Gå til innhold

Healer/åndelig veileder i Trondheim


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvem er den absolutt beste på dette området i Trondheim? Kjenner noen som trenger sårt hjelp til å takle en (muligens) kronisk lidelse, som ingen leger ser ut til å finne ut av årsaken til, eller tar spesielt alvorlig.

Anonymkode: 96d14...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, abstinent skrev:

Så du mener løsningen er å gi penger til en kvakksalver?

Det finnes mennesker som hjelper på denne måten, uten å ta penger for det.

Og om noen her vet av noen, men ikke vil utgi navn offentlig, så kan jeg sende vedkommende en PM. :) 

 

TS

Anonymkode: 96d14...0b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det de sliter med? Kan anbefale boken Medisinsk Klarsynt av Anthony William for mystiske symptomer som ingen finner ut av, men som er reelle nok.

Anonymkode: 1afc2...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er den absolutt beste på dette området i Trondheim? Kjenner noen som trenger sårt hjelp til å takle en (muligens) kronisk lidelse, som ingen leger ser ut til å finne ut av årsaken til, eller tar spesielt alvorlig.

Anonymkode: 96d14...0b2

Her kan du nok velge hvem som helst, i og med at healing er bare tull og tøys. 

Anonymkode: ad60b...51c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at boken til Anthony William har hjulpet meg med angst og depresjon, håravfall, smerte i et kne og hetebyger også. 
Jeg vet ikke om noen i Trondheim, men vet om en healer i Ås: https://www.mittmedium.no/Healer-med-røntgensyn

Var hos han for noen år siden, og før det besøket hadde jeg vanskelig for å reise meg opp når jeg satt på huk, og kunne bare glemme knebøy-øvelser hvis jeg hadde forsøkt på det. Etter dette besøket ble det så utrolig lett å reise seg! Og dette var ikke noe jeg hadde tenkt på før, det hadde kommet så gradvis at jeg hadde ikke lagt merke til det. Og da kan det ikke være snakk om noen placebo. Jeg gikk heller ikke dit for å få healing, men for å få hjelp med utrensning av tungmetaller, så jeg hadde ingen forventninger heller. Han og kona jobber sammen med mennesker som helsevesenet har gitt opp, og de kan mange flere ting enn healing. Jeg fikk også sinktilskudd da de mente jeg hadde en mangel, og etter det ble jeg bedre i magen (det kan også ha vært healingen). Og etter jeg i sommer begynte med rådene i boka som jeg nevner, har jeg blitt mye mye bedre, og tror jeg kan bli helt frisk :) 

Anonymkode: 1afc2...dea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...