Gå til innhold

Hvor mange ganger har du flyttet ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fem ganger. Først hjemmefra og til studenthybel, så til en leilighet jeg delte med en venninne, så til leiligheten han som nå er mannen min bodde i, deretter til ny leilighet og til slutt til huset vi bor i nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har aldri telt etter før nå, men jeg har altså flyttet 9 ganger i mitt voksne liv, fra jeg flyttet hjemmefra første gangen. Det skal sies at 3 av disse gangene var innenfor samme gate (!) faktisk, da vi flyttet til noe bedre hver gang. Bodde i 17 år i samme gate, på 3 ulike husnummer.

Det skal vel sies at jeg har hatt en del år på meg å flytte disse 9 gangene da :-) Jeg flyttet vel hjemmefra da jeg var 22-23 år, og i dag er jeg 49.

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet

6 ganger etter at jeg flyttet ut hjemmefra. Har studert i 3 byer da, doe så å flytte til hjembyen igjen.

Før jeg flyttet hjemmefra så har jeg flyttet sikkert mellom 30-40 ganger, fordelt på mamma og pappa.

Anonymkode: 9a1f8...007

Gjest NotNaomi
Skrevet

Trodde ikke så mange hadde flyttet så mye,for de jeg kjenner syns at jeg har flyttet utrolig mye! Og,det er sant,for det blir 22 ganger. Men ble litt overrasket over å lese her da,for kjenner ingen personlig som har flyttet så mye.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

12 ganger tror jeg det blir, flytta hjemmefra for 18 år siden.

Måtte flytte 8 ganger før det. Gått på 5 forskjellige barne- og ungdomsskoler.

Har forhåpentligvis flyttet for siste gang på mange år nå. Barnet mitt skal ikke oppleve å flytte så mye.

Anonymkode: 4d820...817

Skrevet

Tre ganger på et år, etter jeg flyttet hjemmefra. Bor på den tredje plassen enda, sju år etter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...