloggen der. Venter hver kveld på nytt. Gir heller de klikk,enn å gå inn på bloggene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 6. desember 2017 #170 Del Skrevet 6. desember 2017 (endret) Det siste innlegget på bloggen "Dalende stjerner" er veldig interessant. For det kommer til å bli spennende å se hva disse harrybloggerne (altså MtM, AB, CBE osv.) skal ta seg til etterhvert. Endret 6. desember 2017 av Zeitgeist Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 7. desember 2017 #171 Del Skrevet 7. desember 2017 Ikke glem Isabel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Zapper Skrevet 7. desember 2017 #172 Del Skrevet 7. desember 2017 (endret) On 4/15/2017 at 11:31 AM, Honey Dew said: De bryter jo loven som det står etter. Lurer på om toppbloggerne er oppmerksom på at denne bloggen stjeler bilder og tekst fra dem. http://www.hegnar.no/Nyheter/Politikk/2014/03/Bruker-du-tekst-og-bilder-fra-nettet Jeg vil anta at det går inn under sitatretten og er innafor. Forøvring synes jeg bloggen er kjempebra. Det er på tide at noen systematisk ser kritisk på toppbloggerne. Endret 7. desember 2017 av The Zapper 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 28. desember 2017 #173 Del Skrevet 28. desember 2017 Fantastisk blogg! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna ~ Skrevet 28. desember 2017 #174 Del Skrevet 28. desember 2017 Likte ellers bloggen, men nå ble jeg veldig skuffet nå hvor de driver med ryktespredning og spekulerer i utseendet til små barn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReinaSiete Skrevet 28. desember 2017 #175 Del Skrevet 28. desember 2017 6 minutter siden, Anna ~ said: Likte ellers bloggen, men nå ble jeg veldig skuffet nå hvor de driver med ryktespredning og spekulerer i utseendet til små barn. Kanskje det bare er du som spekulerer i hva de spekulererte. «Anne». 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna ~ Skrevet 28. desember 2017 #176 Del Skrevet 28. desember 2017 1 minutt siden, ReinaSiete said: Kanskje det bare er du som spekulerer i hva de spekulererte. «Anne». Nei. Det står svart på hvitt. Link. Jeg vet ikke hvem/hva «Anne» er. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 28. desember 2017 #177 Del Skrevet 28. desember 2017 Tråden er ryddet for persondebatt. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitting Skrevet 28. desember 2017 #178 Del Skrevet 28. desember 2017 (endret) 4 timer siden, Anna ~ skrev: Nei. Det står svart på hvitt. Link. De har skrevet om hva CBE gjør/ikke gjør. De har diskutert et voksent menneskes atferd. Et voksent menneskes valg om hvordan hun velger å fronte seg selv til verden - gjennom "fasader" som inkluderer sofaer, matbilder og nå også familiemedlemmer. Det synes jeg er uhyre viktig å være åpen om, og å informere om. Det er ikke OK at voksne menneskers (CBE's) behov for å fronte seg selv som perfekt går utover uskyldige tredjeparter. Forøvrig trist å se at CBE har truet dem til å slette alt om det. Endret 28. desember 2017 av Vitting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneKS Skrevet 28. desember 2017 #179 Del Skrevet 28. desember 2017 Jeg tror faktisk de tok det riktige valget. Alle bloggere nekter å svare/kommentere på mailene de sender dem på fårhånd. Nå har kansje hun lært at det kan være lurt å svare bloggomtoppbloggere. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkessie Skrevet 29. desember 2017 #180 Del Skrevet 29. desember 2017 Er det noen som har dokumentasjon på at fruen gikk til angrep og at hun raste på det som ble sagt om datteren? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå