Gå til innhold

Fortell en funfact om deg selv!


Gjest baremei

Anbefalte innlegg

Jeg har et operasjonsarr med tversgående brune striper. Det er fregnene i huden som har dannet det mønsteret.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan presse tommelen min ned slik at den ligger inntil underarmen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Honey Dew skrev:

Du er ikke alene. Hylskriker og løper hysterisk fra marken

Hva om den kommer etter deg?

Anonymkode: 8b035...512

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei
1 time siden, fitlife skrev:

Jeg tror jeg er sosialt tilbakestående. Flink med skriftlige ord og tall, men blir helt stum når jeg møter nye mennesker, spesielt i spontane situasjoner der jeg ikke har kontroll. 

Favorittemnene mine er ernæring, anatomi og fysiologi hos mennesket. 

Jeg skal studere sykepleie, men har mest lyst til å bli lege. 

Jeg sitter heller hjemme en kveld eller trener, enn å feste, drikke og være sosial. Synes "film og kos"-kvelder er overvurdert. 

Har aldri hatt kjæreste!! Singel for alltid, haha. 

(Var det lov å skrive mer enn en?)

Her har du oppskriften på meg da jeg var 16-17 år:fnise:

Kjempefordel om du skal gå sykepleien i hvertfall:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om den kommer etter deg?

Anonymkode: 8b035...512

Det er derfor jeg løper så fort jeg kan

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar

Da jeg var liten trodde jeg at verden var svart hvit før i tiden. Og at fargene kom fordi jeg ble født.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg besvimer når noen tar blodprøver av meg og kan til tider bli kvalm ved synet av blod... Jeg studerer nå for å bli bioingeniør.

Anonymkode: 2f99e...dd6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig god hukommelse, husker detaljer veldig godt. Er ekstremt god på å huske ansikt, navn og tall. Har blitt sammenlignet med Beate Lønn fra Harry Hole bøkene, ser jeg et ansikt så husker jeg det. Til og med om det har eldres mye. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vokste opp med psykisk mishandling, oppførte meg derfor så sært at jeg fikk diagnosen aspergers. Kom etterhvert i fosterhjem, å ble trygg på ting. Å klarte derfor å legge av meg de faktene som førte til diagnosen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, K@tt skrev:

Jeg får helt spader av bomull i slike "dotter". Bare tanken på det gir meg frysninger, og å ta på det er helt forjævlig. Aner ikke hvorfor.

Aaaaah, haaaater bomull i dotter selv. Jeg spyr nesten av å rive det fra hverandre, blir uvel i hele kroppen! 😅

Anonymkode: e4792...3a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Ådne Søndrål giftet seg med sin Hege fikk jeg i oppdrag å bake bryllupskake. Det ble en croquembush.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar

Jeg må skrive innlegg til at det enten stopper på 0 eller 5. Akkurat som lyden på tven må stoppe på 0 eller 5. F.eks må ha lyden på enten 20 eller 25. Det går ikke an og ha den på 21 eller 24. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har litt tvangstanker tror jeg. Om temperaturen i bilen står på 21,5 klikker det nesten for meg. Og om stuebordet er skjevt i forhold til teppet under blir jeg gal.

Anonymkode: 29210...3ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste lyden i hele verden er lyden at folk hoster. Blir så kvalm at jeg nesten brekker meg 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Xanthine skrev:

Jeg lager matematiske oppgaver av registreringsnr på biler,telefonnumre og f.eks datoer.Elsker tall,budsjett og økonomi :rolleyes:

Samme her. Jeg pleier å polynomderivere bilskilt når jeg kjeder meg mens jeg går fra AtB.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vært på TV mange ganger. :ninja:

Har holdt tale for Kongen og Dronningen, og når jeg så det på TV så så det ut som om Dronningen hadde sovnet. :skratte:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom kjensgjerning om meg selv:

Jeg hadde en stor rund fettkul i fingeren min i over et år før jeg gikk til legen og fjerna den. Det gikk an å flytte litt rundt på den under huden. Mange syntes den var ekkel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker eller snakker med meg selv, så er det alltid på engelsk av en eller annen grunn :klo:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...