Gå til innhold

Hvor mange ganger har du flyttet ?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Flyttet hjemmefra og rett til mannen. Bodd her i 23 år nå. Før det flyttet vi fra der pappa studerte til leilighet. Så ut i nyehuset.

Anonymkode: d3380...b2b

Skrevet

4 ganger.

Mvh Yvonne :heiajente: 

AnonymBruker
Skrevet

Flytter straks for 20. gang etter at jeg flyttet hjemmefra som 15-åring. Er 50 år.

Anonymkode: a0d32...2a5

AnonymBruker
Skrevet

3 ganger inkludert da jeg flytta som barn og da jeg flytta hjemmefra. Altså to ganger som voksen.

Fra barndomshjem til annet barndomshjem (8 år), flytta for meg selv (bodde hjemme første del av studietida og hadde "hybel" med egen inngang hos foreldrene mine) - så da var jeg 23 da jeg flytta derfra. Flytta til hus i høst, da var jeg 35.

Anonymkode: dc8cc...b6c

Skrevet

12 ganger siden jeg flyttet hjemmefra for  7 år siden! Mye flytting frem og tilbake, og skal flytte igjen nå til Juni. Håper dette blir siste gang før første huskjøp.

Gjest Margit Spat
Skrevet

13 ganger inkludert den gangen jeg flyttet hjemmefra. 

Skrevet

4 ganger. flytta hjemmefra da jeg var 19 og er nå 28 :)

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Har flyttet 10 ganger etter jeg flyttet hjemmefra.

AnonymBruker
Skrevet

Før jeg var 12 så hadde jeg flyttet ca. 12 ganger. Byttet skole 5 ganger. Som voksen så har jeg flyttet 4 ganger siden jeg var 19. Er nå 33, og kommer kanskje snart til å kjøpe noe eget men kommer aldri til å flytte ifra det området jeg er i. Mine barn skal aldri måtte flytte på seg slik jeg måtte.

Anonymkode: 283af...8ff

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flyttet to ganger. Er 26.

Anonymkode: a4a74...f18

AnonymBruker
Skrevet

7 ganger...snart 8. Eid selv hver gang...tapt altfor mye penger. Men, lærer tydeligvis aldri :( 

Anonymkode: bfd06...88d

Skrevet

14 ganger på 26 år. 

AnonymBruker
Skrevet

Flyttet ut da jeg var 21. Bodde i leilighet først og nå rekkehus. Har tenkt til å bli her 😊

Anonymkode: 44e0f...53d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så mange ganger dere har flyttet! Er det ikke både dyrt og slitsom å flytte så mye? :)

Anonymkode: aa02f...673

• Liker 1
Skrevet

1 gang

• Liker 1
Skrevet

6 ganger, og her blir jeg nok til jeg er gammel og grå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...