Gå til innhold

Hadde Trump rett om Sverige?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

“You look at what’s happening last night in Sweden. Sweden, who would believe this?”

At det ligger noe brygger under overflaten i Sverige kan de fleste se. Til og med Trump klarte å trekke den slutningen etter å ha sett en reportasje om Sverige på tv. 

Anonymkode: 981fe...fb2

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber med flere svensker og de er flyforbanna over politikken i Sverige. Sverige er ødelagt og Norge kommer etter.

Flere steder i Sverige bor det mange muslimer som er helt klin gærne feks Malmø. Malmø er en fin by, men svensker reiser sjelden dit lenger. Svensker som bor i Malmø går ikke ut etter mørkets frembrudd, da kan du risikere å bli skutt eller utsatt for vold. Muslimene tenner på biler og driver med bare faenskap.

Anonymkode: 907aa...a74

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Selv en dement klokka har rett to ganger om dagen, men det skjedde ikke noe "last night" da han sa dette.

Anonymkode: b804c...139

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ja Trump har rett i mye. 

Nå er det på tide at feminister som ennå henger seg opp in grab them by the pussy slutter å føle seg støtt. At venstrevridd media slutter være så til de grader anti-Trump og stiller seg blinde til hva som faktisk skjer rundt i verden. 

Vi må voksne opp ja, for asylpolitikken og lille Norge som redningsbrygge for alle vil snart kollapse om vi ikke gjør noe snart.

Anonymkode: bacc6...315

• Liker 8
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja Trump har rett i mye. 

Ja, vi skulle jo selvsagt forstått at han med "last night" mente "flere måneder frem i tid"

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, studerende skrev:

Ja, vi skulle jo selvsagt forstått at han med "last night" mente "flere måneder frem i tid"

Benekter du det som skjer i Sverige nå?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Benekter du det som skjer i Sverige nå?

Nei. Betyr det at den oransje tullingen ikke har løyet ræva av seg helt fra han startet presidentkampanjen sin og frem til i dag?

• Liker 10
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Om han hadde sagt det i dag så ville han hat rett.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, studerende skrev:

Nei. Betyr det at den oransje tullingen ikke har løyet ræva av seg helt fra han startet presidentkampanjen sin og frem til i dag?

Hvordan har han løyet? Det han mener om innvandring og terror har jo vist seg å stemme flere steder.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Oransje er en hedersfarge

Anonymkode: 7c2a0...3e5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det at du sier den oransje tullingen er nok til å ikke ta deg seriøst.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, Trump er ikke mer synsk enn Snåsamannen. 

Hvis han da ikke har en tidsmaskin og forsnakket seg grovt her for et par måneder siden, da...

Anonymkode: 9fbc5...b19

• Liker 2
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Om han hadde sagt det i dag så ville han hat rett.

Men det gjorde han altså ikke.

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har han løyet? Det han mener om innvandring og terror har jo vist seg å stemme flere steder.

Tuller du med meg nå? 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oransje er en hedersfarge

Anonymkode: 7c2a0...3e5

Amen!

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det at du sier den oransje tullingen er nok til å ikke ta deg seriøst.

Trodde fanklubben hans likte at man snakket "rett fra levra", eller gjelder det bare når man snakker om "Killary"?

Endret av studerende
  • Liker 4
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet
Akkurat nå, studerende skrev:

Ganske sikker på at jeg ikke sa at han gjorde det.

AnonymBruker
Skrevet

Tuller du med meg nå? 

Amen!

Trodde fanklubben hans likte at man snakket "rett fra levra", eller gjelder det bare når man snakker om "Killary".

Istede for å si "tuller du med meg nå?", kan du ikke heller si hvorfor han har løyet? 

Latterliggjøring er aldri et godt argument, gir kun inntrykk av at du kun spyr ut meninger med total mangel på grunnlag. 

Og er sikkert noen som synes Killery er morsomt, men for min del foretrekker jeg en saklig debatt.

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Istede for å si "tuller du med meg nå?", kan du ikke heller si hvorfor han har løyet? 

Latterliggjøring er aldri et godt argument, gir kun inntrykk av at du kun spyr ut meninger med total mangel på grunnlag. 

Og er sikkert noen som synes Killery er morsomt, men for min del foretrekker jeg en saklig debatt.

Bruk av alternative fakta, løfter om å "drain the swamp", fjerne obamacare, golfe mindre, unngå militær intervensjon i utland osv.

Fyren har knapt avgitt et eneste løfte han ikke har brutt så det synger. Venter bare på at denne muren hans også skal feile spektakulært.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt hadde Trump rett😊 Han ser de problemene som de er.

Anonymkode: 85484...4c6

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt hadde Trump rett😊 Han ser de problemene som de er.

Anonymkode: 85484...4c6

lol

Anonymkode: 8d4ac...0b0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, studerende skrev:

Slik jeg har forstått det så er det en type ordspill som diverse amerikanere bruker

Anonymkode: 4f6cf...c0e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selv en dement klokka har rett to ganger om dagen, men det skjedde ikke noe "last night" da han sa dette.

Anonymkode: b804c...139

Jo, det gjorde det.

Anonymkode: e11dc...9a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...