Gå til innhold

Mannen min spiser til det er tomt!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva om ts og mannen hver uke sammen planlegger ukens varmmåltider? (Inkl mengde, hvor mange varmmåltider som ønskes pr dag, innkjøp, tilberedning, og samtale om å dele på oppgavene forbundet med disse varmmåltidene)

+Kanskje skrive en ukeplan sammen?

Anonymkode: 2aa54...304

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg forstår da virkelig ikke problemet. Om man dom voksen vil spise varmmat heller enn tørt brød, ja da gjør man det. Så da gjør mannen det. Han betaler, vil jeg tro 50% (minst..) av matutgiftene. 

At du velger å lage mat klokken 15 så han må spise rester heller enn å vente og lage og spise på fellesen kl 19? :vetikke: Det er ditt problem.  Det er uoppdragent, men ditt problem.

Selvfølgelig kan mannen lage mat - om du altså ikke lager den før han er hjenme - men la oss nå ikke late som det er en bragd verken økonomisk eller i innsats å lage varmmat nok til 3 måltider om dagen for 2 personer. :ler:

Anonymkode: 54c60...810

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, a l'orange skrev:

Godt! :)

Jeg merker jeg blir pinlig berørt over å lese forslag som går ut fra å spise mannens mat mens han er på toalettet..

Helt greit viss det er et engangstilfelle og et statement, for å si at "Nok er nok!". Men å skulle leve under sånne tilstander over tid, det ligner jo ingenting. Ikke minst lærer man barn som vokser opp sånn, at de må ta mens de har muligheten, og da viderefører man selv det problemet man forsøker å bekjempe.

Til siste AB som svarer; Jeg har forlengst sagt til deg at jeg ikke ønsker å kommunisere med deg.

Nei, det tror jeg ikke. Det er faktisk mulig at mange er uenige med deg uten at de gidder å bruke tiden sin på å diskutere med veggen... 

At du tok det forslaget fra en annen AB alvorlig, er for meg ganske fornøyelig. Jeg tror de fleste andre av oss klarte å få med oss ironien i det innlegget uten å måtte flagges....

Anonymkode: e84a7...788

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, a l'orange skrev:

Du er den eneste her som driver og terger på andre for så å rapportere de for personangrep, når de gir svar på tiltale. Det er virkelig barnslig offermentalitet.

Jeg har bedre ting å ta meg til enn å diskutere med fullstendig uinteressante og frekke AB'er.

Om du rapporterer dette også, så ber jeg moderator se litt på måten du holder på i denne tråden.

Tror du bør sjekke ab-koder; er meg du er forbanna på, ikke den du herser med nå ;) 

Anonymkode: 73809...538

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, a l'orange skrev:

Du er den eneste her som driver og terger på andre for så å rapportere de for personangrep, når de gir svar på tiltale. Det er virkelig barnslig offermentalitet.

Jeg har bedre ting å ta meg til enn å diskutere med fullstendig uinteressante og frekke AB'er.

Om du rapporterer dette også, så ber jeg moderator se litt på måten du holder på i denne tråden.

Vi har alle bedre ting å ta oss til, får jeg håpe, enn å diskutere i denne tråden. Heldigvis har jeg bare kasta bort 3 innlegg, mer gidder jeg ikke. Jeg skjønner nemlig når jeg kaster bort tiden min, men akkurat nå slår jeg bare ihjel litt tid mellom middagslaging og leggetid.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
44 minutter siden, a l'orange skrev:

Godt! :)

Jeg merker jeg blir pinlig berørt over å lese forslag som går ut fra å spise mannens mat mens han er på toalettet..

Hva?? Unner du ikke TS mat?? Hun må da få spise seg mett? Nei, innlegget mitt hørtes nok dumt ut. Like dumt som at det er greit å spise opp neste middag til kvelds og lunch.

Anonymkode: 94716...c9a

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
35 minutter siden, a l'orange skrev:

Jeg tok feil av deg og en til, like passiv-aggressive, sarkastiske og latterliggjørende begge to, så du må ha meg unnskyldt. Men jeg vil altså uansett ikke snakke mer med deg heller.

Har du vært en tid på KG så lærer du deg at dersom det ikke er flagg så er det heller ikke ironi. Ellers kunne like gjerne hele tråden vært ironisk for alt hva jeg vet.

Hadde du vært like lenge på KG som meg, så hadde du visst hvorfor de innførte ironiflagget i utgangspunktet.... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antbug
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes mannen din kan lage seg varmmat som han kan ha til kvelds og lunch neste dag. Neste dag når han skal plukke med seg den deilige lunchen sin, så ser han at TS har spist den opp. Da blir han selvsagt kjempeglad fordi TS liker maten han lager. Og så lager han seg en ny lunch. Det tar jo tross alt bare 10 minutter, forutsatt at ikke TS har tømt kjøleskapet for brukendes ingredienser. Men det skulle jo bare mangle. Hun har jo også betalt for maten. Sånn, ja. Der var lunchen klar i boksen sin. Må bare en tur på do før jobb. Opss... Der fikk fant visst TS en deilig rett på kjøkkenbordet. Da slipper hun å smøre seg kjedelig brødmatpakke. Så bra! Hadet, elskling! Hadet! 👋

Anonymkode: 94716...c9a

Å, du din tøysekopp! Alle skjønner vel at det der blir noe helt annet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...