Gå til innhold

Prøverør 2017??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallo:) Jeg var akkurat i postkassen og der lå det endelig ett brev fra Rikshospitalet👏🏽 Vi har fått time i august. Så da lurer jeg på hva som skjer på denne første timen? Og er det da i gang, eller må vi vente enda flere mnd før vi kan sette i gang??

Anonymkode: 6c4cd...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Første time er en prat med lege og UL undersøke, av kvinnen og noen ganger mannen. Forklarer mye av det du kan lese i appen deres. Per nå er det litt ekstra venting pga ombygging på Riksen og Ullevål, så dette kan jo endre seg litt til du skal i gang da. Var på forsamtale forrige uke, og skal ringe inn ved mens i mai. Da får vi dato for oppstart til høsten 😊 Vi var fult utredet når søknaden ble sendt til Riksen, så de trengte ikke noen flere prøver av oss. Lykke til😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei. Jeg har vært gjennom første runde nå. Fikk første møte desember 2016. Det var bare en samtale for oss begge. Jeg skulle melde mens hver måned frem til det var vår tur inn, ble forespeilet ca 5-6 mnd ventetid. Fikk innkalling 6 mai i år, ul undersøkelse og oppstart på nesespray. Så blir du fulgt opp deretter, da er dere i gang. Inn til ul etter en tid, så oppstart på sprøyter. Så inn til ul og tid for uttak blir avtalt. Ved befruktning ringer de deg og avtaler tid for tilbakesetting av embryo. Så er det bare å vente. Men det har dere blitt gode på nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...