Gå til innhold

Hvor mange ganger har du flyttet ?

Fremhevede innlegg

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Altså siden du flyttet hjemmefra

Jeg har flyttet 7 ganger siden jeg flyttet hjemmefra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

12 ganger tror jeg det blir. 

AnonymBruker
Skrevet

Mellom 20 og 22 ganger. Litt ute av tellingen og noe har bare for sommerjobb på andre kanten av landet.

Anonymkode: 942af...9b3

AnonymBruker
Skrevet

*noe har bare vært for sommerjobb på andre kanten av landet.

Anonymkode: 942af...9b3

Skrevet

Med smått og stort (inkludert hybler i studietiden) så mener jeg det er 15 ganger. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flyttet fire ganger etter den første utflyttingen hjemmefra. Totalt har jeg flyttet 5 ganger, og bodd 6 steder: Barndomshjem, hybel 1, hybel 2, leilighet 1, leilighet 2 og nåværende enebolig. 

Anonymkode: 088f1...3a5

Skrevet

9 ganger. Da har jeg ikke telt med de gangene jeg har mellomlandet hjemme hos foreldrene mine en måned eller to. 

Skrevet

10 ganger er det nok. 

Skrevet

Enda en telletråd? :lur:

Neida. :Knegg:  4 ganger har jeg flyttet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

20😊 Siste stasjon nå forhåpentligvis 

Anonymkode: b7d40...869

Skrevet (endret)

Jeg har flyttet 27 ganger.

Oops, leste feil. Etter jeg flyttet hjemmefra har jeg flyttet 17 ganger.

Endret av abstinent
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flyttet mange ganger pga jeg bare leide da jeg var ung :)

Flyttet hjemmenfra da jeg var 19, så bodde jeg i en leilighet med skitbillig husleie sammen med min nye samboer i et par års tid, før vi måtte flytte pga huseier skulle selge, så vi fant en leilighet på andre siden av byen til doble prisen, men så var vi uheldige med naboene - narkosvin som bråka hele natta og trua oss, så vi flytta hjem til foreldrene mine for en periode mens vi lette etter ny kåk, så fant vi en til i en annen bydel, men der var masse mugg, så vi fant en ny leilighet på andre sia av byen, så kom det ny eier som ville pusse opp, og vi tenkte vi skulle kjøpe vår første kåk, så vi kjøpte leilighet, men dusten jeg bodde med begynte å rote med andre damer, så jeg flytta hjem til foreldra mine en periode, så kjøpte jeg min første kåk helt alene, 

så traff jeg etterhvert min nåværende mann som alt hadde tomannsbolig, flytta inn hos han, bodde vel der et eller to års tid, før vi kjøpte oss hus, og der har vi bodd siden. 
Hummmmmmmmmm kom ut av tellinga, men har nok flytta minst 9 ganger da :) Innenfor samme by til og med :)

Anonymkode: 069f5...f5c

Skrevet

6 ganger.

Skrevet

5 ganger (i løpet av 25 år).

Skrevet

11 steder har jeg bodd siden jeg flyttet hjemmefra for 14 år siden.

AnonymBruker
Skrevet

Har flyttet 3 ganger etter jeg flyttet hjemmefra. Er 27 år.

Anonymkode: 93634...90a

AnonymBruker
Skrevet

15 ganger siden jeg flyttet hjemmefra for 8 år siden. 

Anonymkode: 6201b...5af

Skrevet

0 ganger fra jeg ble født til jeg begynte på vgs, og 8 ganger frem til jeg var 24.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...