Gå til innhold

Fortell en funfact om deg selv!


Gjest baremei

Anbefalte innlegg

På 18.4.2017 den 21.32, StripetePysjamas skrev:

Ehler danlos du tenker på? Nei, har ikke det. Har visst bare litt hypermobile ledd. Går bare med den venstre tommelen da :fnise:

Da jeg leste det første innlegget ditt så prøvde jeg med høyre tommel. Og fniste litt og lurte på hvor mange andre som hadde prøvd det da de leste innlegget ditt. Rakk ikke frem, forresten.

Så leste jeg dette og måtte altså prøve med venstre. Dét fikk jeg til.. Så jeg kan også med vestre tommel :) Har også hypermobile ledd (ifølge yoga-instruktøren min)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Fortsetter under...

Gjest Malika
På 18.4.2017 den 0.03, StripetePysjamas skrev:

Jeg kan presse tommelen min ned slik at den ligger inntil underarmen.

Da har du hypermobile ledd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært syk noen dager, barberte jeg haøve skjegget vertikalt og forklarte det med at jeg gikk på halv maskin

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2017 den 23.03, StripetePysjamas skrev:

Jeg kan presse tommelen min ned slik at den ligger inntil underarmen.

Oh, det kan jeg også med begge tomlene. Har i tillegg hypermobile knær, så kan bøye de godt over normalen slik at benene mine går oppover igjen. Tror kanskje anklene mine er over snittet bøyelige også :klo:

Ellers får jeg ikke til å plystre. Forstår ikke hvordan andre lager lyden. Det uler bare som vinden når jeg gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Moonwalker skrev:

Oh, det kan jeg også med begge tomlene. Har i tillegg hypermobile knær, så kan bøye de godt over normalen slik at benene mine går oppover igjen. Tror kanskje anklene mine er over snittet bøyelige også :klo:

Ellers får jeg ikke til å plystre. Forstår ikke hvordan andre lager lyden. Det uler bare som vinden når jeg gjør det.

Lærte å plystre ved å hviske bokstaven «Q», munnen havner liksom i riktig posisjon for å plystre

Mitt «funfact» er at jeg har (heldigvis) ikke kastet opp siden jeg var 11

Endret av Ggia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar tre jeg 😂 Jeg kan ikke plystre, jeg har grønne øyne, men det ene er 1/4 brunt. Jeg har smilehull 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...