AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #1 Skrevet 8. april 2017 “You look at what’s happening last night in Sweden. Sweden, who would believe this?” At det ligger noe brygger under overflaten i Sverige kan de fleste se. Til og med Trump klarte å trekke den slutningen etter å ha sett en reportasje om Sverige på tv. Anonymkode: 981fe...fb2 7
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #2 Skrevet 8. april 2017 Jeg jobber med flere svensker og de er flyforbanna over politikken i Sverige. Sverige er ødelagt og Norge kommer etter. Flere steder i Sverige bor det mange muslimer som er helt klin gærne feks Malmø. Malmø er en fin by, men svensker reiser sjelden dit lenger. Svensker som bor i Malmø går ikke ut etter mørkets frembrudd, da kan du risikere å bli skutt eller utsatt for vold. Muslimene tenner på biler og driver med bare faenskap. Anonymkode: 907aa...a74 11
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #3 Skrevet 8. april 2017 Selv en dement klokka har rett to ganger om dagen, men det skjedde ikke noe "last night" da han sa dette. Anonymkode: b804c...139 7
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #4 Skrevet 8. april 2017 Ja Trump har rett i mye. Nå er det på tide at feminister som ennå henger seg opp in grab them by the pussy slutter å føle seg støtt. At venstrevridd media slutter være så til de grader anti-Trump og stiller seg blinde til hva som faktisk skjer rundt i verden. Vi må voksne opp ja, for asylpolitikken og lille Norge som redningsbrygge for alle vil snart kollapse om vi ikke gjør noe snart. Anonymkode: bacc6...315 8
studerende Skrevet 8. april 2017 #5 Skrevet 8. april 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja Trump har rett i mye. Anonymkode: bacc6...315 Ja, vi skulle jo selvsagt forstått at han med "last night" mente "flere måneder frem i tid" 7
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #6 Skrevet 8. april 2017 1 minutt siden, studerende skrev: Ja, vi skulle jo selvsagt forstått at han med "last night" mente "flere måneder frem i tid" Benekter du det som skjer i Sverige nå? Anonymkode: bacc6...315 1
studerende Skrevet 8. april 2017 #7 Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Benekter du det som skjer i Sverige nå? Anonymkode: bacc6...315 Nei. Betyr det at den oransje tullingen ikke har løyet ræva av seg helt fra han startet presidentkampanjen sin og frem til i dag? 10
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 8. april 2017 #8 Skrevet 8. april 2017 Om han hadde sagt det i dag så ville han hat rett.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #9 Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, studerende skrev: Nei. Betyr det at den oransje tullingen ikke har løyet ræva av seg helt fra han startet presidentkampanjen sin og frem til i dag? Hvordan har han løyet? Det han mener om innvandring og terror har jo vist seg å stemme flere steder. Anonymkode: bacc6...315 5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #10 Skrevet 8. april 2017 1 minutt siden, studerende skrev: Nei. Betyr det at den oransje tullingen ikke har løyet ræva av seg helt fra han startet presidentkampanjen sin og frem til i dag? Oransje er en hedersfarge Anonymkode: 7c2a0...3e5 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #11 Skrevet 8. april 2017 1 minutt siden, studerende skrev: Nei. Betyr det at den oransje tullingen ikke har løyet ræva av seg helt fra han startet presidentkampanjen sin og frem til i dag? Det at du sier den oransje tullingen er nok til å ikke ta deg seriøst. Anonymkode: bacc6...315 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #12 Skrevet 8. april 2017 Nei, Trump er ikke mer synsk enn Snåsamannen. Hvis han da ikke har en tidsmaskin og forsnakket seg grovt her for et par måneder siden, da... Anonymkode: 9fbc5...b19 2
studerende Skrevet 8. april 2017 #13 Skrevet 8. april 2017 (endret) 5 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Om han hadde sagt det i dag så ville han hat rett. Men det gjorde han altså ikke. 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan har han løyet? Det han mener om innvandring og terror har jo vist seg å stemme flere steder. Anonymkode: bacc6...315 Tuller du med meg nå? 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oransje er en hedersfarge Anonymkode: 7c2a0...3e5 Amen! 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det at du sier den oransje tullingen er nok til å ikke ta deg seriøst. Anonymkode: bacc6...315 Trodde fanklubben hans likte at man snakket "rett fra levra", eller gjelder det bare når man snakker om "Killary"? Endret 8. april 2017 av studerende 4
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 8. april 2017 #14 Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, studerende skrev: Men det gjorde han altså ikke. Ganske sikker på at jeg ikke sa at han gjorde det.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #15 Skrevet 8. april 2017 1 minutt siden, studerende skrev: Men det gjorde han altså ikke. Tuller du med meg nå? Amen! Trodde fanklubben hans likte at man snakket "rett fra levra", eller gjelder det bare når man snakker om "Killary". Istede for å si "tuller du med meg nå?", kan du ikke heller si hvorfor han har løyet? Latterliggjøring er aldri et godt argument, gir kun inntrykk av at du kun spyr ut meninger med total mangel på grunnlag. Og er sikkert noen som synes Killery er morsomt, men for min del foretrekker jeg en saklig debatt. Anonymkode: bacc6...315 4
studerende Skrevet 8. april 2017 #16 Skrevet 8. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Istede for å si "tuller du med meg nå?", kan du ikke heller si hvorfor han har løyet? Latterliggjøring er aldri et godt argument, gir kun inntrykk av at du kun spyr ut meninger med total mangel på grunnlag. Og er sikkert noen som synes Killery er morsomt, men for min del foretrekker jeg en saklig debatt. Anonymkode: bacc6...315 Bruk av alternative fakta, løfter om å "drain the swamp", fjerne obamacare, golfe mindre, unngå militær intervensjon i utland osv. Fyren har knapt avgitt et eneste løfte han ikke har brutt så det synger. Venter bare på at denne muren hans også skal feile spektakulært. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #17 Skrevet 8. april 2017 Selvsagt hadde Trump rett😊 Han ser de problemene som de er. Anonymkode: 85484...4c6 8
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #18 Skrevet 8. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt hadde Trump rett😊 Han ser de problemene som de er. Anonymkode: 85484...4c6 lol Anonymkode: 8d4ac...0b0 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #19 Skrevet 8. april 2017 32 minutter siden, studerende skrev: Ja, vi skulle jo selvsagt forstått at han med "last night" mente "flere måneder frem i tid" Slik jeg har forstått det så er det en type ordspill som diverse amerikanere bruker Anonymkode: 4f6cf...c0e 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #20 Skrevet 8. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Selv en dement klokka har rett to ganger om dagen, men det skjedde ikke noe "last night" da han sa dette. Anonymkode: b804c...139 Jo, det gjorde det. Anonymkode: e11dc...9a9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå