Gå til innhold

Hvorden liker dere MENN at vi kvinner kler oss?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, I Grosny skrev:

Jeg liker korte kjoler og skjørt, og også utringninger, gjerne for mye av det gode. En lett bluse der brystene danser uten bh er fint. Litt for stram genser fremhever også det feminine på en sexy måte.

Oj. Takler dårlig å se kvinner uten bh. Litt sånn at jeg mister matlysta. 

Anonymkode: 88658...d63

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Vera skrev:

Dere er klar over at det finnes årstider..også for kvinner? Kjole på vinteren=brrrr og uvi. 

Jeg bruker kjoler/skjørt hele året. Du er klar over at det finnes kjoler for forskjellige årstider? 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, tirben skrev:

Jeg bruker kjoler/skjørt hele året. Du er klar over at det finnes kjoler for forskjellige årstider? 

 

Ja, men det var ikke akkurat vinterkjoler som ble vist frem her i tråden :P Min vinterkjole er bunad..ellers er jeg altfor frysepinne til å gå kun i strømpebukse på nedre del av kroppen når det er vinter (hvis det ikke er festligheter og innomhus)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Vera skrev:

Ja, men det var ikke akkurat vinterkjoler som ble vist frem her i tråden :P Min vinterkjole er bunad..ellers er jeg altfor frysepinne til å gå kun i strømpebukse på nedre del av kroppen når det er vinter (hvis det ikke er festligheter og innomhus)

Nå er det ikke akkurat bunad jeg bruker på jobb hver dag!! 🤣🤣 Og med strømpebukse og støvletter og kåpe går det helt greit.  Og jeg SYKLER til jobb hver dag!! 😄 Men vi er forskjellige. Noen fryser mer enn andre. Jeg synes bare det er mer behagelig å gå med kjole/skjørt.  Sommer som vinter, men ikke bunad!!! 😄😄😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge stilen er gjennomført, så digger jeg det.
Så lenge jenta bærer det bra, så digger jeg det.

...

Digger vel egentlig kvinner på et generelt nivå, uansett hvordan dere kler dere. Utstråling trumfer bekledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relatert bilde

Bilderesultat for rachel bilson styleBilderesultat for rachel bilson styleRelatert bilde

 

Relatert bildeRelatert bilde

 

Bilderesultat for street style

Blanding mellom feminint, sexy, søtt, avslappet, hipp og gjennomtenkt mtp. situasjon og årstid.

Anonymkode: e1e9c...8e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen spesiell favorittstil, men liker skjørt eller kjoler og flate sko, og tettsittende topper. Synes ikke jeans passer så veldig bra til tynne jenter.

Av bildene er det kun hun med drikkebegeret som er spesielt fin etter min smak, men hun ville vært enda finere i et lårkort skjørt. Liker en enkel og avslappet stil, ikke et antrekk som ser stivt og dyrt ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...