Gå til innhold

Hva kvinner vil ha til jul


Gjest MrsL

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler:

Likte særlig denne: "Parfyme kjøper du på parfymeri og ikke i hylla på REMA merket "toalettartikler". Om du kommer hjem med en deodorant av merket Top Spin til Kr. 39,50.- kan du regne med å havne på feil side av en intensiv sex-streik de neste fire månedene."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
.. og jeg skjønner nå at jeg ikke kvalifiserer til å være kvinne.. :o :grine: .. jeg som ønsker meg høytrytkkspyler :ler:

Er du sikker på at du er kvinne? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, høytrykkspyler ja, det var da et orginalt ønske.

Selv ønsket jeg meg en kontursag for et par år tilbake. Fikk det og - men dere kan tro det har vært mange lattermilde øyeblikk når venner og bekjente har spurt hva jeg fikk til jul - og jeg sa "sag". :-)

Har hatt og har mye glede av den - sager ut figurer og emner i tre som jeg igjen maler på.

Hvorfor ikke ønske seg noe fornuftig......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Helt enig. Man kan ikke bruke månedslønner på diamanter når det finnes så mye verktøy man ikke har fått enda :-)

Og flatskjerm TV, det hadde vært noe! Det journalisten har glemt, er nemlig at de er lette å møblere med :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lo så jeg grein... Ikke minst lurer jeg på hvilke butikker som vil bytte julegaver andre juledag - som både er helligdag og søndag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst heller ikke kvinne. Som vanlig...

1. Jeg bytter ikke gaver, med mindre jeg har fått dobbelt opp.

2. Jeg elsker harde pakker! Gjerne praktiske!

3. Klær etc. kjøper jeg helst selv... Vil ikke ha noe som må byttes! Det er da ikke noe gøy! Og jeg vil ikke ha gave lille julaften, det er da ikke noe gøy!

4. Jeg liker gaver som betyr mye for meg og som er praktiske for meg -- ikke noe jeg "kan vise meg frem i". Hva er poenget med det? En av de fineste gavene jeg noen sinne har fått er scanneren jeg fikk av min kjære for noen år siden. Den bruker jeg fortsatt!

Ikke vil jeg ha sko heller. Jeg har en vanskelig skostørrelse og er kjempekresen på hva jeg vil ha, og selv om jeg hater å shoppe sko vil jeg helst kjøpe dem selv. Kontrollfrik, jeg? ;)

BH kunne jeg faktisk tenke meg, det er en praktisk gave. Og så kan man gå ut i fra kundekortet mitt hos La Lina. ;)

Parfyme vil jeg heller ikke ha. Det er så mange parfymer som rett og slett lukter høgg på meg. Og mange lukter forandrer seg såpass at jeg faktisk får skallebank av å ha den på meg. (Jeg kan forøvrig få skallebank av andres parfyme også, men det er en annen historie).

Vil jeg ha mobiltelefon? Men... Men... Jeg er glad i min gamle Nokia 3210 jeg har hatt i over 4 år! Funker som bare det! Og så har jeg drageskjermbilde på den! *kose fonen sin*

Jeg fikk faktisk kjøkkenmaskin av foreldrene mine til jul for noen år siden. Ble kjempeglad! Elsker å lage mat, og vet nå knapt hvordan jeg skulle ha levd uten den. ;)

Jeg tror at sikkert halve ønskelista mi består av CDer og DVDer... Hvorfor i all verden skulle jeg ikke ønske meg slikt? Tror ikke jeg kjenner en eneste kvinne som ikke ønsker seg film eller musikk...

...og jeg har gavekort på ønskelista mi også! Jeg synes gavekort er genialt! Så kan jeg selv plukke ut bok/CD/film/etc.

Og jammen meg har jeg ikke kokebøker på ønskelista mi også. Jeg elsker å bla i kokebøker og få inspirasjon!

Nei, det der var nok et bevis på at jeg nok må være mann. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ut i fra lista ble nok jeg også mann. Vil ha filmer, gavekort, synes det er litt kjipt å bytte, trenger ikke vise meg frem, vil IKKE ha sko, BH er supert for det trenger jeg, parfyme er ok hvis jeg på forhånd har sagt hva jeg passer, jeg har demondamedeksel til fonen(så ny fon trenger jeg IKKE. ;) ) Men jeg hadde ikke satt så stor pris på kjøkkenmaskin, eller kokebøker. Men det er fordi jeg ikke elsker å lage mat. :ler:

Så ut i fra lista er jeg vel egentlig litt kvinne og litt mann. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare var meg som ble diskvalifisert som kvinne ut fra denne listen :ler:

- Og hadde jeg ikke kjøpt elektisk hekkesaks til søsteren min før.. som jeg låner .. hadde jeg ønsket meg det også...

- liker praktiske gaver jeg - for ingen andre enn meg kjøper klær og sko som jeg liker best... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Helt enig. Man kan ikke bruke månedslønner på diamanter når det finnes så mye verktøy man ikke har fått enda  :-)

Og flatskjerm TV, det hadde vært noe! Det journalisten har glemt, er nemlig at de er lette å møblere med  :sjarmor:

JAAAAAA! Jeg foreslo for sambo at vi ikke kjøper gaver til hverandre i år, men heller "spleiser" på en flatskjerm... Det ble ikke helt godt nottatt :overrasket::overrasket: Lurer på om han kanskje ønsker seg noe helt spesielt i år... Dette må jeg finne ut av... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at "hva kvinnen vil ha" i denne artikkelen dreier seg om hva kvinnen vil ha av mannen, er jo ikke det at vi ikke blir glad for kjøkkenmaskiner, men av mannen vil vi ikke ha det! Den gaven må være litt mer spesiell og mer gjennomtenkt enn den vi får av svigers liksom.

Men klær og sko vil jeg ikke ha av noen. Det vil jeg kjøpe selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at "hva kvinnen vil ha" i denne artikkelen dreier seg om hva kvinnen vil ha av mannen, er jo ikke det at vi ikke blir glad for kjøkkenmaskiner, men av mannen vil vi ikke ha det! Den gaven må være litt mer spesiell og mer gjennomtenkt enn den vi får av svigers liksom.

Men klær og sko vil jeg ikke ha av noen. Det vil jeg kjøpe selv.

Er ganske enig med det du skriver her, med mindre man har sagt at man ønsker seg en "kjøkkenmaskin" av typen da.. Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng Cee Cee, og det rare er at hvis jeg sier til typen min at jeg ønsker meg en kjøkkenmaskin, og mot formodning ikke får det -, da blir jeg fornærmet. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...